Author Topic: Архив МД-1  (Read 254518 times)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #1960 on: 09.09.2009, 17:19:09 »
Не, става дума за друго - коментирах сравнение, което е неуместно - не може да се сравняват параметрите на скоростните влакове, развиващи 200+ км/ч и изискванията за мостовете и естекадите, по които минават с мостовете и естекадите, които използва метрото!
От влак до влак има разлика - това исках да кажа...

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #1961 on: 09.09.2009, 17:23:11 »
А ние ти казваме, че моста в Дървеница е в лошо състояние и е много вероятно затова влаковете там да се движат бавно

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Архив МД-1
« Reply #1962 on: 09.09.2009, 18:32:00 »
За костя при Надлез Дървеница ли говорите?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Архив МД-1
« Reply #1963 on: 21.09.2009, 11:46:22 »
Probno vlizane ot ustrojstvoto v metrostancia SU, namira6to se v sredata na perona (mnogo se klati).
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline zlatin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 643
    • View Profile
Re: Архив МД-1
« Reply #1964 on: 24.09.2009, 00:27:26 »
Еми то и на старите състави може да уцелиш "дупката" около сцепката, ако си толкова заблеян.

Да, ама в Лондон примерно няма дупка, въпреки че непрекъснато повтарят "Please, mind the gap between the train and the platform".

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Re: Архив МД-1
« Reply #1965 on: 24.09.2009, 13:40:16 »
Еми то и на старите състави може да уцелиш "дупката" около сцепката, ако си толкова заблеян.

Да, ама в Лондон примерно няма дупка, въпреки че непрекъснато повтарят "Please, mind the gap between the train and the platform".

Всъщност повтарят само "Mind the gap"

Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 461
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #1966 on: 24.09.2009, 14:02:09 »
Понякога казват. Мога да се сетя със сигурност, че на Clapham Junction. Вътре във влака го казваха "Please, mind the gap between the train and the platform", а "Mind the gap" вътре, доколкото си спомням

Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 461
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #1967 on: 24.09.2009, 21:18:30 »
Локума е прав, Mind the gap си казват само в метрото. А другото по националната жп мрежа. Допитах се и сетих, че беше така.

П.П. Ако трябва може да се преместят мненията извън темата в съответната тема.

Offline sharkb

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 321
    • View Profile
Re: Архив МД-1
« Reply #1968 on: 25.09.2009, 20:14:28 »
В сайта на Метрополитен има карта на Google, на която са показани станциите от Обеля до Младост 1
http://www.metropolitan.bg/bg/map/

За съжаление дори в този най-официален източник се срещат грешки. Например МС11  е показана северно от бул. д-р Г. М. Димитров, докато реално тя е разположена южно. И това не е случайност, на новата станция има карта, където участъкът между МС8 и МС9 е показан безобразно.

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Re: Архив МД-1
« Reply #1969 on: 25.09.2009, 21:33:02 »

За съжаление дори в този най-официален източник се срещат грешки. Например МС11  е показана северно от бул. д-р Г. М. Димитров, докато реално тя е разположена южно.
:) И там не е : Точно под него е.
Но какво искате от карта, на която станциите са една точка, макар и голяма.
Все пак това не са детайлни карти на трасето -те са предназначени за широката публика и никой не иска от тях абсолютна прецизност. :rolleyes:
Пък и сайтът на Метрополитен никога не е бил източник на точна информация... ;)
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline sharkb

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 321
    • View Profile
Re: Архив МД-1
« Reply #1970 on: 25.09.2009, 23:33:41 »
:) И там не е : Точно под него е.
Но какво искате от карта, на която станциите са една точка, макар и голяма.
Все пак това не са детайлни карти на трасето -те са предназначени за широката публика и никой не иска от тях абсолютна прецизност. :rolleyes:
Пък и сайтът на Метрополитен никога не е бил източник на точна информация... ;)

Е как да не е? Само перонът е 105 m (при това от южната страна има тясно продължение към подлеза). Като добавим и служебните помещения се получава доста по-голяма разстояние от широчината на булеварда. Само най-северната част се пада под булеварда. Ако погледнеш в google maps ще ти стане ясно за какво говоря.

Online blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #1971 on: 25.09.2009, 23:50:29 »
Дискусията издребнява! Все пак идеална точност не може да се постигне (и не е търсена), най-малко защото метростанциите не са кръгли като означените точки. Пък и едва ли това му е кусурът на метросайта. Картата не е ПУП, а информационна карта - за всеки, който стигне до мястото на точката, не е никакъв проблем да намери метростанцията.

Темата се изчерпа и ще бъде разчистена и заключена.
« Last Edit: 25.09.2009, 23:52:51 by blagun »

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #1972 on: 03.10.2009, 09:43:55 »
Вчера сутринта (11:00ч.) незнам какво се беше случило,но нямаше влак повече от 15 мин. (на К.Величков),а перона се беше препълнил от хора...повечето шошукаха дали пак не е блъснат човек...После дойде 1 пълен скиф,а на Су видях,че следващия влак след нас е след 3 мин.ПОне яко се накефих как набираше м/у Сердика и Су и после м/у стадиона и Кюри.Като слязох на Гемето следващия влак ни беше след 6 мин. т.е горе/долу сме си влезли в графика...Една колежка е пътувала по-късно и също каза,че влака е закъснял и го е чакала повече от 12 мин. Интерваа по-това време е 8 мин обикновено.....
« Last Edit: 03.10.2009, 09:45:40 by aliaska »

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2236
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #1973 on: 03.10.2009, 09:47:02 »
Прегледай дискусията в тази тема от вчера. Ще си изясниш причината за забавянето на влакчетата.
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=811.280

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #1974 on: 04.10.2009, 17:19:05 »
Като цяло има тенденция дали който задава въпроси към мен да си отговарям сам на тях в поста си, дали някой друг дава отговорите, макар и не в ясен сбит формат. Мерси  :D
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline Danchoti

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: Архив МД-1
« Reply #1975 on: 04.10.2009, 18:13:29 »
Вие едно си знаете и едно си плямпате периодично, когато някой подхване нашите влакове ....
... ще видиш как и други потребители го казват същото, давайки примери с влаковете в Будапеща например ...

Айде пак се почва  :bb:
Ти и още няколко човека от форума си знаете това "едно" нещо и все за влаковете ще си протъркваме табаните. Сигурен съм, че всички тук, искаме поне 5 диаметъра и нови мотриси, НО реалноста е съвсем друга.

Quote
Влаковете ни са стари. Особено първите влакове. Плачеме за нови просто. Модерни. Наистина модерни.

Съжалявам, че ни си ми хванал иронията в поста за Унгарците, но именно с него исках да ти кажа, че нашите влаковете със сигурност не са модерни, но и НЕ СА СТАРИ И НЕСИГУРНИ!!!
За толкова имаме възможност и това е. Ако искаш се возиш, ако искаш ходиш пеш  ;)

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #1976 on: 04.10.2009, 18:17:53 »
Пост номер 313 се отнася изключително и за теб - метни му едно око  :D
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline EuroDance

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
    • EuroDance @ YouTube
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #1977 on: 16.10.2009, 20:52:45 »
Имената в момента са добре, само Жолио Кюри не ми допада. Станция Интерпред или Драган Цанков щеше да звучи по-добре.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: Архив МД-1
« Reply #1978 on: 16.10.2009, 22:21:52 »
Имената в момента са добре, само Жолио Кюри не ми допада. Станция Интерпред или Драган Цанков щеше да звучи по-добре.
Колега!Това е коментирано много пъти досега,защо не прочетеш по-старите мнения?

Offline Vladimircho

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 191
  • И дълъг да е един трамвай, винаги ще се напълни
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #1979 on: 06.11.2009, 02:00:46 »
Метровагонмаш произвежда и гъсенични шасита за военна техника...
Ами тогава да се наредиме всички на перона някоя станция кой с базука, кой с калачник или картечница и да направим по един обстрел на номерен състав и на СКИФ. Естествено ще изловиме всички киопави политици  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: и ще ги натъпчеме в мотрисите която издържи на барбекюто от нейния модел да закупим следващия път.Ще вземем и един танк Т-90 от военните да го тестваме при челен удар с мотриса макар да съм сигурен, че накрая ще имаме много материал за военни канчета. :D :D :D :D :D