Жоре, това, което казваш, се отнася не само за Комсомолец и Космонавт, а за всички до един български "трамваи", съчинени след тях. Жалко, че съветските чиновници в СИВ не са си изпълнили заканата да затворят красноселската занаятчийска работилница, както принуждават ГДР да спре производството на трамваи.
Относно ФИАТ-овете (тогава понятие Ивеко още не е имало, Магирус тъкмо затъват до ушите, което ги принуждава да се обединят с италианците), хубави, лоши, ако се разровите в исторически план, ще видите, че във всички развити страни автобусите са си тяхно производство. В Германия - немски, в Швейцария - швейцарски, във Франция - френски и т.н. В соцлагера - техни плюс Икарус, в развиващите се страни - изцяло от бившите метрополии, понякога лицензно сглобени на място, плюс Лейланд, Икарус, тук-таме Мерцедес или японски и корейски автобуси....Конкретно от този модел има втора ръка Етиопия, Еритрея, Албания (все свързани с Италия страни), Куба....
ПАЗ-четата също са абсолютен боклук, а 5С - направо техникумска курсова работа, ТНТМ, измислена в
"лабораторията" на Балканкар, до станция "Софийска Света Гора"....По същото време в техникума по автотранспорт в Редута, където е учил Георги Аспарухов, си правеха колички за Картинг с двигатели от мотори Симсон. Чудя се коя комисия е позволила тази кретения да влезе в серийно производство.....