Author Topic: Враца  (Read 193945 times)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5578
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Враца
« Reply #1300 on: 21.12.2018, 08:53:23 »
Не, не е оптималният вариант. Целта на кмета е друга - да покаже колко са лоши тролеите и колко са хубави автобусите. Това и само това го интересува! Затова иска да купи бракми на висока цена. За 400 000 - 500 000 лева ще купи 18-20 читави машини от западна или средна Европа като част от тях или пък дори всички могат да бъдат нископодови, с остатъчен ресурс 8-10 години и с тях да оперира до следващия програмен период, когато пак ще има пари за Интегриран градски транспорт. Но това не го интересува кмета.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 558
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1301 on: 20.01.2019, 02:20:42 »
Доста интересно се получава.От депото в Русе са ги отказали,поради окаяното им състояние,а шефа на дапа в Ст.Загора е на друго мнение.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline snaker

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 753
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1302 on: 20.01.2019, 12:29:50 »
Смятам, че за средствата, с които разполага Враца, тези тролейбуси от Стара Загора са по-доброто решение от това да се преустанови изобщо тролейбусното движение, защото не се ли появят нови машини в града, това съвсем скоро ще се случи по примера на Перник, Габрово, Велико Търново, Пловдив, Добрич. А някой има ли информация каква е алтернативата и има ли изобщо такава на ЛАЗ-овете?

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5578
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Враца
« Reply #1303 on: 20.01.2019, 12:52:33 »
Има. Ето например в Русе искат да купуват от Западна Европа. Цените даже са по-ниски от тези в Стара Загора.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2627
  • 8 9 6 6 (2009-2019)
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1304 on: 22.01.2019, 18:33:11 »
Да не говорим и от Чехия колко Шкоди 14ТрМ се продават за без пари. :rolleyes:
В 2313 ВТ :devil:

Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 558
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1305 on: 22.01.2019, 18:34:27 »
Да както се казва ако искаха щяха да купят.Как в Русе направиха това.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2921
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1306 on: 23.01.2019, 10:07:35 »
Във вестник от 21.01 прочетох,че в неделя е имало инцидент с запалило се ЗИУ в движение  в близост до сп.Суми,за щастие пострадали няма.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5046
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1307 on: 23.01.2019, 11:46:07 »
Май не е първият случай: :rolleyes:
Линк

Май хубавата поддръжка си казва думата, в Плевен не съм чувал за подобни инциденти.

В тази връзка ако случайно  вземат Лазовете и ги поддържат  така както ЗиУтата и Икарусите, не им давам много живот.
« Last Edit: 23.01.2019, 11:49:56 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline dobriii123

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 701
  • Фен на железопътния и градския транспорт! :)
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1308 on: 23.01.2019, 15:07:49 »
„Запалилият” се тролей е бил 106, но поради адекватната реакция на шофьора и навярно неголемите мащаби на инцидента, аварията е била бързо отстранена и тролейбусът е продължил по пътя си с малко закъснение. Към днешна дата същият тролей се движи здрав и е на линия.

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk


Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1309 on: 05.02.2019, 22:31:19 »
Даже не знаех,че има цяла песен за врачанските тролейбуси  :D
За закупуването на тролейбуси в Русе за сгъстяване на интервалите и връщането на 25!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5578
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Враца
« Reply #1310 on: 11.03.2019, 23:46:36 »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline dobriii123

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 701
  • Фен на железопътния и градския транспорт! :)
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1311 on: 14.03.2019, 18:57:45 »
Бих искал да изкажа поздравления и благодарност като гражданин за съдействието на сдружение „Градски транспорт и инфраструктура” за вземането на важното за община Враца решение - как да бъде обновен подвижния състав на града. Не успях да присъствам на обсъждането, но гледах материала, който местната телевизия разпространи (пускам го долу) и категорично подкрепям дадените от господата Виктор Чаушев и Цанко Симеонов предложения и съвети. Силно се надявам работата между Сдружението и местната администрация да доведе до адекватен краен резултат, а именно - да се сбъднат минимум сегашните планове, а в следващия период да имаме и цялостно обновена и разширена тролейбусна система, какъвто ангажимент пое кметът. Мисля си и вярвам, че правилната посока е поета и е само в наша услуга всичко да се случи по най-добрият възможен начин.

Какво имах предвид - предложеният от Сдружението вариант е закупуване на този етап на употребявани тролейбуси в рамките на предвидените 300 хил.лв (вариант са Škoda 21Tr от Пардубице, Чехия или ЛАЗ-овете от Стара Загора) и 14 дизелови автобуса ЕВРО 6 на стойност 3 милиона лева. Общината доколкото можем да направим извод е склонна на това, така че ни остава да се надяваме да се случи.



Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk


Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1312 on: 14.03.2019, 19:23:19 »
+1 глас за 21ците от Падбурице :fan: :fan: .Според мен ще е голяма грешка да се вземат Лазовете от СтЗ щом и нашия ДАП се е отказал от тях.
За закупуването на тролейбуси в Русе за сгъстяване на интервалите и връщането на 25!

Offline snaker

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 753
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1313 on: 15.03.2019, 11:40:47 »
Браво на сдружението, че се опитва да запази тролейбусния транспорт на Враца и го прави обстойно и точно. Нека се избере най-добрия вариант за града.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5578
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Враца
« Reply #1314 on: 15.03.2019, 11:54:02 »
Да. Изготвили сме и нова маршрутна схема, но все още няма да я огласим, тъй като търсим още тролейбуси втора ръка, но с агрегат, освен тези в Пардубице, които са без агрегат.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline marto_pz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 571
  • Škoda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1315 on: 15.03.2019, 13:40:49 »
За парите които са отпуснати за новите тролеи има ли възможност да закупят БКМ321?

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4848
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1316 on: 15.03.2019, 13:56:11 »
300 000 или 400 000 лв няма да стигнат дори за два нови БКМ 321 базова комплектация - цената на бройка е близка до 150 000 евро. :rolleyes: Не се вижда някой да продава втора употреба.   :rolleyes:

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5578
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Враца
« Reply #1317 on: 15.03.2019, 14:18:07 »
За парите които са отпуснати за новите тролеи има ли възможност да закупят БКМ321?

Ай стига вече с тея технически недоразумения, сбъркани още на чертожната дъска!
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline dj_the_bus

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1984
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Враца
« Reply #1318 on: 15.03.2019, 14:59:10 »
Абе какви са тия експерти какво е това чудо... Защо ли ми се струва, че отново се проявява нещо класическо за България- зад паравана на организации и организацийки на всевъзможни тематики да има силни лобистки интереси.
Въпреки, че според мен Враца не генерира достатъчно пътници и е слаба финансово за поддържането на контактна мрежа, ТИСове и тн за тролейбусен транспорт с 2 линии и половина, айде ще приема да запазим милинките тролейченца, че на някой му харесват много. Невзирая каква работа реално вършат, колко са отполза и тн. Личното ми мнение, че тролейбустният транспорт в Русе например е по-значителен за населеното място от Врачанският. Съответно по-идейно е парите и усилията да се налеят в Русе, но това са лични разсъждения.

Газовите автобуси биле много скъпи и опасни... Оле, кой идиот го измисли това? Метанът е един от най-безопасните газове, ползвани в автомобилостроенето, предвид природата че е летлив газ и тн и тн... Ама цялата аргументация защо дизелови, а не метанови е буквало изсмукана от пръстите и фъфлене. Нямате ли малко самоуважение? Базел- там има тролейбусно, трамвайно депо и метанови автобуси на един терен. В Линц- същата работа. Защо ли да не махнем метановите автобуси в Бургас и Варна, че е опасно- има контактна мрежа... Как не спретнахте протест за сумати метанови автобуси в София... Във Варна метановите автобуси също отскачат до депото, което е в същия парцел на гаража... Мале как не са се запалили милинките...
Метановите автобуси нямат кой знае каква разлика в цената вече, но определено се усещат като икономични в разхода на гориво. А до колкото разбирам и България е започнала еко-политика относно данъчното облагане, което означава и по-евтини данъци. 
Защо ли ми се струва, че и тук някой ще си изпере интересите и парите отново...
« Last Edit: 15.03.2019, 15:11:57 by dj_the_bus »

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3935
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1319 on: 15.03.2019, 16:10:52 »
Доколкото ми е известно това са градовете, от които към момента, или в близко бъдеще, биха могли да се закупят тролейбуси:
  • Залцбург очакват доставка на нови Хесове в края на тази и началото на следващата година и ще спрат последните 12 броя Gräf & Stift NGT204. Очаква се от Ивано-Франковск да проявят интерес към тях, след като вече са закупили 10 броя на цена около 28 000 евро бройката. Това обаче е цената, която са платили на вносителя, реално Залцбург може да са ги продали доста по-евтино.
  • Линц в момента получават нови тролейбуси Ван Хоол и предстои да спрат от движение 6 броя Volvo V 7000 AT. Други 2 броя вече са продадени в Ивано-Франковск за около 60 000 евро на брой.
  • Лозана предстои да подменят 6 броя NAW/Lauber 91T, но тези тролейбуси са от 1987-1990 и може би са прекалено стари.
  • Берн и Бил подменят своите Hess SwissTrolley 2. В Бил става въпрос за 10 броя, които вече би трябвало да са обявени за продажба. Тези от Берн изглежда са спрени от движение, но не знам дали са обявени за продажба.
  • Монтрьо очакват доставка на 16 нови Ван Хоол-а и същият брой AG 300T ще станат излишни. Доставката на новите тролейбуси обаче все още не е започнала.
  • Еслинген очакват тази година доставка на 6 нови Соларис Тролино 18, които ще заменят същия брой Van Hool AG 300T.
  • Гдиня предстои в близките месеци да подменят всичките си тролейбуси Мерцедес О405, става въпрос за поне 15 броя.
Останалото са Икаруси от Будапеща и Шкоди 14/15Тр, но едва ли общината ще се съгласи да купи толкова стари тролейбуси. Икарусите поне са много евтини. Мисля, че Шкодите 21Tr от Пардубице или Мерцедесите от Гдиня са най-добрият вариант. Всички други гореизброени тролейбуси са съчленени, които не знам дали са необходими във Враца. Въпреки, че би било хубаво да видим в България Хес, например.

Що се отнася до автобусите, ако общината не може да си позволи нови, може да се помисли за автобуси втора ръка. В Холандия се продават 10-12-годишни VDL Berkhof Ambassador 200 в много добро състояние за около 30 000 евро бройката.
« Last Edit: 16.03.2019, 00:00:43 by Sofia »