В Белград ако знаете колко псуваници отнасят тракторите Беларус и от шофьори, и от ремонта. Имам служител сърбин, който е работил в белградските тролеи преди да дойде в Канада...Заради тях постоянно се говори за закриване на тролейбусния транспорт, спасяват го само протестите срещу закриването, понеже наистина тролейбусните линии са удобни и се ползват. Баща ми 13 години беше монтьор в Инжстрой - според него няма читав руски камион, трактор, багер, всичко е засрано още на чертожната дъска. Полските и чешките също давали страшно много фира, особено Шкода Европа, Сталова Воля, Варински и др.
Сега идвам от среща - "оперативка". Началникът ни, който е руснак, обяснява как в момента "потолокът" или таванът за експлоатация на флагман европейски градски автобус като Цитаро е между седем и девет години, след което следва брак, но ние в Америка не можем все още да си позволим такива работи. При тролеите, естествено е различно - няма ДВГ, всичко се износва по-бавно.....