Вчера бях в Пловдив, но нямах много време за снимки и за обикаляне. Все пак, понеое ходих до Тракия снимах тролейбусното депо, и се повозих на двуетажните МАН-ове по линия 29. Ето снимка на един от тях с който пътувах, на спирката при централна гара
Харесаха ми-возих се горе, стават хубави снимки оттам, салона е много хубав с тапицирани седалки, тъмни плоскости, имитация на дърво под прозорците, лепени стъкла. А седалките са на голямо растояние една от друга са доста широки. На горният етаж има ел.табло на АЕГ за изписване на спирките, има един прозорец, който е заключен и се отваря изцяло,а може би някои от стъклата горе се свалят за туристически обиколки през лятото. Обаче пък не видях горе да има отопление, или климатик, на Варненските мисля че и горе има отопление и климатик. Ето така са разположени седалките горе, отзад
И още нещо-горе много друса и се клати, ама е готино. Автобуса има и блокировки на вратите, и е с ел.врати, не пневматични.
Ето ги и ДАК-Чавдарите в депото-вече от тях липсват доста неща, съмнявам се да ги пуснат в движение, трябва доста сериозен ремот или модернизация
Икаруси в ТБ депото, видимо в отлично състояние
От новите ВМС-та по линия 9
И от новите МАН-ове по линия 37
Друго, което ми направи впечатление, че в Пловдив имаше огромни задръствания, преди не съм виждал града с такива задръствания-например от гарата чак до Пещерско шосе беше почти една колона, по самото Пещерско шосе също имаше голямо задръстване.
Видях доста Ситарота, едно от тях по-различно, климатика е в задната част, марка Вебасто, 2-ра врата се отваря навън, плъзгаща се, беше по линия 4.
Иначе главните улици в града, по които минава ГТ са изчистени от снега, централният парк също е добре почистен, друго което ми хареса, е че там не посипват сол по улиците като в София, ами пясак и някакви други химикали. Доста голяма част от подвижният състав е нископодов, и от новото поколение.