Author Topic: Нископодови тролейбуси  (Read 32608 times)

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #80 on: 22.04.2010, 19:15:57 »
Е с това какво искаш да кажеш, че се кара нон стоп с отворени врати ли?

В Карат са направили ннещо превъзходно - пломбирали са бутона за блокировките и ако някой посмее да махне пломбата, глобата е 50 лв. Същото трябва да стане и с тролеите. Мен като пътник изобщо не ме интересува дали някоя врата се затваря или не. Аз искам да съм сигурен, че докато се качвам или мой близък се качва, тролеят няма да потегли. И тук визирам тролеите, защото при трамваите е истинска рядкост някой ватман да тръгне преди вратите да са напълно затворени.


и някои път направо ще задръстиш движението заради блокировките  :)

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #81 on: 22.04.2010, 19:51:07 »
Досега не съм коментирал много водачите, но напоследък ми се случва да се возя на 2055 (именно нископодов) с една "мадама", явно в критичната възраст, която отваря вратите при скорост на движение не по-малко от 20км/ч. Не знам какво спестява, но констатираното е сведено до знанието както на централно управление ЦГМ, така и лично на шефа на електрото. Да видим още колко дълго ще кара изобщо тролей  :D

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #82 on: 22.04.2010, 20:03:11 »
В Карат са направили нещо превъзходно - пломбирали са бутона за блокировките и ако някой посмее да махне пломбата, глобата е 50 лв.
Извинявам се за офф-топика, но ти е бедна фантазията колко добре са пломбирани и без да чупиш пломбата махаш блокажа  :D.

Дори и да сложат на тролеите, все ще му се намери цаката, както се вика.
А за тези 3-4,5 секунди може да станат много неща - да те задържи светофар, да те изпревари някой...Та от 4-5 секунди може до 1-2 минути закъснение да се натрупа.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #83 on: 22.04.2010, 20:05:23 »
А безопасността къде е?! 2 минути се избиват, един нелеп инцидент как се оправя?!!!

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #84 on: 22.04.2010, 20:37:54 »
Досега не съм коментирал много водачите, но напоследък ми се случва да се возя на 2055 (именно нископодов) с една "мадама", явно в критичната възраст, която отваря вратите при скорост на движение не по-малко от 20км/ч. Не знам какво спестява, но констатираното е сведено до знанието както на централно управление ЦГМ, така и лично на шефа на електрото. Да видим още колко дълго ще кара изобщо тролей  :D

е то блокировката деиства за потегляне, за преди да си спрял може да отваряш когато си искаш :D стига да не ти пука за това ,да не испадне някой :D :D
« Last Edit: 22.04.2010, 20:44:18 by georgi64 »

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #85 on: 22.04.2010, 23:00:22 »
В Карат са направили нещо превъзходно - пломбирали са бутона за блокировките и ако някой посмее да махне пломбата, глобата е 50 лв.
Извинявам се за офф-топика, но ти е бедна фантазията колко добре са пломбирани и без да чупиш пломбата махаш блокажа  :D.

Дори и да сложат на тролеите, все ще му се намери цаката, както се вика.
А за тези 3-4,5 секунди може да станат много неща - да те задържи светофар, да те изпревари някой...Та от 4-5 секунди може до 1-2 минути закъснение да се натрупа.
За 4-5 секунди някой пътник може да отиде под гумите...
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #86 on: 23.04.2010, 18:50:12 »
Въпросът с блокировките се решава много просто. Издава се заповед задължително да бъдат включени. И много строги наказания, ако някой посмее да не ги включва - парични санкции, сваляне от тролей, преместване в друга смяна, един мкесец в канала на гаража и т.н. Няколко дни ще има задръжки, но тогава шофьорите сами ще ходят в гаража да търсят хора, които да оправят вратите и за десетина дни всичко ще е перфектно. А в момента залагам главата си, че на никой шофьор не му пука дали работят блокировките или не.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #87 on: 23.04.2010, 22:09:30 »
Въпросът с блокировките се решава много просто. Издава се заповед задължително да бъдат включени. И много строги наказания, ако някой посмее да не ги включва - парични санкции, сваляне от тролей, преместване в друга смяна, един мкесец в канала на гаража и т.н. Няколко дни ще има задръжки, но тогава шофьорите сами ще ходят в гаража да търсят хора, които да оправят вратите и за десетина дни всичко ще е перфектно. А в момента залагам главата си, че на никой шофьор не му пука дали работят блокировките или не.
Тук обаче си в грешка. Мога да ти посоча поне две момчета от Надежда, които ги е страх да карат без блокировки. Единия го познавам доста добре, и въпреки че работи на най-тежката за тях линия 1, някакси се справя със задръстването. Да, може да се налага да избива, но блокировката на вратите си стои.
А и честно казано, затворени или отворени врати, като трябва да кесиш в колоната, все ще чакаш.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #88 on: 29.03.2012, 09:19:44 »
Имаше една тема "Списък тролейбуси" където бяха изброени всичките, кой с нисък под, кой не, обаче нещо не я намирам. Но не са толкова малко.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #89 on: 29.03.2012, 09:42:45 »
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=653.msg93175#msg93175

Обаче част от тези вече не са нископодови. А и тези, които са, знаете колко е удобно на четвърта врата.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #90 on: 29.03.2012, 19:23:12 »
Всеки ден пътувам 4 пъти с тролей, така че мисля, че имам известни наблюдения. Ето един списък с нископодовите тролеи:

1200, 1208, 1209, 1210, 1212, 1217, 1303, 1308, 1310, 1318, 1407, 1422, 1427, 1502, 1503, 1505, 1506, 1507, 1508, 1509, 1511, 1513, 1516, 1517, 1521, 1525, 2051, 2054, 2055, 2057, 2102, 2103, 2109, 2111, 2112, 2118, 2123, 2602, 2606, 2607, 2608, 2610, 2611, 2612, 2613, 2614, 2615, 2616, 2617, 2618, 2619, 2620, 2621, 2622, 2706, 2707, 2708, 2709, 2716, 2723, 2902, 2905, 2907, 2908, 2910, 2911 и 2916 - или общо 67 от 107 тролея в движение.
« Last Edit: 29.03.2012, 22:50:08 by Sofia »

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #91 on: 29.03.2012, 20:09:03 »
1406, 1504, 2101, 2105, 2106, 2107, 2609 и 2903 не са нископодови.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #92 on: 29.03.2012, 22:46:08 »
Прав си, то всъщност само 2903 от Икарцедесите е нископодов. Значи това прави 67 от 107.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #93 on: 29.03.2012, 23:40:10 »
2902 (а не 2903) и покойния 2924 ги направиха нископодови. Останалите не. Говореше се нещо че Левски нямал лиценз за нископодови платформи.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #94 on: 30.03.2012, 16:16:57 »
Именно, нали 2902 беше първият. Грешка на клавиатурата, омешах се с номерата.

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #95 on: 26.11.2013, 20:41:12 »
Всички тези икаруси по правилно май трябва да се наричат не ниско подови а просто без стъпала на 4та врата :)  За сметка на това те са вътре в салона и на някой хора им идват доста изненадващо  :/
« Last Edit: 26.11.2013, 21:04:04 by georgi64 »

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Нископодови тролейбуси
« Reply #96 on: 26.11.2013, 20:43:59 »
Именно, нали 2902 беше първият. Грешка на клавиатурата, омешах се с номерата.

2711 беше първият нископодов. 2902 беше първият с модернизация :)

Едит: Колегата Жоро изкопа темата и не обърнах внимание, че другите постове са от 2 години. Сори :D
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.