Author Topic: Враца  (Read 223928 times)

Offline dobriii123

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 742
  • Фен на железопътния и градския транспорт! :)
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1440 on: 29.10.2019, 13:46:49 »
Днес случайно завързах разговор с контрольорка, имайки питане относно маршрутите и спирките на новите линии.
Конкретно за №3 ми стана ясно, а и аз така предполагах, че поради многото години липса на транспорт в района на Крайречния булевард, в момента линията се радва на сравнително голям пътникопоток, а май дори се движела и в почивни дни (в това не съм напълно сигурен).
Линия №4 се очертава все още като по-слабата линия — поради това тя се движи само в делнични дни. Маршрутът ѝ е доста обиколен и част от него не минава през райони с интензивен човекопоток.
Бистрешките линии — 5 и 5а също могат да се похвалят с добро търсене.

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk


Offline dobriii123

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 742
  • Фен на железопътния и градския транспорт! :)
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1441 on: 02.11.2019, 10:11:23 »
11 от 14 Исузута вече са във Враца, като на 3 от тях предстои регистрация, след което ще тръгнат по линии №7 до Нефела и №20 до Згориград.
Към момента от новите автобуси се изпълняват всички нови линии — 3, 4, 5, 5а и 9, а също и линия №6.
Линия №3 се движи и в празник на интервал 1 час (една кола).
Линия №4 се движи само в работни дни.
Линия №9 засега се изпълнява от 1 кола на 1 час интервал. Както знаете, тя обединява бившите маршрутки №2 и №50, но значително по-зле. Какво имам предвид — както вече казвах, централни спирки в града се изпускат, нарушава се обслужването на ж.к. Сениче и като цяло новата линия силно ограничава повечето връзки на едно място с друго, което маршрутките даваха.
Именно с такава цел се стигна до компромисното решение с цел удобство на гражданите, покриване на необходимите спирки и по-адекватен интервал на движение, което ще бъде тествано в периода от 11 до 22 ноември, а в края на месеца ще се реши дали да остане за постоянно:
линия №9 тръгва по изменен маршрут, който ще включва и ж.к. Сениче, кв. Кулата, централните спирки като пл. Благоев, Суми и автогарата. Интервал на движение — смесен, тоест — в пик 30 минути, извън пик — 60 минути. Очаква се новия маршрут да бъде значително по-ефективен и да няма недоволни граждани, тъй като е избран с цел максимална удовлетвореност.

Община Враца продължава да събира мотивирани предложения от гражданите за оптимизиране маршрутите на линиите на градския транспорт.
« Last Edit: 02.11.2019, 10:15:58 by dobriii123 »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5874
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Враца
« Reply #1442 on: 02.11.2019, 10:14:47 »
За събран град като Враца, който пеш можеш за 15-20 минути да стигнеш от жилищните комплекси до центъра - да държиш делнични интервали от 30 минути е престъпление. Неслучайно центърът на града е задръстен тотално от коли. Някой отчита ли това от общината и дружеството?
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline fgm

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 368
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1443 on: 02.11.2019, 10:37:33 »
То и интервали от по 30 мин. са престъпление! 10 мин. да , айде 15 мин.,ама 30 мин. кои ще ти чака!?!?!?

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 348
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1444 on: 02.11.2019, 11:56:00 »
Да, 30 мин. е много и тъй като няма да се разширява тролейбусната мрежа, предлагам и линия 2, която също е на 30 мин. и покрива 80℅ от маршрута на линия 1,  да стане (електро)автобусна линия с промяна в маршрута. Така тя ще може да минава по Крайречен булевард и ще стане по-автономна, редовна и атрактивна от преди, като ще се подобри трафика там с повече възможности. Контактната мрежа ще се използва все пак за връзка с депото, а тролейбусния транспорт ще се запази изцяло като гръбнак с линиите 1 и 1а, които взети заедно правят интервал от 15 мин. и хората ще могат спокойно да разчитат на тях. А в бъдеще евентуално да се пусне и линията жк Дъбника - Уч. комплекс, ако отново този район се засели...
« Last Edit: 02.11.2019, 12:07:51 by klutsohor »

Offline dobriii123

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 742
  • Фен на железопътния и градския транспорт! :)
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1445 on: 02.11.2019, 12:37:01 »
За по-мащабни и сериозни промени на автобусните линии според мен е най-добре да се говори след като подвижния състав бъде допълнен от новите електробуси, когато те дойдат. На този етап с 20 (като влязат в експлоатация всички Исузута) автобуса трудно можем да говорим за значителни интервали на градските линии и в същото време абсолютно и ненарушено покритие на линиите до селата в общината.


Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 724
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1446 on: 02.11.2019, 13:32:50 »
А сега всички машини на автобусни превози ли ще се върнат и какво ще ги правят рената и бусовете собственост на тт?
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline dobriii123

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 742
  • Фен на железопътния и градския транспорт! :)
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1447 on: 06.11.2019, 12:29:21 »
А сега всички машини на автобусни превози ли ще се върнат и какво ще ги правят рената и бусовете собственост на тт?
Би трябвало ТТ ако не наведнъж, то поетапно да връща Исузутата и 405-цата на „Автобусни превози”.
Всички досегашни автобуси, собственост на ТТ остават в движение (изключение може би правят „маршрутките”, тях не съм ги виждал). Те са необходими и за тяхната замяна може да се говори едва когато дойдат електробусите.

Две снимки от днес:
Исузу по линия №5 и Рено по линия №7
Исузу по линия №20

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk


Offline mgt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 400
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1448 on: 08.11.2019, 20:12:37 »
Този път, последните автобуси са със система POLARIS с много интересно ъглово табло, съставено от три физически части и разделено на три логически адреса(респективно полета). Системата е програмирана с всички актуални линии за града и служебните и специални кодове.








Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2300
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1449 on: 11.11.2019, 11:10:00 »
Точно този режим е отврат. Трябваше да го оставите както бяха първоначално...

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Враца
« Reply #1450 on: 12.11.2019, 18:34:55 »
От всичко изписано- Добро компромисно решение е с тия Исузута. Бих критикувал, единствено, че имат трета врата. От видяното в Пловдив това е малко куцо за този модел. По-удобно е от втора врата назад да са само седалки, вдигнати на по-висок подиум.

За табелите- Предполагам има възможност да се направят на "стандартен" изглед- предна и странична табела, като се махне този бягащ ред. На една от първите снимки даже изглежда че са така. Сякаш естетично и предвид българската реалност изглежда по-удачно да са така. Да седи номерче със смяна на двете крайни спирки. Съмнява ме врачанци да тръгнат да си играят да обръщат табели на всяка крайна спирка.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2300
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1451 on: 12.11.2019, 18:43:24 »
Точно, първоначално бяха така и освен чисто естетитечски по-прегледно, е по-удачно и от информативна гледна точка точка. С тези бягащи надписи докато види човек до къде пътува автобуса, той вече ще е отминал.

Offline Radist

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 17
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1452 on: 19.11.2019, 10:00:12 »
Има ли някой информация 104 кога ще се появи отново на линия?В руският сайт пише че неработи.