Author Topic: Най-големите боклуци, обслужвали МГТ през годините  (Read 52067 times)

Offline madbatt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 454
  • antiMASKer
    • View Profile
    • Email
Благодаря, @tauri!
Малко беше, като развален телефон, ама се разбрахме най-накрая.
Dream on @Радоц%ет, ама не си в час

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Автоматичните скорости и уплътнените врати не са достатъчни за да не е боклук - недостатъците са твърде много и явни.  :rolleyes:

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2187
    • View Profile
@Пенчев прочети PDF-а или накарай някого да ти го прочете. Имали са култов статус за италианските градове и са били много доволни от тях. И в Африка е имало. А помня в Торино и Геноа се движеха до след 2005.
The Grand Tour

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
За гробовете Комсомолец и Клсмонавт никой не бива да казва нищо хубаво.Тези недоразумения въобще не е трябвало да бъдат почвани за производство.Чертежите е трябсало да бъдат изгорени а конструкторите- в Белене.ПАЗ-овете са ме впечатлявали само като визия.Като машина- отврат.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Жоре, това, което казваш, се отнася не само за Комсомолец и Космонавт, а за всички до един български "трамваи", съчинени след тях. Жалко, че съветските чиновници в СИВ не са си изпълнили заканата да затворят красноселската занаятчийска работилница, както принуждават ГДР да спре производството на трамваи.
Относно ФИАТ-овете (тогава понятие Ивеко още не е имало, Магирус тъкмо затъват до ушите, което ги принуждава да се обединят с италианците), хубави, лоши, ако се разровите в исторически план, ще видите, че във всички развити страни автобусите са си тяхно производство. В Германия - немски, в Швейцария - швейцарски, във Франция - френски и т.н. В соцлагера - техни плюс Икарус, в развиващите се страни - изцяло от бившите метрополии, понякога лицензно сглобени на място, плюс Лейланд, Икарус, тук-таме Мерцедес или японски и корейски автобуси....Конкретно от този модел има втора ръка Етиопия, Еритрея, Албания (все свързани с Италия страни), Куба....
ПАЗ-четата също са абсолютен боклук, а 5С - направо техникумска курсова работа, ТНТМ, измислена в
"лабораторията" на Балканкар, до станция "Софийска Света Гора"....По същото време в техникума по автотранспорт в Редута, където е учил Георги Аспарухов, си правеха колички за Картинг с двигатели от мотори Симсон. Чудя се коя комисия е позволила тази кретения да влезе в серийно производство.....
« Last Edit: 26.08.2020, 00:41:22 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline 421cameri

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
    • Email
Добър вечер на всички, аз съм Симоне от Торино (Италия). Извинете, ако не говоря правилно вашия език. Пиша ви, защото открих, че в София и в други български градове има автобуси на Fiat 421 от 1992 до 1995 г. Пиша книга за този автобус. Има ли снимки на този автобус в експлоатация в София? Много благодаря и лека вечер на всички
 :)

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Добър вечер на всички, аз съм Симоне от Торино (Италия). Извинете, ако не говоря правилно вашия език. Пиша ви, защото открих, че в София и в други български градове има автобуси на Fiat 421 от 1992 до 1995 г. Пиша книга за този автобус. Има ли снимки на този автобус в експлоатация в София? Много благодаря и лека вечер на всички
 :)
https://forum.gtsofia.info/index.php?topic=6103.0