Author Topic: История на маршрутната мрежа  (Read 131772 times)

Offline kops

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 834
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #120 on: 18.06.2014, 19:20:37 »
здравейте,относно по-горната цветна снимка на тролея от 85 година-на него пише номер 35 а в по предишни постове някой ми каза 4е 35 е тръгвало от обръщалото на 5-цата и е минавало през каменица,но не беше спомената централна гара изобщо...какъв му е бил маршрута в действителност
В действителност маршрута му е както го знаеш Стадион "Пловдив"-ЗЗУ
А точно по-времето когато е правена снимката са разширявали бул.6-ти септември (по-точно правят го с две платна) и по тази причина е обръщал на коматевския възел временно.
Never let your dreams down!

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3194
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #121 on: 09.07.2014, 09:25:14 »
Един Икарус 180 пред входа на Пловдивския панаир:
Източник
« Last Edit: 24.07.2014, 23:51:10 by Magirus deutz »

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #122 on: 17.07.2014, 21:35:27 »
Задница на Дак Чавдар, заснета в музикален клип, вероятно е по линия 114.

t=11

Offline kops

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 834
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #123 on: 17.07.2014, 23:40:12 »
Задница на Дак Чавдар, заснета в музикален клип, вероятно е по линия 114.

t=11
И не само!Виж на 0:39 секунда отвън зад жената се вижда как минава цял дак
Never let your dreams down!

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #124 on: 30.09.2014, 23:27:46 »
Пускането на тролейбусното движение - пише, че е декември 1967 г. - трябва да е поне 1957 г., а аз някъде четох, че е 1956 г. : https://www.facebook.com/279429332101252/photos/a.824895704221276.1073741836.279429332101252/824897877554392/?type=1&theater

Offline popa62

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #125 on: 01.10.2014, 21:10:57 »
Ето какво пише в архивите на бившето Автостопанство №5 на бившия Автокомбинат Пловдив : "Тролейбусния транспорт в гр. Пловдив води началото си от 2 януари 1956 г. , когато официално е открит за редовна експлоатация . Всъщност началото на изграждането на тролейбусния транспорт е поставено три години преди това - през 1953 г. Построената въздушна контактна мрежа позволявала развитието на два маршрута , преминаващи през главната улица на града - единия свързващ двете ж.п. гари , а другия - ж.п. гара " Филипово " и кв. " Въстаннически " . За захранването на контактната мрежа е построена токоизправителна станция " Център " . Електрообзавеждането е съветско производство и има три живачни токоизправителя по 1000 ампера . Обслужващия персонал се е състоял от 6 човека .  За първи път по улиците на Пловдив се появява тролейбус през месец ноември 1955 г. , когато започват пробните изпитания . Пуснатите в редовна експлоатация 10 тролейбуса са тип " МТБ - 82 Д " и са били доставени от СССР "
« Last Edit: 01.10.2014, 21:25:36 by popa62 »

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #126 on: 15.10.2014, 12:11:46 »
http://www.plovdivmap.com/map/index.php?idstreet=6&s_m=1&street_nomer=222&idblok=

Интересна карта, на която А18 минава по Менделеев и 93 през стадион Христо Ботев по бул. Източен.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1491
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #127 on: 15.10.2014, 19:41:21 »
Почти 60 години по-късно, тролейбусният транспорт във втория по големина град в България е почти тотално ликвидиран. Дано някога бъде възстановен отново.

Offline kops

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 834
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #128 on: 15.10.2014, 22:46:51 »
http://www.plovdivmap.com/map/index.php?idstreet=6&s_m=1&street_nomer=222&idblok=

Интересна карта, на която А18 минава по Менделеев и 93 през стадион Христо Ботев по бул. Източен.
За 93 не съм сигурен но на 18 този от картата й е оригиналният маршрут.
Never let your dreams down!

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3194
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #129 on: 18.11.2014, 09:39:20 »
МТБ - 82 на пловдвския мострен панаир, 1947г.
Източник:http://photoarhiv-todorslavchev.com/?p=18426

Offline bumer

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #130 on: 21.11.2014, 18:49:47 »
Две интересни снимки от преди три дена от един ДРУГ сайт . Става въпрос за " Македония " . На първата се вижда как минусовия проводник в посока " Тромпета " изненадващо тръгва към градинката . На другата двата проводника са усукани един в друг в стил " подръжката на Батаклиев " .

Offline bumer

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #131 on: 21.11.2014, 19:57:33 »
Не знам дали е случайно , но след като споменах за Батаклиев , попаднах на едно крайно неприятно видео  : http://youtu.be/fqO1gDmFa1k

Offline bumer

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #132 on: 21.11.2014, 20:53:22 »
За Бога братя , не позволявайте това да се случи и в Пловдив ! Нека както си върнахме " Ботев " от селския и " Локомотив " от коко , да не позволим парите от мрежата да заминат за Брацигово !
« Last Edit: 21.11.2014, 21:01:34 by bumer »

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #133 on: 21.12.2014, 23:12:02 »
Mного интересна карта на Пловдив от преди доста години. При изтеглянето се вижда всичко.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152023330668543&set=gm.263365150503419&type=1&theater

Offline kops

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 834
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #134 on: 01.01.2015, 23:31:34 »
Реших да запазя най-запазената част от може би единственото останало разписание за спирка на гарата.(Вандализъм няма!Така или иначе е изкъртена вече и беше на земята)
Never let your dreams down!

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3194
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #135 on: 18.01.2015, 16:09:49 »
Няколко Икаруса и един Чавдар B 14 - 20.
Източник:http://news.plovdiv24.bg/13384.html

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3194
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #136 on: 18.01.2015, 16:23:52 »
Интересни снимки от поставянето на КМ по ул.Отец Паисий:Източник:https://m.facebook.com/304136029614989/photos/ms.c.eJw1yskNACAMA8GOUA6c2P03xiF4jnbV6ip1GJzk0HURSQTseaud0O~_zzq~;UAqfnDTI~-.bps.a.648515565177032/979766538718598/?type=1&source=49
« Last Edit: 19.01.2015, 10:58:01 by Magirus deutz »

Offline pleven_dge

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #137 on: 01.02.2015, 00:24:01 »
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1038454 ако мрежата се запорира и в последствие, се конфискува от общината, има ли шанс тролеите да тръгнат отново?
Зиу 9

Offline popa62

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #138 on: 01.02.2015, 00:38:37 »
Шанса е толкова , колкото Пловдиския модератор да отключи темите  " Тролейбуси " и " Сагата с ..... " . Тоест никога ... !

Offline PorscheBulgaria

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 291
  • Гастролиращият фотограф
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #139 on: 01.02.2015, 08:04:52 »
Тази новина е на една година за Бога... отдавна неактуална, какъв е смисълът да се коментира за n-ти път!? Или целта е друга - да се дава мотив за целенасочен спам навсякъде из раздел Пловдив, изпълнен с мрънкане за отключване на също толкова неактуална тема, колкото е и изнесената новина? Реално погледнато, какво е съдържанието на тази тема? Никакво - новини и коментари от различно естество за това дали собственика плащал навреме заплатите или не, дали щели да го гонят и т.н. С други думи, излишна драма свързана с дадено лице, която е абсолютно безсмислено да се коментира при положение, че е отдавна приключила, а от него тук са останали някакви останки под формата на фирми в несъстоятелност и порутени съоръжения. Добре, да кажем, че темата е отключена - кажи ми какво ще коментираш в нея? Въпросното лице къде вечеря, с кой излиза, кога си пие кафето? Пълни детинщини и простотии? Кой друг от целия раздел би го интересувало подобно нещо? Максимум двама човека от масата аудитория.

За тролеите, не виждам смисъл да говоря. Нито един не се движи, обсъждани са, коментирани са и т.н. А ти, като човек с четвърт век стаж в ДАП-а, ватман, трябва да ти е пределно ясно колко много грижи изисква този вид транспорт и как на сегашното дередже е абсолютно непосилно, който колкото иска да се напъва да предостави подобна качествена услуга.

Нещо като съвет. Захвани с нещо продуктивно, а не през ден да спамиш за някаква безсмислена тема и да плюеш по модераторите. Не ти отива, никому не му отива подобно държание. Тъжно е...