Author Topic: История на маршрутната мрежа и на градския транспорт в Бургас  (Read 71621 times)

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1124
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Да @Cvert, :fan: точна така е било както го казваш, пускат го за 24 -ти Май, докато другите излизат за 1 -ви Май... граша и за мястото - съвършенно си прав и за него... А Когато споменаваш за боята, че са се постарали с качествена, наистина може да обясни, че толкова дълго не го пребоядисват, сериозен аргумент е било да го запазят такъв, вече през 90 -те!
Найстина прекрасно и при това абсолютно точно си запазил спомените... просто как да не се отбележи! Браво!
P.S. Извинявам се за отклонението!
« Last Edit: 26.04.2019, 18:46:56 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1808
    • View Profile
    • Email
"Чавдар 11М4", заснет в Приморско през 1980г.;  "Чавдар В13-20" по линия №15 в Бургас и "Чавдар-Авия" в Созопол, заснети през 2005г.
« Last Edit: 17.05.2019, 19:56:16 by София 100 »

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2625
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Един от автобусите с каросерии от ТБ -51 в Бургас, края на 50 - те години:

Източник

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1808
    • View Profile
    • Email
"Чавдар" М80 пред Гарата, началото на  70-те години.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2625
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Икарус 280 в Бургас, 80 - те години:

Offline go6o

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Това трябва да е Б 2164 (Б 1617 ПБ), инв. номер 1002. При увеличение на снимката се различават първите цифри 21 и последната 4. Този Икарус би трябвало да е доставен през 1982 година и беше бракуван през 1998 година, след доставката на първата партида автобуси ДАФ.
Обаче не мога да разбера къде е сниман. Също така линия 6 беше към втора автоколона (селските линии), а този автобус си беше към първа автоколона (градските линии). Не че е невъзможно да са го пращали и на тази линия, но е малко вероятно. Дали не е обърната по невнимание табелата на обратно и да е номер 9, който по това време вървеше от Меден Рудник за центъра? Възможно ли е да е сниман в друг град?

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3474
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Снимката е правена в Меден Рудник (в селото), а линията е 9 - просто шофьора по невнимание е обърнал табелата на обратно  (често срещано явление по онова време).
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline go6o

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Струва ми се че не е Меден Рудник. На заден план има много специфичен вид осем етажен блок, а такъв в Меден Рудник няма. Аз и в центъра не съм виждал такъв вид блок, та затова си мисля че не е в Бургас.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12723
    • View Profile
    • Email
Това според мен е в Пловдив или Карлово. Там има от този модел блокове, на 5 етажа с холовете разположени по дължина с големите тераси. Явно са на някой местен домостроителен комбинат, чак в Бургас едва ли ги има. Може и Пазарджик да е или някои друг град в област Пловдив.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР