Author Topic: История на маршрутната мрежа  (Read 45599 times)

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2750
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #200 on: 01.05.2019, 22:51:33 »
Три Чавдара м65 в Пловдив, 70 - те години:

Offline Bulgaria111

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 93
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #201 on: 01.05.2019, 22:55:51 »
Някой знае ли къде е снимана предпоследната снимка от девета страница?

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6543
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #202 on: 02.05.2019, 06:42:44 »
Някой знае ли къде е снимана предпоследната снимка от девета страница?

Трябва да е "Чифте баня", посока от Панаира към центъра.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2750
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #203 on: 03.05.2019, 18:46:23 »
Чавдар 11г5 в Пловдив, 1985г.:

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1897
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #204 on: 20.05.2019, 20:47:01 »
Не е съвсем по темата, но все пак е част от историята - в. "Демокрация", бр. 29, 31.01.1997г.
Излишно и Безсмислено... Не!

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2750
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #205 on: 28.05.2019, 20:50:39 »
Икарус 611 и ЛАЗ 695Е в Пловдив,  началото на 70 - те години:

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1897
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #206 on: 21.07.2019, 21:04:59 »
Дописка, публ. във в."Факс", бр.24/22.04.1991г. за конкуренцията между фирмите за превозване на пътници в града.
Излишно и Безсмислено... Не!

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2750
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #207 on: 24.07.2019, 10:53:37 »
Чавдар 11г5 в Пловдив, 80 - те години:

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1897
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #208 on: 25.10.2019, 16:08:26 »
Излишно и Безсмислено... Не!

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2750
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #209 on: 08.11.2019, 12:23:52 »
Дак - чавдар и Шкода 14тр в Пловдив, 80 - те години:


Източник


Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1336
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #210 on: 08.11.2019, 16:18:17 »
Дак - чавдар и Шкода 14тр в Пловдив, 80 - те години:
Източник
Не е ли по-скоро от 90-те след вноса на Шкоди втора ръка от Чехия/Словакия? Внесените нови Шкоди през 80-те са били със синя ливрея без бяла ивица. Забелязват се и правите ъгли на прозорците, както и прозорецът над вратата на Шкодата, характерни за първите партиди, произведени от модела 14Тр, каквито попадат в този внос втора употреба.
« Last Edit: 08.11.2019, 16:23:47 by Balkanton »

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3045
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #211 on: 08.11.2019, 19:34:03 »
Напротив, точно 80-те е. В Пловдив Шкоди втора употреба от чужбина не са купувани. Имаха наистина няколко от предсерийните с алуминиевите лепени джамове, които, както личи от снимката, не знаех, са дошли със стандартното бяло-червено оцветяване. В Пловдив сетне са ги пребоядисвали, естествено....Нищо чудно Шкодата от снимката да е била показана и на панаира,  след което да са я купили.....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline troley_ lover

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1040
  • ;)
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #212 on: 08.11.2019, 21:39:30 »
Това е единият от прототипите, които идват от Прешов след 92 година и е 288.
Някои хора трябва да обърнат внимание на това, което искат гражданите в отделните градове и тези хора се наричат  КМЕТОВЕ! Нека да спрем прибързаните решения на самите кметове и да им покажем какво искаме! ;)

Offline Dimitar Dragnev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #213 on: 09.11.2019, 00:31:37 »
На снимката 102 завива наляво към реката в посока Панаира, 5 продължава направо към "Изгрев".

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6543
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #214 on: 10.11.2019, 08:48:29 »
По принцип в Пловдив всички шкоди са били червени и мисля, че края на 80-те и началото на 90-те, са пращани в София и са пребоядисвани сини.