Author Topic: Русе - обща тема  (Read 467338 times)

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 471
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #1140 on: 20.03.2023, 15:18:11 »
Това няма как да стане и не мисля че някога е обсъждано. Тези 200 метра между двата булеварда са със значителна денивелация. Не под ами през жп гарата ще трябва да минеш.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #1141 on: 20.03.2023, 15:39:28 »
Денивелацията е около 15 метра за дължина около 220 м, което прави наклон от около 7 %. Не е непостижимо. Според мен тази връзка би била много важна за обществения транспорт, ако я има.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 471
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #1142 on: 20.03.2023, 17:00:39 »
Именно че с такъв наклон ще минеш буквално през сградата на гарата. Няма как да стане. В Русе има далеч по-важни връзки за изграждане например продължението на бул. Бозвели или пък изграждането на бул. Родина успоредно на жп линията. Към Дружбите има вече изградена и удобна връзка - бул. Христо Ботев.
« Last Edit: 20.03.2023, 17:05:20 by bgdimitrov »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #1143 on: 20.03.2023, 23:35:24 »
Денивелацията е около 15 метра за дължина около 220 м, което прави наклон от около 7 %. Не е непостижимо. Според мен тази връзка би била много важна за обществения транспорт, ако я има.
Жп линията се пресича на 2 пътни възела - Охлюва и бул. Христо Ботев,  които са недалеч от Г. Делчев. И по двата има ККМ. Освен това районът около бул. Г. Делчев не е толкова интензивно населен като оста между панелните спални Дружба и Чародейка. Затова се обслужва от неинтензивни линии.
Преди нямаше и пешеходна връзка с гарата и се пресичаше през линиите, често през спрели композиции на 4 и 5 коловоз. Такава беше направена,  но е зарязана в недобро състояние.
Геологията на района около гарата не е добра - срещу нея има опасно пропадащ блок, самата гара също има проблеми, така че строителство там е практически невъзможно.
Единственото, което изглежда постижимо, е Г. Делчев да се свърже с Родина.
« Last Edit: 21.03.2023, 00:06:47 by blagun »

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 318
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #1144 on: 21.03.2023, 14:46:07 »
Денивелацията е около 15 метра за дължина около 220 м, което прави наклон от около 7 %. Не е непостижимо. Според мен тази връзка би била много важна за обществения транспорт, ако я има.
Жп линията се пресича на 2 пътни възела - Охлюва и бул. Христо Ботев,  които са недалеч от Г. Делчев. И по двата има ККМ. Освен това районът около бул. Г. Делчев не е толкова интензивно населен като оста между панелните спални Дружба и Чародейка. Затова се обслужва от неинтензивни линии.
Тук бих поспорил. Не е като Дружба 1, 3 и Чародейка Юг, но си е също доста населен района около бул. Гоце Делчев от АОНСУ надолу до кръстовището с бул. България (ако не ме лъже паметта там е Дружба 2) и именно факта, че няма РЕДОВНА транспортна връзка с останалата част от града и прекалено дългия според мен маршрут на 18та линия (за автопарка и на 11та линия да не говорим  :( ) са предпоставки всяка фамилия да са с по два или повече автомобила, защото просто нямат алтернатива. Окей, дапа ще вземат линиите ама хората няма да си станат от колите, само смяната на ПС не стига.
« Last Edit: 22.03.2023, 15:05:41 by dst1123 »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #1145 on: 21.03.2023, 15:56:11 »
След като врътката на 18 в посока гарата по България, ПВ Волов - обратно по България - Охлюва е голяма, има два варианта - или малки електробусчета по Мальовица и надолу към Охлюва, или да тръгват от западната част на Дружба 2, после ПВ Волов - Христо Ботев - Симовата мелница - гарата. Кварталът ви е за малогабаритни возила, а ако са големи - те ще са нарядко. Разбира се - предполага се някаква система на повременно пътуване с прекачване, която е възможна, ако концесията не беше при такива примитивни условия - всеки си събира приходите от своите си возила.
« Last Edit: 21.03.2023, 16:00:05 by blagun »

Offline pesho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1097
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #1146 on: 21.03.2023, 17:08:09 »
Не съм съгласен. Едно време 32ра беше на соло и съчленени, докато беше в еггед. За квартала ще е удобно сегашно 11 да остане. Може да се удължи до заводите към Мартен в определени часове.
Тб 9 да минава през бул. България, Ц. Гара и по бул. Цар Освободител до Бор. Така се създават много транспортни връзки, а и ще се ползва новата мрежа.
Тб 13 от Липник по Скобелев, Борисова и България до Дружба. С този маршрут ще се закрие а12 и а18.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline yogimax

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #1147 on: 24.04.2023, 22:42:44 »
Откриване на тролейбусния транспорт в Русе през 1988 г.
„Едва когато започнете да плувате срещу течението, осъзнавате колко много мръсотия идва към вас.“

Offline simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 916
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #1148 on: 14.05.2023, 23:45:42 »
От петък до днес включително по А33 се движат Сор. Да видим ще ги оставят по линията и през идната седмица, че е безмислено да се търкалят 12 метрови по този въздуховоз, но то като гледам смислени неща не се правят в ОТР.

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 471
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #1149 on: 15.05.2023, 10:03:58 »
Изглежда СОР електробусите станаха любимец на ОТР. По всички линии ги пускат, без значение.

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 318
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #1150 on: 15.05.2023, 11:36:28 »
Изглежда СОР електробусите станаха любимец на ОТР. По всички линии ги пускат, без значение.
Има и друго, желателно е да се експлоатират "на макс" докато им важи гаранцията, да не стане историята като с търновските електрички, които не са излизали никога на линия...

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #1151 on: 26.05.2023, 19:17:32 »
От къде се купуват билети за ГТ в Русе? Вътре в тролея/автобуса ли и може ли да се плаща с карта или трябва да нося монети с мен? Преди имаше някакви автомати до шофьора.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 471
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #1152 on: 26.05.2023, 19:19:42 »
Няма вариант за плащане с карта. Билета е 1.50 лв от шофьора.  :(

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 471
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #1153 on: 08.06.2023, 22:46:09 »
Някой може ли да помогне с точния маршрут на 23 линия. След Хотел Рига в посока Дома на културата по кои улици минава? Различните източници сочат различни маршрути.

Вариант 1 - ул. Майор Атанас Узунов -> бул. Съединение -> Дом на културата

Вариант 2 - ул. Майор Атанас Узунов -> бул. Придунавски -> ул. Независимост -> Дом на културата

Offline simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 916
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #1154 on: 25.06.2023, 18:07:19 »
5 месеца след доставката на Ван Хол, има още 5 броя не омазани, заедно с още 15 омазани си стоят в двора на Сирма Приста. Пиша това информативно, нека всеки си прави изводите. В двете учебни школи в Русе, предлагащи курсове за "Д" категория няма курсисти, а общинското предприятие няма учебен автобус, изводите пак оставам на вас. Нека идват следващите 10 паметника.

Offline pesho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1097
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #1155 on: 25.06.2023, 21:55:11 »
Нещата са следните:
Ванхол са с висок разход на дизел. За това ще се пуснат последни. За сега по всички линии се справят със сор. Заплатите са увеличени скоро. Би трябвало са има този път водачи. Работят по зимните разписания. Би трябвало на 3.07 линия 4 и 23 да са при тях. Тогава вероятно ще има поне един ванхол на линия.
Новите трябва до края на лятото да дойдат. Мисля, че харчат по-малко и ще ги пускат редовно.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 471
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #1156 on: 25.06.2023, 22:22:02 »
След като орязаха за световно тролейбусните линии с летните разписания, трябва да има предостатъчно шофьори и СОР за да пуснат още поне 2 линии. Ако въобще 4-та може да се нарече линия с 3-те курса.

Offline simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 916
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #1157 on: 25.06.2023, 23:00:29 »
Нещата са следните:
Ванхол са с висок разход на дизел. За това ще се пуснат последни. За сега по всички линии се справят със сор. Заплатите са увеличени скоро. Би трябвало са има този път водачи. Работят по зимните разписания. Би трябвало на 3.07 линия 4 и 23 да са при тях. Тогава вероятно ще има поне един ванхол на линия.
Новите трябва до края на лятото да дойдат. Мисля, че харчат по-малко и ще ги пускат редовно.
Ако първите две изречения са ти казани от ръководството на ОТР, са за уволняване. Пускаш поръчка, явно за "наши" хора и ти носят милионници като дори не си си направил сметката за разход на гориво и възможност за поддръжка. Кадри набират едва след като има доставка по поръчката. Плачат си за посещение от едно от звената на МВР.   Това ръководство върви усърдно по стъпките на ръководството на РОАТ. Водачи няма да намерят, а дори ще напускат още. Едната кола от А28 ще поеме 3-те курса на А4, а сигурно А23 ще го орежат( не знам с колко курса е) за да го покрие някой Сор, който е по линия. Ако "работят" по зимното разписание, както по сегашното, жална им майка на пътуващите. За 10те които идват вече близо месец, първо да им намерят персонал и да ги омажат и около януари 2024 може и да излязат. Да завърша позитивно - идват местни избори, както е тръгнало ще има промени по върха на местната власт, което ще доведе и до промяна на ръководството на ОТР.

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 318
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #1158 on: 26.06.2023, 13:51:26 »
5 месеца след доставката на Ван Хол, има още 5 броя не омазани, заедно с още 15 омазани си стоят в двора на Сирма Приста. Пиша това информативно, нека всеки си прави изводите. В двете учебни школи в Русе, предлагащи курсове за "Д" категория няма курсисти, а общинското предприятие няма учебен автобус, изводите пак оставам на вас. Нека идват следващите 10 паметника.
Как така дапа нямат учебен? Видях наскоро на плаца да стои бяла туристическа сетра 315, ама дали се движи е друг въпрос...

Offline rs_section

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 162
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #1159 on: 26.06.2023, 14:00:19 »
Нещата са следните:
Ванхол са с висок разход на дизел. За това ще се пуснат последни. За сега по всички линии се справят със сор. Заплатите са увеличени скоро. Би трябвало са има този път водачи. Работят по зимните разписания. Би трябвало на 3.07 линия 4 и 23 да са при тях. Тогава вероятно ще има поне един ванхол на линия.
Новите трябва до края на лятото да дойдат. Мисля, че харчат по-малко и ще ги пускат редовно.

Това е абсурдно, честно казано. Защо ги взеха като им е висок разходът? А защо в поръчката нямаше такова изискване? Да не говорим, че са компромис и по отношение на заложените изисквания, ама айде. Безумно е да купуваме автобуси, и да седят, щото не сме се сетили, че май не могат да вървят сами, а ще им трябват и шофьори. Тотал щета. В същото време фейсбук страницата на транспорта само бълва тъпотии оттук-оттам колко било хубаво да се ползва градски транспорт. Ми да, хубаво е, като го има, като не се налага да си завършил висше образование, за да разбереш кога ще дойде на спирката и когато не е необходимо да се подготвяш като за екскурзия в чужбина, за да си платиш билет/карта. Междувременно се затри абсолютно всичко по и без това недоизмислената система с европейско финансиране - ни табелите, ни картите, таксуването, автоматите из града. И ние все а-ха да пуснем нещо, а-ха да ремонтираме и общо взето единственото положително досега са СОР-овете и че се провалиха плановете за беларуски тролеи. Всичко друго все едно съм седнал в обедната почивка да го планирам и съм отделил сам толкова време и да го поддържам.