Author Topic: A204/304  (Read 55218 times)

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #420 on: 03.05.2017, 19:16:55 »
Относно А304 - освен намаляване на времепътуването, според мен трябва и да се увеличат колите по линията. Ако зависеше от мен, линията щеше да се движи от 6:30 до 10:30 и от 16:30 до 20:30 като между 6:30 и 7:30 интервалът щеше да е 20 минути, след това 10 до 9:30 и после 15 до 10:30. Вечер аналогично може да е на 10-12 минути до 19:30 и след това 15. Колкото и бърза и удобна да е дадена линия, надали много хора ще я ползват, ако трябва да я чакат 15+ минути, за да спестят 4-5.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12071
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #421 on: 03.05.2017, 21:27:23 »
Това за БРТ-то е идейно, и аз отдавна го мисля, трябва да се направят обособени ленти за БРТ и по Малинов, и по Евлоги Георгиев, и на излизане от Дружба. По-добре ако трябва да се жертва наистина по канала да остане само 1 лента за автомобили, при наличие на толкова зеленина и толкова бърз безнофликтен транспорт едва ли някой би имал нещо против, нали ще пътува бързо и няма да закъснява. Ще видите и как ще се отвори града, много повече пешеходци, по-малко коли, по-бързо придвижване. Няма проблем със спазването на лентите за БТР, ще ги оградят и готово.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4266
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #422 on: 03.05.2017, 21:35:23 »
БРТ-то предполага наличието на огромни и широки булеварди. В Истанбул имат такова само на градската магистрала, която, въпреки стеснението заради него, остана с 3+ ленти в посока. А над моста на Босфора дори го няма - там Метробусите са си в обикновена буслента, като на 4-ти км. Доколкото знам няма голям град в Европа, който да има BRT. BRT е типичен за развиващите се страни - има такива системи в Техеран, Мексико Сити, Гуанжоу, Истанбул - строили първоначално инфраструктура само за автомобили, после осъзнали си грешката. Но пък като се замисля, София точно по този път е тръгнала, така че едно отрезвяване хич не би било лоша идея.....

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12071
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #423 on: 03.05.2017, 21:38:49 »
И като няма широки булеварди какво? Още ли има баламурници, които си мислят че проблема със задръстванията и замърсяването се решава със широки булеварди? Това е все едно проблема със затлъстяването да се реши като си купиш по-широки дрехи. Видяхме колко се реши проблема по Малинов като стана по-широк. По-бързо ли пътуват автобусите, отколкото примерно през 2012-та?
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4315
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: A204/304
« Reply #424 on: 03.05.2017, 21:40:46 »
проблема по Малинов като стана по-широк. По-бързо ли пътуват автобусите, отколкото примерно през 2012-та?

Определено по бързо пътуват автобусите там сега.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline mitkov2

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 419
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #425 on: 03.05.2017, 22:57:15 »
Трета лента по Евлоги Георгиев както и обособена бус такава са наистина необходими. При две ленти обособена бус такава е практически безполезна, тъй като на практика няма начин да се принуди останалото движение да я спазва. По България, Иван Гешов, Цветан Лазаров и сега има бус ленти. :rolleyes: Може би има смисъл от трета лента между Орлов Мост и Театър София върху канала. :rolleyes:
Цветан Лазаров го минавам редовно и бус лента никога не съм виждал, живея в Дружба и щеше да ми направи впечатление :D Имаше някакви добри намерения, но няма изпълнение. Тук не е и необходимо, според мен, защото няма чак такова натоварване дори в час пик. Дружба-2 е опасана от големи булеварди и засега се справя с натоварването. Линиите от МГТ не са забавяни от трафик, минават на 1 светофар винаги.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1707
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #426 on: 04.05.2017, 16:53:32 »
Трета лента по Евлоги Георгиев както и обособена бус такава са наистина необходими. При две ленти обособена бус такава е практически безполезна, тъй като на практика няма начин да се принуди останалото движение да я спазва. По България, Иван Гешов, Цветан Лазаров и сега има бус ленти. :rolleyes: Може би има смисъл от трета лента между Орлов Мост и Театър София върху канала. :rolleyes:

Третата лента ще изяде зелената площ. Смисълът и е съмнителен, защото колкото и добре да е изолирана, винаги ще има нарушители, а има и прилежащи кооперации и магазини на десния тротоар на булеварда, които изискват непрекъснат достъп. Една баничарка на половината бус лента и върху тротоара и цялата идея отива на кино. За това ако ще се търси някаква транспортна функция на зелената площ и искаме да я оставим зелена единствения шанс е зелено затревено трамвайно трасе. Няма друг начин. Или лифт. 8)

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3417
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #427 on: 08.07.2017, 13:29:09 »
Вчера видях 304 пп Цариградско, в посока Дружба и беше претъпкан.  :fan: :fan: Ако пуснат повече коли и се движи целодневно, според мен ще има още по-голям успех.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 707
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #428 on: 14.07.2017, 07:50:39 »
Quote
Третата лента ще изяде зелената площ. Смисълът и е съмнителен

Нищо съмнително няма, Евлоги Георгиев с две ленти е мъчение за придвижване...

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1707
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #429 on: 14.07.2017, 10:44:53 »
И 5 ленти да направиш, те пак ще се изпълнят с коли и автобусите няма да минават по- бързо. Разширяване на булеварди за сметка на зелени площи не решава нищо.

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1410
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #430 on: 14.07.2017, 10:49:41 »
Забелях нещо интересно. По разписание А304 в Манастирски ливади трябва е чак в 16:07-16:08, но виртуалните табла показват друго.

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 756
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #431 on: 14.07.2017, 11:21:44 »
Това май е защото не са се изключили колите още от линията и таблата си фантазират някакви свободни съчинения. Когато се изключат всичките към 11ч. и изчезват "обедните" курсове на 304. :D

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1410
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #432 on: 14.07.2017, 11:46:34 »
Това май е защото не са се изключили колите още от линията и таблата си фантазират някакви свободни съчинения. Когато се изключат всичките към 11ч. и изчезват "обедните" курсове на 304. :D
Да, вече няма "обедни" курсове. Интересно защо таблата си фантазират като по разписание не е заложено :neznam:

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #433 on: 03.01.2018, 00:16:42 »
Как е положението по А304 в последно време? След като го удължиха до НИМ, предполагам, че се ползва, но нямам преки наблюдения. Би ли имало смисъл колите да се увеличат и да се промени режимът на работа от 6:00 до 21:00 часа?
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline mitkov2

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 419
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #434 on: 03.01.2018, 00:49:18 »
Как е положението по А304 в последно време? След като го удължиха до НИМ, предполагам, че се ползва, но нямам преки наблюдения. Би ли имало смисъл колите да се увеличат и да се промени режимът на работа от 6:00 до 21:00 часа?
По-скоро 6:30-9:30 и 15.30-20.30

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 489
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #435 on: 03.01.2018, 02:26:06 »
Аз не можах да се повозя на землянска кола по линията днес, но ме притеснява, че с тия автобуси по-скоро А204 ще изпреварва А304, отколкото обратното  :/

Offline TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 398
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #436 on: 24.01.2018, 17:02:30 »
Аз не можах да се повозя на землянска кола по линията днес, но ме притеснява, че с тия автобуси по-скоро А204 ще изпреварва А304, отколкото обратното  :/

Съгласявам се. Предлагам линия 204 да бъде обслужвана не само от ,,Карат С" , ами и от ,,Столичен Автотранспорт ЕАД". Може да пуснат малко общински манове от 304, защото има по - малко съчленени конектота. А за 304 може да пуснат някои къси автобуси. Така ще е по - добре, защото 204 винаги минава преди 304, както каза и Whatnow14. :)
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #437 on: 24.01.2018, 22:26:52 »
Редно е преди да се изсипе поредното предложение, малко да се прочете по темата.  :neznam:
 

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2715
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #438 on: 24.01.2018, 23:29:31 »
Аз се возих в началото на годината и бях много доволен. От м-с В.Левски до предпоследна спирка даваше и двата пъти яко газ и имаше над 30 души за последните спирки.

Offline velinio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 922
  • |MCMXLVIII|
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 194251613
    • View Profile
    • Музикалната ми плейлиста
Re: A204/304
« Reply #439 on: 24.01.2018, 23:46:00 »
304 е доста удобен. Винаги го ползвам, когато се прибирам в пиков час, най-вече в участъка Плиска - Мол България или НДК - Мол България. С него се стига изключително бързо, тъй като не обикаля, не губи толкова време във висене по спирките и в същото време автобусите побират всички пътници. Недостатъците за мен лично са, че е само в пиков час и става нередовен, ако го хване задръстването някъде. Но пък от друга страна, има мегдан за избиване на закъснения.

204 има два огромни проблема за мен. Първият неоспоримо са късите автобуси, от които едва ли има по-обсъждано нещо в този форум. Вторият недостатък са огромните закъснения, които се натрупват по ул. Тодор Каблешков в участъка от ул. Родопски извор до бул. България. Там в пиков час става такава тапа, че няколко фази чакане не му мърдат на автобуса. В обратната посока е кажи-речи същата история. Имам чувството, че и направленията на светофара не са максимално балансирани, и теснотията в двете ленти оказва влияние, но факт е, че качеството на услугата не е най-доброто.
http://call.sofia.bg/ - за по-добра София!