По бул. Дунав между Победа и Карловско шосе мрежата е прихваната колкото да не падне. Особено около кръстовището с Карловско шосе до строежа на хотела на ъгъла.
Напънът за електротранспорта е обясним с оглед смяната на начина на таксуване и плащането на километър, обаче как да преправят транспортната схема при положение, че вече са видяли какво е обслужване с 2 тролейбуса вместо 10 на линия ...
Старите маршрути са се изчерпали и няма връщане назад, а въздуховози не са ни нужни. lud_pi4 да каже, но едва ли има повече от 4 линии, които да са силни.
Хубаво заложиха на велоалеи, но трябваше да са още повече.
Китайците направиха трамвай на водород, с едно зареждане 100 км минава. Има други електробуси или дуобуси които биха били добра алтернатива и биха могли да предложат повече.