Author Topic: Новини  (Read 259893 times)

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2279
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1960 on: 05.10.2018, 13:49:22 »
Изобщо няма никой никакво желание да положи и метър релса за трамвай в Пловдив, така че няма смисъл да се хабя да го обсъждам. Просто като кажеш трамвай като хората, означава че или трябва да лети в облаците (т.е. да е на горно ниво по мост с цел да минава над кръстовищата и улиците - ала между МС ГМ Димитров и МС Жулио Кюри в София) или трбва да е на долно ниво частично - поне при прелезите. Дето няма да е!
И баба знае да изтъпани целезата някак си колкото да върви нещо по тях - ама от такъв трамвай полза няма и е по-добре тролейбус.
Но най-вече няма да е нито едното, нито другото - ами ще са автобуси соло.
Доколкото разбирам от прочетеното - в момента няма пътници за съчленени автобуси, ние мислим някой да прави инфраструктура с бетон и арматура където да слага още жлеза (за релси) и да пуска мотрици дето струват колкото тролейбус (че дали не беше и повече).
Ами няма да стане! Няма как дето има готови стълбове да няма кой да пусне нова ККМ и нови тролейбуси, ами да прави трасета.
90-те години нали имаше крайградски влак - барем него някой да върне в оня вид.

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 298
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1961 on: 05.10.2018, 16:37:44 »
Нямало пътници за съчленени автобуси разправяш, а да се върнел крайградският влак...То щото се е пръскал по шевовете от много пътници. Ама да не пропуснеш отново варианта да си кажеш за тролейбусите.  :laugh:
Пътници за съчлелени автобуси има, просто трябва да се премахне дублирането на линиите, а много хора избягват тези подобия на автобуси, които се използват масово.

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2279
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1962 on: 05.10.2018, 16:47:24 »
Е нямаше много пътници за крайградския влак. Ама ще има за трамвай ли?
За тролейбусите няма какво да си казвам - казвал съм си достатъчно.

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 298
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1963 on: 05.10.2018, 17:07:04 »
Ще сте доволни и хейтърите като тебе, та дори и кмета, защото няма да има кой да му мрънка за нов тролейбусен транспорт. Просто се иска малко мисъл.

Прилагам още веднъж моето становище със схемата, защото предишното безследно изчезна:

Явно не си добре запознат с града, инфраструктурата и концентрация на населението. Линиите които си дал няма да бъдат ефективни и веднега се обосновавам - 3 и 134 минават в най-гъсто застроения квартал, но никой няма да се качи от Въстанички, дори и от западните части на кв. Христо Ботев и да обикаля, докато стигне гарата или Сточна гара, тъй като до там се стига за 6-7 минути. Също с тези светофари по бул. Никола Вапцаров през 200 метра пътуването от Втора градска до Сточна гара ще удари 25 минути.
Относно 34 - ми през Гладно поле, да минава няма смисъл, там не е населено, не се и очертава скоро да се застрои, по добре е през бул. Освобождение.

Проблемът с тролейбусите още от края на 90-те беше, че по-голямата част от маршрутите им бяха в индустриалните зони (25, 35), голямо припокриване с автобусни линии Т3 с А1 и А27 (и с А7 до 2000 година, когато минаваше през бетонния мост), обикалянето на 134, неизползваните трасета в Тракия. Изграждането на трасето на 55 по Ландос, като вместо това можеше да се изгради в някой нормален квартал.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1964 on: 05.10.2018, 17:38:00 »
Скоро разбрах, че ще бутат бетонния мост. А и при добра синхронизация на транспортната схема като цяло, ще има пътници за описаните 3 тролейбусни линии.

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6481
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Новини
« Reply #1965 on: 07.10.2018, 10:11:13 »
Скоро разбрах, че ще бутат бетонния мост. А и при добра синхронизация на транспортната схема като цяло, ще има пътници за описаните 3 тролейбусни линии.

Ще го бутат след като се направи пробива под гарата, който "може" да започне 2021 евентуално. ;)

И една добра новина.
https://news.plovdiv24.bg/819625.html
« Last Edit: 07.10.2018, 10:16:49 by lud_pi4 »

Offline mitkov2

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 422
    • View Profile
    • Email
Re: Новини
« Reply #1966 on: 07.10.2018, 14:42:58 »
Скоро разбрах, че ще бутат бетонния мост. А и при добра синхронизация на транспортната схема като цяло, ще има пътници за описаните 3 тролейбусни линии.

Ще го бутат след като се направи пробива под гарата, който "може" да започне 2021 евентуално. ;)

И една добра новина.
https://news.plovdiv24.bg/819625.html
Къде е добрата новина, освен в цената?! Отново показваме колко назад в мисленето сме българите! Дадоха на Столарски, автобусен мафиот, да стопанисва за 35 години гара Пловдив и той си построи квази автогара пред самата гара, като скри уникалната архитектура и облик на сградата, язък за възстановяването ѝ! Сега от гарата ще тръгват автобуси, ще се гори дизел, при положение, че има 100% електрифицирана жп линия. В целият цивилизован свят влаковете са по-бързият и по-скъпият транспорт, съответно и много по-редовен, а автобусите са за бедните, които не могат да си позволят TGV или ICE. Вие се радвате, като циганче на вафла, че Столарски е пуснал по-евтин билет...
« Last Edit: 07.10.2018, 16:35:51 by mitkov2 »

Offline pldbus

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 102
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1967 on: 07.10.2018, 15:26:11 »
Това май е само временно решение, тъй като скоро четох че Столичната община щяла да обяви конкурс за линията, като цената нямало да бъде толкова важен фактор, а основен критерий ще бъде автобусите да са нови и да имат повече екстри. Интересно какви автобуси ще пусне Карат С. За толкова ниска цена дано не са някакви мидибусчета или някакви бракми.

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6481
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Новини
« Reply #1968 on: 07.10.2018, 20:16:59 »
Това май е само временно решение, тъй като скоро четох че Столичната община щяла да обяви конкурс за линията, като цената нямало да бъде толкова важен фактор, а основен критерий ще бъде автобусите да са нови и да имат повече екстри. Интересно какви автобуси ще пусне Карат С. За толкова ниска цена дано не са някакви мидибусчета или някакви бракми.

Не е временно, временно трябваше да е "бус перник", но те нямаха автобуси, кандидатстваха с такива на хартия.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2370
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4335
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Новини
« Reply #1970 on: 18.10.2018, 14:17:22 »
Градски автобус в Пловдив блъсна майка с бебешка количка на пешеходна пътека:

https://novini.bg/bylgariya/kriminalno/505504?fbclid=IwAR1L9e0ESZH1u47eQ1qFweBGR5xKS8TZCAozY8SLB0GBGD-AdzRX2rQAw08
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2153
    • View Profile
    • Email
Re: Новини
« Reply #1971 on: 18.10.2018, 18:34:12 »
С тая точка, която Бат Бойковци я вкараха в закона, че "пешеходците са длъжни да се оглеждат преди преминаване през пешеходна пътека и да се съобразяват с пътната обстановка", нещата са изключително разтегливи и въртеливи, съответно всеки съдия, адвокат и т.н. може да си тълкува евангелието както му уйдисва. А едно време нещата бяха кристално ясни. В синия учебник за професионални шофьори, по който баща ми учеше навремето, а вероятно и чичо ви Васко, беше ясно написано "На пътя водачите винаги да се движат с повишено внимание за пешеходци, защото при блъснат пешеходец отговорността обикновено е тяхна". Или с други думи, при блъснат пешеходец ВИНАГИ шофьорът е виновен, независимо от възможността пешеходецът да е извършил нарушение, да е пресичал неправилно, на непозволено място и т.н. И това независимо има или няма пешеходна пътека, ако има да не говорим шофьорът какво го чака - има случаи на по 10-12 години затвор. А сега, въпреки че нещата уж са ясни, делата се точат с години и накрая шофьорът, ако все пак бъде осъден, се разминава с условна присъда, заради "чисто съдебно минало", признаване на вината, споразумение с прокуратурата и т.н. Скоро един българин, тука в Канада, го гръмнаха 600 долара глоба за неспиране на пешеходна пътека.....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1862
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1972 on: 18.10.2018, 19:09:31 »
И това според теб е правилно така ли? А че по улиците е пълно с мухи без глави, които се юрват без да се оглеждат, смятайки че автомобил се спира на място с магическа пръчка, забили поглед в телефоните не гледат къде ходят, или нахлупили слушалки като скафандри на главите, бабички, притичващи пред, зад автобуси и през 6 лентови булеварди? Че даже едни тъмнокожи го превърнаха това и в бизнес... И този "чичо ви Васко", който го споменаваш в почти всяко твое мнение поне да обясниш на тези, които не знаят всеки потребител по име, поне обясни кой е...

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2153
    • View Profile
    • Email
Re: Новини
« Reply #1973 on: 18.10.2018, 20:52:37 »
И това според теб е правилно така ли? А че по улиците е пълно с мухи без глави, които се юрват без да се оглеждат, смятайки че автомобил се спира на място с магическа пръчка, забили поглед в телефоните не гледат къде ходят, или нахлупили слушалки като скафандри на главите, бабички, притичващи пред, зад автобуси и през 6 лентови булеварди? Че даже едни тъмнокожи го превърнаха това и в бизнес... И този "чичо ви Васко", който го споменаваш в почти всяко твое мнение поне да обясниш на тези, които не знаят всеки потребител по име, поне обясни кой е...
Всичкото това не оправдава шофьорите да не внимават, да правят каквото си искат по улиците, да дават газ до тенекията в града, понеже "бързат", "времето е пари" и т.н. При мен, а и в Европа, в момента, в който доближиш пешеходната пътека, абсолютно всички коли спират на секундата. Когато преди повече от 20 години се учех да карам, баща ми, професионален водач с многогодишен стаж: "Преди всичко трябва да се внимава! Има пияни хора, има заблеяни, има всякакви!" Изобщо качилите се по колите се мислят за "господ". Редовно, като ходех на работа в България и слизах от трамвай 22 на Стамболийски и К. Величков, пред Двореца на децата, в посока Кр. Поляна, ватманът отваря вратите, и докато слизам, поне 5-6 коли "газ", без да правят сметката, че хората слизат. Веднъж на един щях да му изритам страничното стъкло...А колко хлопат по телефона без хендс-фрии, при това докато минават през кръстовище? Тука шефът ми, като някой му звънне, отбива в страни, спира и тогава говори - дори и с хендс-фрии не дават. Въобще доста по-млади хора сте, не ви отива да пишете подобни простотии. Шофьорът, точно знаейки, че колата не се спира с магическа пръчка, следва винаги да е нащрек. И който не може да кара, няма рефлекси, не е задължително да го прави.......има влакове, автобус, и в крайна сметка ако не те бива за шофьор, а се налага, има приятели, които карат добре, винаги ще се отзоват...Един познат, кара баничарка в София, ми мрънка: "Разбери, принуден съм да карам дивашката, понеже с тия задръствания, малко да закъснея, шефът почва да ми звъни, реве, че клиентът чака, "изключително важен е", щял да ми отреже от заплатата, да ме уволни, псува ме...." Това ако е нормално......Знам за шофьори, които ги е страх да спрат на пешеходна пътека, да не би някой да ги удари отзад, особено ако детето им се вози на задната седалка....Пълен абсурд.

Много добра идея ще бъде да го направят като в Канада - първата година след получаване на книжката задължително каране с опитен придружител, който отговаря солидарно, след което пак на изпит, след което ограничени права и едва след третия изпит - пълноправна книжка.
« Last Edit: 18.10.2018, 21:20:41 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1862
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1974 on: 18.10.2018, 21:21:49 »
И шофьорите и пешеходците са длъжни да се съобразяват един с друг, другото са глупости. За съжаление си има хора без капка акъл в главата, слаби шофьори, които и след 10 години стаж си остават слаби шофьори, както и такива, които са опасни с безразсъдното си каране. Хора без мозък и 1, и 3, и 5 години с придружител няма да ги оправят. И обратното съответно.