Author Topic: Русе - обща тема  (Read 191250 times)

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 484
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #760 on: 13.12.2017, 01:11:00 »
Без градски транспорт в Русе в коледната и новогодишната нощ
Добрата новина за празнуващите е, че на първи януари градският транспорт ще тръгне още към 6 часа сутринта.
http://news.bnt.bg/bg/a/bez-gradski-transport-v-ruse-v-kolednata-i-novogodishnata-noshch
П.С 909 е ужасно зле.Сякаш вече водачите ги е страх да карат бързо с тези бараки.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 484
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #761 on: 18.12.2017, 23:36:19 »
Русенци сигнализират за невярна информация от таблата по спирките
http://news.bnt.bg/bg/a/rusentsi-se-oplakvat-ot-nevyarna-informatsiya-po-tablata-na-spirkite
Общината придоби 100% от собствеността на тролейбусната мрежа и тролеите, но заедно с проблемите – ниските заплати, некоректността на конкуренти и пр. Промени ли се нещо за половин година?
https://bnt2.bnt.bg/bg/a/po-vazhnite-sbitiya-v-ruse-prez-godinataот 14 минута.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 484
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #762 on: 21.12.2017, 21:49:31 »
До края на 2018 г. трябва да е готова новата транспортна схема на Русе.
http://news.bnt.bg/bg/a/do-kraya-na-2018-g-tryabva-da-e-gotova-novata-transportna-skhema-na-ruse
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline mad_devil_k5

  • Писател
  • **
  • Posts: 38
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #763 on: 22.12.2017, 13:22:12 »
Ето една малка бомба????!!!!...Община Русе е дала на търг или по точно е бил спечелен от Старозагорска Фирма ,която да поеме Електрическия Транспорт в Русе.И пак на публично -часттно партньорство...Ха сега да видим ,какво има да казват ......говори се негласно за електробуси....Фирмата ,която е от Стара Загора е една от най-големите транспортни и логистични в България с много камиони...Явно Общината няма възможност да финансира или да тегли кредити за такъв цикъл в дългосрочен план в Транспорта на града...

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5336
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #764 on: 22.12.2017, 14:25:42 »
Източник?
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 484
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #765 on: 22.12.2017, 16:14:15 »
Стига сте писали глупости!Общината нито е търсила нито е преговаряла за публично-частно партньорство.Поради тази причина се създаде общинска фирма за ТТ.За сега фирмата ще се развива от община Русе,която избра нов управите понеже старият нямал идея как да изкара дрежеството на печалба.Новата ККМ поне 5 години трябва да се използва което ще рече до 2020г.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline dst1123

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
  • Един прост пътник
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #766 on: 22.12.2017, 18:20:29 »
Общината има договор със частна пазарджишка фирма, която и докара лазовете там! Говори се за нов подвижен състав догодина, нещо от рода на БКМ 321, Соларис Тролино или (Да не дава Господ) Тролза Мегаполис..

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Против унищожаването на електротранспорта и големите интервали за движение!За закупуването на съчленени тролейбуси в Русе!

#bringback25

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 484
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #767 on: 22.12.2017, 18:30:07 »
Дано изберат соларис,че имат дизелови агрегати,които ще послужат при ралито или при проблем с ккм на волов.Апък соларис са доказана марка,която има традиция в правенето на тролейбуси и ще излезе по-евтино отколкото руси защото има санкции срещу Русия и трябва да се плащат допълнителни пари.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline dst1123

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
  • Един прост пътник
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #768 on: 22.12.2017, 19:08:26 »
Дано изберат соларис,че имат дизелови агрегати,които ще послужат при ралито или при проблем с ккм на волов.Апък соларис са доказана марка,която има традиция в правенето на тролейбуси и ще излезе по-евтино отколкото руси защото има санкции срещу Русия и трябва да се плащат допълнителни пари.
БКМ са беларуски и са в съюз със Щадлер, т.е. няма абсолютно никакъв проблем да ги доставят.По са склонни към 321-цата заради ниската цена,богатия избор от екстри, доста по-меката возия в сравнение със Тролино и възможност за дизелов агрегат.
Сумы, Украйна със новите фарове

Брест, Беларус със стандартните фарове от предишния 321
 
Снимките са от Трансфото.
Против унищожаването на електротранспорта и големите интервали за движение!За закупуването на съчленени тролейбуси в Русе!

#bringback25

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 484
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #769 on: 22.12.2017, 19:31:02 »
Но тази информация сигурна ли е и дали няма да правят ново публично-частно партньорство.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline dst1123

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
  • Един прост пътник
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #770 on: 22.12.2017, 21:03:49 »
Но тази информация сигурна ли е и дали няма да правят ново публично-частно партньорство.
Те са си подписали договора преди 1 месец и не се знае все още дали въобще ще се взима нов ПС или пак втора ръка :neznam:
Против унищожаването на електротранспорта и големите интервали за движение!За закупуването на съчленени тролейбуси в Русе!

#bringback25

Offline bgdimitrov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 79
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #771 on: 22.12.2017, 21:05:03 »
И преди сме ги слушали тези глупости за тролеи от Русия / Беларус и т.н. Само че тогава беше за Еггед. Няма такива работи според мен.

Offline dst1123

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
  • Един прост пътник
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #772 on: 22.12.2017, 21:08:26 »
И преди сме ги слушали тези глупости за тролеи от Русия / Беларус и т.н. Само че тогава беше за Еггед. Няма такива работи според мен.
Щом това ми го каза човек, работещ в Дапа, значи че тоя път информацията не е фалшива.
Против унищожаването на електротранспорта и големите интервали за движение!За закупуването на съчленени тролейбуси в Русе!

#bringback25

Offline bgdimitrov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 79
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #773 on: 22.12.2017, 21:10:47 »
Така ли? А къде е договора на общината тогава? Някак си съмнявам че общината ще се изръси 500 хил. за да закупи еггед и после ще го отдаде пак на някой в рамкитв на 4-5-6 месеца.

Offline dst1123

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
  • Един прост пътник
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #774 on: 22.12.2017, 21:30:59 »
Така ли? А къде е договора на общината тогава? Някак си съмнявам че общината ще се изръси 500 хил. за да закупи еггед и после ще го отдаде пак на някой в рамкитв на 4-5-6 месеца.
Общината просто няма пари за нов ПС и тази пазарджишка фирма е един вид "частен спонсор" ,не знам как точно да го обясня, но бях доста шокиран като разбрах за тази новина.От друга страна пък баш за 30-тата годишнина на русенския тролейбусен транспорт (може би) ще се радваме на нов ПС :D
Против унищожаването на електротранспорта и големите интервали за движение!За закупуването на съчленени тролейбуси в Русе!

#bringback25

Offline bgdimitrov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 79
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #775 on: 22.12.2017, 21:54:27 »
Дружеството все още е на загуба, ЕГГЕД се дръпнаха, сега нов частен спонсор щяло да има. Кой глупак ще инвестира пари в дружество на загуба? Освен ако не са някои 20 тролея втора ръка и купени за 100 хил лв. общо, не виждам някой да вложи повече. А Общината нов ЕГГЕД няма да дърпи.

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 484
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #776 on: 22.12.2017, 23:33:15 »
Как еггед инвестираха в дружество в фалит със стари тролеи?Ето,че и друга фирма може да дойде и отново да опита.Общината бяха казали,че може да търсят стратегически партньор за тролеите и може и да са намерили.Жалко обаче,че нашият тролейбусен транспорт неможе да последва съдбата на тролейбусн транспорт Плевен като ние имаме потенциала.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline bgdimitrov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 79
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #777 on: 23.12.2017, 05:38:56 »
Колега, ЕГГЕД беше по съвсем друго време преди кризата 2009.

А и пак там ставаше въпрос за рециклирани тролеи на по 30 години, сега общината няма да се навие на това.

Offline mad_devil_k5

  • Писател
  • **
  • Posts: 38
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #778 on: 23.12.2017, 09:56:29 »
Taka ,не видях кой е писал по нагоре че съм коментирал ,глупости ,но пак казвам ,от достоверен източник ,знам , за това ,което съм писал.Общината няма средства за закупуването и подръжката на подвижен състав.Така , че май ше има втори "ЕГГЕД''..За соларисите ,които няма близки наблюдения да не пише наизуст..Тролейбус с кормилна щанга на лек автомобил не е много за хвалене.А за новите Тролза Мегаполис , някои западни фирми могат да си изядат подметките, от към цена и екстри.Що се отнася до дизеловия агрегат на Чехите ,доста слабичък.Тролза мегаполис имат електрически еквивалент който има възможност да измине до 55-60 км при максимална скорост равна на електрическата при токоподаване от мрежата,...Ха сега поразровете колеги да понаучите някои дребни неща..Нищо лошо към никой..това не са ЗИУ-тата ,които макар и с минусите си имат повече позитиви от сегашните дараци.Можеха нашите тикви да купят от Плевен рециклираните за по 2500-3000 лв с ниски подове при задните врати , вместо Плевенчани да ги закарат на скрап.Мое мнение :devil: :devil: :devil: :D :D :D :crazy: :crazy:

Offline dst1123

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
  • Един прост пътник
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #779 on: 23.12.2017, 13:22:15 »
Taka ,не видях кой е писал по нагоре че съм коментирал ,глупости ,но пак казвам ,от достоверен източник ,знам , за това ,което съм писал.Общината няма средства за закупуването и подръжката на подвижен състав.Така , че май ше има втори "ЕГГЕД''..За соларисите ,които няма близки наблюдения да не пише наизуст..Тролейбус с кормилна щанга на лек автомобил не е много за хвалене.А за новите Тролза Мегаполис , някои западни фирми могат да си изядат подметките, от към цена и екстри.Що се отнася до дизеловия агрегат на Чехите ,доста слабичък.Тролза мегаполис имат електрически еквивалент който има възможност да измине до 55-60 км при максимална скорост равна на електрическата при токоподаване от мрежата,...Ха сега поразровете колеги да понаучите някои дребни неща..Нищо лошо към никой..това не са ЗИУ-тата ,които макар и с минусите си имат повече позитиви от сегашните дараци.Можеха нашите тикви да купят от Плевен рециклираните за по 2500-3000 лв с ниски подове при задните врати , вместо Плевенчани да ги закарат на скрап.Мое мнение :devil: :devil: :devil: :D :D :D :crazy: :crazy:
Подкрепям ти мнението, но това със Зиутата ама хич не е вярно!Тоест ми казваш че 682 е по-добър от Рено ЕР100 и FBW/Хесс 91Т  :D :D? Най-важното предимство на всичките тролейбуси сега е,че електрооборудването е на покрива, а не под пода!От ивекотата с електронно управление (доста по-плавен ход) са 909, 914, 915, 916 и още някой,ама не му знам инв. номер.Рената и хесовете са със ТИСУ, но на швейцарците бензиновите двигатели са заминали покрай смяната на мрежата + на 729 компресорът е на Мерцедес( беше толкова голям,че се наложи да му махнат двигателя и сега там има доста голяма кухина и не смеят да го карат, когато навън е влажно, защото почва да прави проблеми)  и 736 компресорът е на Неоплан, а на Рената единствения голям проблем в началото беше , че компресорът не се стартира когато трябва и сега направиха така,че на всеки 2 минути да се включва..
П.С. От стария автопарк (този отпреди идването на ЕГГЕД) най ми харесваха съчленените Бовери :P
Против унищожаването на електротранспорта и големите интервали за движение!За закупуването на съчленени тролейбуси в Русе!

#bringback25