Затова между Никола Петков и Княжево изолаторите са... на Никола Петков, а нагоре падът на напрежението стига и до под 500 волта (по тахограф на Инекон). А пък от кръстовището на Съдебната палата до Лъвов мост са: На кръстовището, 40 метра по-надолу до пешеходната пътека , един на спускането от Ларгото към Халите, след кръстовището на Халите и преди спирката на Лъвов мост, след това има два тролейбусни и 3 стълба след това един секторен... Както и масово - двойка тролейбусни изолатори и непосредствено след това един секторен. Като средствата за този секторен спокойно могат да се спестят, като един от тролейбусните може да остане непремостен. Или коронното - спираш в малкия триъгълник, защото си без предимство и... си оставаш там! Спираш на 14та поликлиника към Иван Вазов на светофара. И пускаш корени. Тръгваш от Триъгълника към Гарата и правиш заря. Спираш на Македония, идвайки от Петте Кьошета, и ако имаш късмета да не си с български трамвай, увяхваш. Спираш на петте кьошета, и след тръгването ти се откача ръката заради: изолатор 2 метра след спиркознака и стрелка 3 метра след това. Тръгваш от Халите към централни бани, или в обратна посока, и се започва: изолатор, кръстовка, изолатор, малко след това още един изолатор. Много по-добре изолаторите да са в кръстовище, отколкото непосредствено преди него, както е в много от случаите. Ватманите твърдят същото.