Author Topic: История на маршрутната мрежа и на градския транспорт в Бургас  (Read 79288 times)

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1155
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Да @Cvert, :fan: точна така е било както го казваш, пускат го за 24 -ти Май, докато другите излизат за 1 -ви Май... граша и за мястото - съвършенно си прав и за него... А Когато споменаваш за боята, че са се постарали с качествена, наистина може да обясни, че толкова дълго не го пребоядисват, сериозен аргумент е било да го запазят такъв, вече през 90 -те!
Найстина прекрасно и при това абсолютно точно си запазил спомените... просто как да не се отбележи! Браво!
P.S. Извинявам се за отклонението!
« Last Edit: 26.04.2019, 18:46:56 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2134
    • View Profile
    • Email
"Чавдар 11М4", заснет в Приморско през 1980г.;  "Чавдар В13-20(B 14-20 рязан в Кента)" по линия №15 в Бургас и "Чавдар-Авия" в Созопол, заснети през 2005г.
« Last Edit: 19.04.2020, 11:18:10 by София 100 »
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2848
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Един от автобусите с каросерии от ТБ -51 в Бургас, края на 50 - те години:

Източник

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2134
    • View Profile
    • Email
"Чавдар" М80 пред Гарата, началото на  70-те години.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2848
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Икарус 280 в Бургас, 80 - те години:

Offline go6o

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 381
    • View Profile
Това трябва да е Б 2164 (Б 1617 ПБ), инв. номер 1002. При увеличение на снимката се различават първите цифри 21 и последната 4. Този Икарус би трябвало да е доставен през 1982 година и беше бракуван през 1998 година, след доставката на първата партида автобуси ДАФ.
Обаче не мога да разбера къде е сниман. Също така линия 6 беше към втора автоколона (селските линии), а този автобус си беше към първа автоколона (градските линии). Не че е невъзможно да са го пращали и на тази линия, но е малко вероятно. Дали не е обърната по невнимание табелата на обратно и да е номер 9, който по това време вървеше от Меден Рудник за центъра? Възможно ли е да е сниман в друг град?

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3478
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Снимката е правена в Меден Рудник (в селото), а линията е 9 - просто шофьора по невнимание е обърнал табелата на обратно  (често срещано явление по онова време).
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline go6o

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 381
    • View Profile
Струва ми се че не е Меден Рудник. На заден план има много специфичен вид осем етажен блок, а такъв в Меден Рудник няма. Аз и в центъра не съм виждал такъв вид блок, та затова си мисля че не е в Бургас.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13341
    • View Profile
    • Email
Това според мен е в Пловдив или Карлово. Там има от този модел блокове, на 5 етажа с холовете разположени по дължина с големите тераси. Явно са на някой местен домостроителен комбинат, чак в Бургас едва ли ги има. Може и Пазарджик да е или някои друг град в област Пловдив.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2134
    • View Profile
    • Email
"Чавдар B 13-20(B 14-20 рязан в Кента)" по линия №15 с рег.№ Б 0493 ПБ, заснет през 2005г.
« Last Edit: 19.04.2020, 11:18:28 by София 100 »
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2134
    • View Profile
    • Email
054 по линия №12, заснет през 2005г.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1478
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Бургас, Шкода 706 РТО без дата (неправилно обърнат образ);
Неоплан екс-Берлин №8516 през 2005 г.;
№349 и №15253 през септември 2011 г.:





Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2134
    • View Profile
    • Email
Икарус 280, заснет в началото на века някъде из града.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1222
    • View Profile

Икаруса е Б0682ПБ,бивш ГДР-ски заснет на спирка Театъра.И една лека корекция на две снимки които си качил по нагоре на Чавдар,моделът трябва да е 1420,те са рязани в Кента.