Author Topic: История на маршрутната мрежа и на градския транспорт в Бургас  (Read 85093 times)

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1162
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Да @Cvert, :fan: точна така е било както го казваш, пускат го за 24 -ти Май, докато другите излизат за 1 -ви Май... граша и за мястото - съвършенно си прав и за него... А Когато споменаваш за боята, че са се постарали с качествена, наистина може да обясни, че толкова дълго не го пребоядисват, сериозен аргумент е било да го запазят такъв, вече през 90 -те!
Найстина прекрасно и при това абсолютно точно си запазил спомените... просто как да не се отбележи! Браво!
P.S. Извинявам се за отклонението!
« Last Edit: 26.04.2019, 18:46:56 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • Email
"Чавдар 11М4", заснет в Приморско през 1980г.;  "Чавдар В13-20(B 14-20 рязан в Кента)" по линия №15 в Бургас и "Чавдар-Авия" в Созопол, заснети през 2005г.
« Last Edit: 19.04.2020, 11:18:10 by София 100 »
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Online Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2917
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Един от автобусите с каросерии от ТБ -51 в Бургас, края на 50 - те години:

Източник

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • Email
"Чавдар" М80 пред Гарата, началото на  70-те години.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Online Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2917
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Икарус 280 в Бургас, 80 - те години:

Offline go6o

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 383
    • View Profile
Това трябва да е Б 2164 (Б 1617 ПБ), инв. номер 1002. При увеличение на снимката се различават първите цифри 21 и последната 4. Този Икарус би трябвало да е доставен през 1982 година и беше бракуван през 1998 година, след доставката на първата партида автобуси ДАФ.
Обаче не мога да разбера къде е сниман. Също така линия 6 беше към втора автоколона (селските линии), а този автобус си беше към първа автоколона (градските линии). Не че е невъзможно да са го пращали и на тази линия, но е малко вероятно. Дали не е обърната по невнимание табелата на обратно и да е номер 9, който по това време вървеше от Меден Рудник за центъра? Възможно ли е да е сниман в друг град?

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3484
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Снимката е правена в Меден Рудник (в селото), а линията е 9 - просто шофьора по невнимание е обърнал табелата на обратно  (често срещано явление по онова време).
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline go6o

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 383
    • View Profile
Струва ми се че не е Меден Рудник. На заден план има много специфичен вид осем етажен блок, а такъв в Меден Рудник няма. Аз и в центъра не съм виждал такъв вид блок, та затова си мисля че не е в Бургас.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13546
    • View Profile
    • Email
Това според мен е в Пловдив или Карлово. Там има от този модел блокове, на 5 етажа с холовете разположени по дължина с големите тераси. Явно са на някой местен домостроителен комбинат, чак в Бургас едва ли ги има. Може и Пазарджик да е или някои друг град в област Пловдив.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • Email
"Чавдар B 13-20(B 14-20 рязан в Кента)" по линия №15 с рег.№ Б 0493 ПБ, заснет през 2005г.
« Last Edit: 19.04.2020, 11:18:28 by София 100 »
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • Email
054 по линия №12, заснет през 2005г.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1541
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Бургас, Шкода 706 РТО без дата (неправилно обърнат образ);
Неоплан екс-Берлин №8516 през 2005 г.;
№349 и №15253 през септември 2011 г.:





Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • Email
Икарус 280, заснет в началото на века някъде из града.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1223
    • View Profile

Икаруса е Б0682ПБ,бивш ГДР-ски заснет на спирка Театъра.И една лека корекция на две снимки които си качил по нагоре на Чавдар,моделът трябва да е 1420,те са рязани в Кента.

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • Email
Две снимки от Бургас, напрaвени през 1974г.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1180
    • View Profile
    • Email
Гарата в Бургас с много автобуси отпред. От класик кар форума.


Offline hotblooded

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
 Моите спомени от бургаските линии:
 1ца - ЖК Изгрев,  но излизаше по околовръстното (Д. Димов), и после по Янко Андонов към кръговото, Окръжна Болница, Новата Поща, Христо Ботев, Централна Гара, ул Фотинов, ул Кирил и Методи, Поп Георги, Републиканска, Новата Поща,ОРБ, Янко Андонов, Д.Димов
  В исторически план, първата 1ца е била с маршрут площад Баба Ганка - с.Атанасово
2ка - от обръщалото в Зорница,  дублира 1цата до гарата, после по Булаир, Карл Маркс (Демокрация) , ОРБ, и обръщало Зорница, закрита в края на 80те
 3ка - Автогара Изток (до "автото"), III та поликлиника, Сан Стефано, Новата Поща, ОРБ, Житарово, Мин Бани
 4ка Обръщало Зорница, Д. Димов, Централна Гара, Иван Вазов, Цар Калоян, Сан Стефано, Автогара Запад, обръщало ЕлПром
  Имаше и 4А, но тогава 4 беше с друг маршрут (ЕлПром не беше крайна) и въртяха огледално, по подобие на 12 и 12А,  не мога да си спомня от къде минаваше.
  5ца Автогара Изток, IIIта поликлиника, Сан Стефано, Москва, Комлука, мина Росен
  6ца - Автогара Изток, III та поликлиника, Карл Маркс, ОРБ, Янко Андонов, Д.Димов - мина Черно Море
  7ца... Не помня точно маршрута, ходеше до Лозово. Понеже в Лозово нямаше училище след 3ти клас, част от автобусите идваха до ОУ Любен Каравелов да оставят/ вземат ученици
   8ца - Автогара Запад, Москва, Комлука,  капчето,  Г. Езерово
   9ка, 9ката е преживяла доста промени, аз помня само последните три маршрута от 80те:
   Меден Рудник (старо обръщало, близо до сгешания блок 81) - кв. Меден Рудник (за да се отличава от ЖК Меден Рудник му казвахме "селото", зоните ги сложиха средата на 80те) - ул Тодор Грудов (сега Захари Стоянов) - Комлука, бул. Москва, ул Гани Ганев, бул Христо Ботев, бул Иван Вазов, Комлука... Обръщало
  После обръщалото се премести при блок 101, след Комлука 9ката продължаваше по Иван Вазов, Христо Ботев, пл Трапезица, на светофара на околовръстното завиваше наляво по ул Спортна и после надясно през Комлука се връщаше обратно
  Имаше период и в който вместо по Христо Ботев към Трапезица, завиваше наляво по Гани Ганев, пак наляво по Москва, Иван Вазов, Комлука...
  9А ЖК Меден Рудник (обръщалото пред бл 468) , РУМ Резвая, селото, мина Върли Бряг и обратно...
....
 Ако някой има желание ще продължа и с другите, макар че те преживяха по малко промени
  Ще съм благодарен, ако някой помни маршрута на 110 тката, и дали реално нощните 309/319 се движеха (имаше ги писани по табелите на спирките)


Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3484
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Назад в темата (мисля, че мнението е е на трета страница), би трябвало да има инфо за всички линии, там съм описал подробно маршрутите на линиите в миналото.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline hotblooded

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
Днес с колегата did_ko обсъждахме разписанието на линия 16 и той спомена, че има спомен за съществуването и на линия 16а( която минавала и през Горно Езерово). Знае ли някой нещо повече по въпроса?
16А продължаваше до Тръстиково, пак си беше от АГ Запад, през "билковата", "Москва", "Комлука"  по Тодор Грудов и при помпената станция завиваше надясно към с. Черни връх. "чистата" 16ка обръщаше в Полски Извор, а 16А ходеше до Тръстиково ..
« Last Edit: 23.08.2020, 09:05:25 by hotblooded »

Offline hotblooded

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile

Източник (дир. линк)
ЛАЗ, превозващ персонал от/за НХК, сградата е на института по нефтохимия...