Съгласен съм за срещата. Петър преекспонира подкрепата ни за Карат, но наистина ги обвинява несправедливо за разни работи. Сметка може да им се търсси единствено за необосновани закъснения и неизпълнени курсове и други подобни нарушения. Като цяло, моето мнение е, че са може би най-добрият оператор в София. Иначе и аз съм бил свидетел на по-грубо отношение на шофьорите. Но имат най-поддържаните нови автобуси, кара се с униформа, ако има музика, то е тихо. Единици изключения винаги има.
Та, всичко за лобитата ни е на догатки. Факт е, че старите концесионери също си запазиха линиите, т.е. свободата и конкуренцията не са били водещи. Как са писани тръжните изисквания също е неясно. Бороспорт твърди, че е имало директен копи-пейст. Общо взето Карат не ги бъркат дългите. Ако пишеше, можеше и двойносъчленни да докарат, но на съответната цена разбира се. Те си изчисляват и дават офертата. Търговско дружество са и е нормално да е заложена и печалба. Автотранспорт като общинско дружество никога не е имало за цел да печели, а да извършва социалната дейност транспорт. Търговските дейности не са и чужди, но не са основни, като при Карат.
Това с представянето на автобусите е предизборен трик на Бойко Борисов. Карат им дреме. работят на твърда тарифа и няма защо да си рекламират новите автобуси. Дори празни да карат най-добре, за да не си съсипват автобусите. Но многократно бяха използвани за политически ПР. Същото като 3-те официални пускания в експлоатация на 2401.