Author Topic: Трамвайна KKM  (Read 19556 times)

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4610
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #40 on: 06.12.2015, 20:06:56 »
Ок, тахографа има вграден волтметър, разбира се за какво говоря.

Е, нали искате да минавате за някакви специалисти ... Терминологията е част от занаята.
Редно е да се каже "според уреда на таблото ..." за да е коректно.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4608
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: KKM
« Reply #41 on: 06.12.2015, 20:12:15 »
А тук се цели само заяждане, или греша?
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4610
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #42 on: 06.12.2015, 20:17:53 »
А тук се цели само заяждане, или греша?

Грешиш. Цели се внасяне на яснота. 
Опитвам се да кажа, че термините са важни. Ако си обущар не може да кажеш "дебелата част в задната част на подметката", а тока на обувката. Ако си лекар не можеш да кажеш "това дето се диша с него", а белия дроб ... и т.н.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: KKM
« Reply #43 on: 06.12.2015, 20:19:48 »
Мишо, ти се заяждаш. Беше ти обяснена правилната терминология, в резутат на което вместо да се коригираш , подскачаш като колибарско петле. И не, не се подразбира че в тахографа има волтметър.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8226
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #44 on: 06.12.2015, 20:26:32 »
Да преджему на ствари - на малкия триъгълник така са сложени , че като спреш да видиш дали идва трамвай - задължително трамвая остава на изолатора .На Алабин и Витошка са сложени в кривите , за да може , когато има в близост паркирала кола и ватманът се чуди дали ще мине или не , пак да остане на изолатора .На Ботев и Струга ,случайно ако стрелката не се отвори и ватманът спре , пак остава на изолатора . И всичките тия дивотии се знаят , но оправданието е - няма пари за преместването .А защо , аджеба са сложени там и защо гумена глава ги е приела , като са направени ? Пък вие тук се чешайте тахограф ли е , волтметър ли е , арматурно табло ли е !

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 921
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #45 on: 07.12.2015, 17:56:16 »
И на "малкия триъгълник" посока Илиенци, спираш на стопа и оставаш на изолатор.

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2204
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #46 on: 27.06.2017, 14:52:40 »
Извинявам се, ако е повдигана някъде темата, но понеже не видях...
Днес hодих до паметника Левски и видях, че проводника около паметника е сменен с нов, който лъщи на слънцето. В понеделник на 19-ти юни сякаш не беше сменен, когато бях там за последно.
« Last Edit: 27.06.2017, 15:24:41 by ooleg »

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2204
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #47 on: 28.06.2017, 17:23:53 »
Като вземем да говорим за хаоса с транспорта и защо някъде е по-зле от София - веднага се намират доводи за особеностите на града. Защо няма ремонтирана мрежа - еди си какво било някак си и някъде си, ама в София 1 млрд. бил бюджета на града. Вярно е има много пътници, но трябва да ги возиш и на по-големи разстояния. Общо взето като сложа чертата се оказва, че градския транспорт се развива според тоягата, която общината би изяла при проблеми.
Където няма никаква тояга - няма и градски транспорт. Иначе мърльовщината е на ниво навсякъде. Заради някаква тъпа ВКМ щяха да опушат паметника на Левски. Но ако не беше издънката не, че някой ще хване да пипне нещо,
Истината е, че спрямо другите градове (като изкл. до някъде Стара Загора) по-хубава ВКМ аз не съм виждал от софийската. Правя уговорката, че в Русе не съм ходил.

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2204
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #48 on: 28.06.2017, 18:40:41 »
Още докато учих е техникума именно в Стара Загора се научих каква е разликата между абсолютно и относително и за какво е подходящо едното и другото. Като се сравнява неща в случая ККМ се ползва относително. Затова изтъквам София и Стара Загора пред другите мрежи. Относно технически параметри не е подходящо да се ползва тоя метод. Т.е. аз ти вярвам на 100% :)

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk


Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9562
  • Can't argue with stupid - time wasting
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: KKM
« Reply #49 on: 06.07.2017, 08:41:19 »
Кръстовките на „Константин Величков“ и „Александър Стамболийски“ са подменени и ватманите преминават без да отделят пантографа, при което не се появяват искри.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5336
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Трамвайна KKM
« Reply #50 on: 22.07.2017, 00:30:38 »
На Кракра и Сакъзов се е получила доста интересна ККМ. Даже са използвали за десния завой от Кракра към пам. Левски копие на чешка кръстовка трамвай-тролей.  :fan:
« Last Edit: 21.07.2018, 18:30:22 by blagun »
храна за мозък - http://www.banitza.net/