Author Topic: История на маршрутната мрежа  (Read 131720 times)

Offline BB

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 748
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #20 on: 17.01.2010, 13:06:36 »
а за 1 мисля четох някъде, че преди много години е бил тролейбусен

Да си дойдем на думата...Ясно различавам Автобус от Тролей...И съм 100% сигурен, че 1 беше Тролейбусна линия!!!
Такава тролейбусна линия никога не е имало ,познавам и шофьoри на тролеи в Пловдив и от тях знам ,линиите ,които са се движели са 2,3,5,8,14,19,23,25,28,32,34,35,55,102,114,134 ,някога преди много години ,през 60-те май е имало и линия 12 ,за линия 1 може би се бъркаш с Пазарджик ,там има линия 1 .В Пловдив линия 1 си е била винаги автобусна .

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #21 on: 17.01.2010, 22:46:13 »
Аз мисля че като направят подлеза ще пуснат 16 да идва в  Смирненски.

Може и да има малка вероятнос,защото Мера така ще удря още повече 12-та. :D

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #22 on: 17.01.2010, 22:48:28 »
някога преди много години ,през 60-те май е имало и линия 12.

Имало е да,и е минавала през центъра. ;) Имаше снимки,мисля из европеиските сайтове.

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #23 on: 18.01.2010, 16:54:44 »

Такава тролейбусна линия никога не е имало ,познавам и шофьoри на тролеи в Пловдив и от тях знам ,линиите ,които са се движели са 2,3,5,8,14,19,23,25,28,32,34,35,55,102,114,134 ,някога преди много години ,през 60-те май е имало и линия 12 ,за линия 1 може би се бъркаш с Пазарджик ,там има линия 1 .В Пловдив линия 1 си е била винаги автобусна .
[/quote]

Това, което видях тогава е повече от показателно и никой не може да ме убеди в противното! Благодаря за проведения диалог.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #24 on: 18.01.2010, 18:48:43 »
В раздел разни имаме тема, кой, какво е сънувал. Можеш да опишеш тази линия там!  :P Сега сериозно, като няма никакви доказаталства, дори напротив, се замисли сериозно, дали паметта ти не лъже, или се опитай да го докажеш с нещо реално!  ;)

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #25 on: 18.01.2010, 19:17:15 »
Възможно е да е била пробна.

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #26 on: 18.01.2010, 19:58:17 »
В раздел разни имаме тема, кой, какво е сънувал. Можеш да опишеш тази линия там!  :P Сега сериозно, като няма никакви доказаталства, дори напротив, се замисли сериозно, дали паметта ти не лъже, или се опитай да го докажеш с нещо реално!  ;)

Нямам запазен снимков или друг материал, с който да докажа, но това евентуално би се потвърдило от колектива на транспортното дружество или от друго запознато с историята на градския транспорт лице.
За себе си, предполагам, че тролейбусна линия номер 1 най-вероятно е минавала по ул. "Македония" и после десен завой по бул. "Никола Вапцаров", Коматевско шосе до обръщалото на бул. "Алексадър Стамболийски". След изграждането на контактната мрежата по надлез "Родопи" и поскането на тролей 23, линията става автобусна с изменение на маршрута и по ул. "Димитър Талев" и ул. "Александър Стамболийски" до същото обръщало.

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1112
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #27 on: 18.01.2010, 21:03:51 »
Най-правдоподобно за което си видял е изключваща се кола от 102 за депото в Тракия и частично закрита табела ;)

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #28 on: 18.01.2010, 21:23:45 »
Най-правдоподобно за което си видял е изключваща се кола от 102 за депото в Тракия и частично закрита табела ;)

Не мисля,че по 102 някога са пускали Дак-ове.

Offline BB

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 748
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #29 on: 24.01.2010, 13:52:07 »
Най-правдоподобно за което си видял е изключваща се кола от 102 за депото в Тракия и частично закрита табела ;)

Не мисля,че по 102 някога са пускали Дак-ове.
Може да е било и дак отиващ за линия 114 или 134 с частично закрита табела ,ако е бил във Филипово за нещо или преди това на 3-ка и после да е минавал за 114 или 134.По 102 дакове нямаше там вървяха основно шкода 9тр и зиута.
« Last Edit: 24.01.2010, 13:54:30 by BB »

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #30 on: 25.01.2010, 10:50:39 »
Най-правдоподобно за което си видял е изключваща се кола от 102 за депото в Тракия и частично закрита табела ;)

Не мисля,че по 102 някога са пускали Дак-ове.
Може да е било и дак отиващ за линия 114 или 134 с частично закрита табела ,ако е бил във Филипово за нещо или преди това на 3-ка и после да е минавал за 114 или 134.По 102 дакове нямаше там вървяха основно шкода 9тр и зиута.

Тролейбуси с частично закрити табели или каквито и да било измишльотини други не пътуват препълнени с пътници и на интервал!

Offline BB

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 748
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #31 on: 25.01.2010, 20:18:32 »
Една линия ,за да бъде толкова препълнена трябва да се е отвърдила с годините и наистина да е рентабилна ,линия 1 като тролейбусен маршрут никога не е имало ,препълнени дакове е имало по 3-ката може там да си видял,но стига си си съчинявал ,или като не са ти добри спомените и са от толкова години не спори ,все пак аз съм от Пловдив макар и сега да не живея там ,казаха ти го и други хора от Пловдив ,така че да не спорим ,1-цата си е автобус и това е ,плюс това в Пловдив такова нещо да има и автобус 1 и тролей 1 както в София например няма ,тролеите са си с едни номера ,автобусите с други .Тролейните линии ,които са се движели съм ти ги написал други не е имало .

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #32 on: 26.01.2010, 08:30:46 »
Една линия ,за да бъде толкова препълнена трябва да се е отвърдила с годините и наистина да е рентабилна ,линия 1 като тролейбусен маршрут никога не е имало ,препълнени дакове е имало по 3-ката може там да си видял,но стига си си съчинявал ,или като не са ти добри спомените и са от толкова години не спори ,все пак аз съм от Пловдив макар и сега да не живея там ,казаха ти го и други хора от Пловдив ,така че да не спорим ,1-цата си е автобус и това е ,плюс това в Пловдив такова нещо да има и автобус 1 и тролей 1 както в София например няма ,тролеите са си с едни номера ,автобусите с други .Тролейните линии ,които са се движели съм ти ги написал други не е имало .

Не продължавай да Лъжеш, когато казваш, че са ми го казвали други хора след като това е само Един - другия, а истината рано или късно ще излезе!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #33 on: 26.01.2010, 11:37:31 »
Даковете, обслужвали тази линия сега са затворени в Зона 51 в САЩ. Голямата конспирация. Еугенио, радваме се, че вярваш в нещо, хубаво е човек да има вяра, на която да се крепи в живота, но не ни занимавай повече с това. Реалните доказателства досега оборват тезата ти. Всеки следващ коментар по въпроса щес счита за оффтопик в темата!

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #34 on: 30.01.2010, 15:27:19 »
След обръщалото на 5 и 35 на бул. има останали жици и на един стълб има държач и въпроса ми е до къде са продължавали тролеите  :rolleyes:

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1112
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #35 on: 30.01.2010, 18:23:31 »
Трябва да е било пак там, но преди са отдавна са минавали през ул. Младежка. Също и по Главната и вероятно по Мария Луиза (от Пощата до Източен), защото и там има останали елементи, ако не се лъжа, даже и има и кутии за захранване там.

Offline BB

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 748
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #36 on: 31.01.2010, 17:56:38 »
След обръщалото на 5 и 35 на бул. има останали жици и на един стълб има държач и въпроса ми е до къде са продължавали тролеите  :rolleyes:
Предвиждало се е разширение на контактната мрежа в тази посока ,но е започнато и оставено така незавършено . ;)

Offline petur1111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 484
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #37 on: 01.02.2010, 23:12:56 »
Не мисля,че по 102 някога са пускали Дак-ове.
Мисля, че това беше единствена тролейбусна линия, която минаваше покрай болничния комплекс в Пловдив, нали? Ако е така, по едно време имаше много Дак-ове по нея. Преди доста години (може би повече от 15) с леля ми качахме в едно кафе близо до главния вход на  болничния комплекс да изпишат един наш роднина, но си почакахме доста - сигурно около два часа. За това време по улицата минаха само съчленени дак-ове. И след като само 102 е минавала оттам, това значи, че в него момент е имало само дак-ове по нея. Може да е било само за малко или дори само за този ден (нямам никаква представа, само предполагам, но това видях него ден).

Offline BB

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 748
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #38 on: 02.02.2010, 21:27:26 »
Не по 102 нямаше дакове ,там вървяха зиута и шкода 9тр основно ,но тогава от там по Васил Априлов минаваха и линии 8 и 28 по тях имаше само дакове ;)

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #39 on: 28.04.2010, 18:55:49 »
Не по 102 нямаше дакове ,там вървяха зиута и шкода 9тр основно ,но тогава от там по Васил Априлов минаваха и линии 8 и 28 по тях имаше само дакове ;)
Може да е видял Т2.Помня че към 97-ма година някъде имаше авария в мрежата по бул.Христо Ботев под бетонния мост и Т2 минаваше през Васил Априлов и 6-ти септември.