Author Topic: Архив МД-1  (Read 141746 times)

Offline Saruman

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 161
    • Yahoo Instant Messenger - saruman_1989
    • View Profile
    • Железниците Днес
Re: Архив МД-1
« Reply #2000 on: 02.10.2012, 23:40:23 »
Чудо ама обясни ми как ще го убие 825 волта прав ток.  :/

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 663
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #2001 on: 03.10.2012, 00:33:17 »
Чудо ама обясни ми как ще го убие 825 волта прав ток.  :/

бързо и неусетно
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт

Offline Saruman

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 161
    • Yahoo Instant Messenger - saruman_1989
    • View Profile
    • Железниците Днес
Re: Архив МД-1
« Reply #2002 on: 03.10.2012, 19:43:58 »
Няма понятие Х волта прав ток. Нито има прав ток, нито тока се измерва във волтове. Тока се измерва в ампери. В случая най правилно ще е 825 волто постоянно напрежение.

Offline alpha_adversativum

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 610
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #2003 on: 03.10.2012, 22:36:17 »
Понятие прав ток има (или по-скоро някога е имало) - това е остаряло и вече изоставено название на нещото, което днес се нарича постоянен ток. В случая най-правилно е да се каже "постоянен ток с напрежение 825 В".

Offline agerginov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #2004 on: 17.11.2012, 11:22:10 »
то затова е направена алс-арс системата семафорите са просто визуални нагледни елементи за свободен блок участък, интересно ми е как нашето метро има 1 обща свързана линия и е трудно достигането даже на 3м интервал а в москва където на всеки 90 секунди минава влак няма такива проблеми, а да не говорим за разклоненията преди и след всяка станция

пс.не е невъзможно, просто някой в управата и диспечерството го мързи да поеме отговорността за да сгъсти трафика, то в българия винаги е било така, второ не съм засичал номерен състав от седмица насам а вие за сгъстяване ми говорите.. имам една теория и може да бъде математически доказана но хората винаги ми убягват мнението :(:(
« Last Edit: 17.11.2012, 11:28:21 by agerginov »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12540
    • View Profile
Re: Архив МД-1
« Reply #2005 on: 17.11.2012, 13:51:24 »
Може би ако пишеш по-грамотно, ще има повече хора, които да ти прочетат мнението ;)

Иначе номерните си се движат всеки ден, напоследък пътувам предимно с такива.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6535
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Архив МД-1
« Reply #2006 on: 17.11.2012, 14:06:52 »
...пс.не е невъзможно, просто някой в управата и диспечерството го мързи да поеме отговорността за да сгъсти трафика, то в българия винаги е било така, второ не съм засичал номерен състав от седмица насам а вие за сгъстяване ми говорите.. имам една теория и може да бъде математически доказана но хората винаги ми убягват мнението :(:(
То е много лесно да се пише просто така някъде и да се обвиняват другите хора, които си вършат работата. Още повече че за да предлагаш разни идеИ, трябва да си поне малко компетентен. А не да си даваш идеИте, колкто да се каже че правиш нещо. Номерни състави се движат всеки Божи ден, но няма кой да ги види!  :angry: И в движението на влакове не виждам каква математика и какви теории ще доказваш... като дори не си се постарал да напишеш този текст, малко от малко правилно. ;)
« Last Edit: 17.11.2012, 23:36:34 by difian »

Offline Gordon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 507
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #2007 on: 18.11.2012, 15:08:23 »
А с колко може да се намали времето за пробег на един влак от Цариградско до Баучер ако спира по рязко на станциите?

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: Архив МД-1
« Reply #2008 on: 18.11.2012, 15:21:40 »
А с колко може да се намали времето за пробег на един влак от Цариградско до Баучер ако спира по рязко на станциите?

А с колко ще се увиличат жалбите от паднали пътници (особено възрастни хора)  ;)  То и сега когато номерните спират/тръгват може да се пребиеш,а то остава още по-рязко да стане  ;)

Offline agerginov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #2009 on: 18.11.2012, 15:44:48 »
ето веднага жалби щяло да има, духало им на хората студено.. хора метрото е направено за бързо движение за малко време, не смятам че хората ще се оплакват, иначе ако се премодулира скоростта на метрото може да се намали и времето за пътуване.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3411
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #2010 on: 18.11.2012, 16:51:00 »
И какво ще се промени като пристигнат 2 мин по-рано? Ще започнат да бързат тези, които до сега са изпускали автобуса за 2 мин.
Щеше да е по-бързо и ако половината нови участъци не бяха за 60 км/ч и по-малко.
Спирането е достатъчно рязко и сега. Руснаците все още не са усвоили плавното спиране.

Offline agerginov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #2011 on: 18.11.2012, 23:25:51 »
хмм, новите участъци ги виждах със други скорости, стадиона-кюри 90-100, кюри-гм димитров 80, гм димитров-мусагеница-70 заради завоя ама може и с тази скорост да мине, мусагеница-младост 1 80, младост 1-младост 3 40 през тупика и 80 след това, младост 3-цариградско 80 и влизане със 60 в гарата, малко екстремно за крайна станция, но е възможно след програмиране на скоростта.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1732
    • View Profile
Re: Архив МД-1
« Reply #2012 on: 18.11.2012, 23:35:41 »
хмм, новите участъци ги виждах със други скорости, стадиона-кюри 90-100, кюри-гм димитров 80, гм димитров-мусагеница-70 заради завоя ама може и с тази скорост да мине, мусагеница-младост 1 80, младост 1-младост 3 40 през тупика и 80 след това, младост 3-цариградско 80 и влизане със 60 в гарата, малко екстремно за крайна станция, но е възможно след програмиране на скоростта.

Максимално допустимата скорост е 80 км/ч, къде се изсили ти 90-100 км./ч. между Стадиона и Жолио Кюри  :D ?

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4710
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Архив МД-1
« Reply #2013 on: 18.11.2012, 23:53:10 »
Когато нямаше другите радиуси, а само Обеля-Сердика, експлоатационната скорост беше 90.  :)
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline agerginov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #2014 on: 19.11.2012, 00:14:01 »
ако трябва да бъдем честни метрото може и над 120 да вдигнат съставите защото тези двигатели техните са спънати и електронно ограничени до 90 като максимална на състав

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14640
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #2015 on: 19.11.2012, 01:23:32 »
Хайде стига оффтопик с детски фантазии!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3411
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Архив МД-1
« Reply #2016 on: 19.11.2012, 01:42:45 »
хмм, новите участъци ги виждах със други скорости...
Само в сънищата... Новите участъци стават за 60 и тук-там 80. Това е построено, с това разполагаме.

Offline Северен мраз

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 381
    • View Profile
Re: Архив МД-1
« Reply #2017 on: 19.11.2012, 08:40:39 »

Спирането е достатъчно рязко и сега. Руснаците все още не са усвоили плавното спиране.
В парижкото и берлинското метро, а съм чувал и за брюкселското - спирането и тръгването са значително по-резки от нашето. Което им съкращава и времето.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2360
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Re: Архив МД-1
« Reply #2018 on: 19.11.2012, 12:38:40 »
Ако се сравни какво е ускорението на различните типове ТПС може да се говори за промяна на графиците. Намери данни за ускорението на номерните, Русичите и въпросните влакове в Париж и Берлин, чак тогава можем да размишляваме над тази тема.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18621
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Архив МД-1
« Reply #2019 on: 19.11.2012, 13:10:17 »

Спирането е достатъчно рязко и сега. Руснаците все още не са усвоили плавното спиране.
В парижкото и берлинското метро, а съм чувал и за брюкселското - спирането и тръгването са значително по-резки от нашето. Което им съкращава и времето.

Това е ужасно. За някакви 20 секунди да се трепят хората или да пътуват съвсем като във влак на ужасите :angry:
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/