В този период от време беше доста интересно по линиите на градския транспорт. Имаше много различни марки и модели автобуси, а дори колега ми е казвал, че по линия 12 се е качвал и в Газ 53 с фургон за пътници!
Вярно, сега като казваш тези неща, за доста работи се сещам, които иначе бях забравил. Даже ми изплува по повод честите ''размазвания'' на 0062, една жена да споменава, че поне това било автобус, защото – еди- кога си – имало камион по 12. Когато го чуеш по този начин, веднага можеш да си представиш за някаква изкривена представа, характерна повече за другия пол... ама чак толкова! После се разбра, че и други са виждали точно ГАЗ- 53 Фургон. Но поради липса на желаещи да се качват, набързо са се отказали.
Самият фургон си е оборудван за превоз на пътници, естествено да не е нормално приложението му за ГТ, както и че не е никаква самоделака, а изцяло заводско изпълнение.
Имаше един Чавдар В 14- 20 и май беше на БДЖ (началото на 90 -те), за някакъв служебен транспорт сутрин и вечер, нещо такова. Останалото време се включваше по линии, може него да си виждал 30, понеже аз съм се качвал на него по 209 но съм слушал, че и по други линии е ходил. Номерът му май беше Б 0729 ПБ. Че в ония години колко му е... не че правя някаква пряка връзка с горното, ама!
Май е ставало въпрос по- напред, че когато се разпада ''Балкантурист'', поделението в Бургас пуска Чавдарите 11М4 по новосъздадените си линии от тях 1, 2, 3. Те са аналог на сегашните, тия с полумикробите. Но някъде тогава, изкараха отнякъде едно МВ О302, как беше точно вече не помня. Но някъде тогава и то излизаше на линии.
Имаше не само Робур, имаше и една черна Волга комби, която движеше само в час пик: Резвая - Театъра. Имаше и Чавдари 11М3, и май нещо за което споменава Венци, но трябва да е било по- рано, поне в началото на 90- те... имам някакви неясни спомени че имаше нещо непознато.
Cvert, Интерфлуг имах предвид, то даже 0122 имаше допоследно този надпис на кутията за табелки, дори в подвижния състав на заложената снимка се вижда.