Тролеите са с много неудачно изградена мрежа, което прави всяка линия от Чародейка да има близнак от Дружба и се събират сто линии отиващи на едно и също място, които ако ги видиш, трябва да си пожелаеш нещо. Да градят нова мрежа- няма да стане, затова няма смисъл да говорим за такава утопия. Другото възможно е- да си изберат една линия от Чародейка и една от Дружба да минават по България, Гарата и Борисова. На ДАПа да вземат да им купят 10-15на автобуса от порядъка по 5-6 хиляди евра, втора употреба колкото да си закърпят положенето в момента. Да си търсят тролеи- ще им излезе солено, дори втора употреба. Вече при новия програмен период, ако се поучат какво става от безстопанственост, ще намерят евросредства за закупуване на 20-30 нови тролея и още някой друг автобус да поемат цялото градско обслужване.
Висш пилотаж на местната власт е да обедини крайграски, селски (ходещи до селата от общината) и градските превози за да се оползотворрят пробезите. Селата да се номерират и приберно линиите да Басарбово, Долапите, Одяланик, като от вилната зона до градската част на линиите са са през 10-15на минути. Това е успешен модел от западните държави. В друг момент ще трябва да се пусне нормална система за таксуване, защото сегашната въведена е куца и недодялана. Да въведат нормални билети за 60 мин., за 1 ден, 15, 30, 60, 90, 365 дни.
Е такава тъпотия за електрическите... теория на дападжийския фолклор... Соларис електрик в Хановер правят пробег по 100 и 200 по грубо 13-14 км. в посока, 50 мин. движение, кръгова линия, като на единствената крайна спирка има зарядна станция. Там престоят е 10 мин. VDL-ите в Айндховен движат по експреса за Летището, към 11 км линия на посока пак със зареждане в единия край. Тъй че Долапите и Басарбово не са проблем за електробусите. Но иначе съм съгласен, че електробусите са неудачна инвестиция за такова място като Русе.