Author Topic: A204/304  (Read 169479 times)

Offline Стаменов

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 777
  • <Ikarus 280> 3412... 1986-2009
    • View Profile
    • http://www.2tpower.com/forum/index.php
Re: A204/304
« Reply #300 on: 24.02.2011, 22:22:00 »
Гьорев,по 309 са на 100% къси автобуси,с изключение на празник,когато може да пишат няколко мана да се таралянкат отпразни,само щото няма къде да бачкат.
А незнам и къде месиш тука чавдарите - по 309 чавдари няма от 2004, а и линията е в Първа автоколона,а чавдарите - Втора.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #301 on: 24.02.2011, 22:30:35 »
Меся ги защото като цяло ще намалеят съчленените в Малашевци. Чавдар скоро несъм засичал там, но със сигурност доста след 2004-та имаше бол, но пък 25ХХ съм виждал в последните месеци със сигурност. Можем да направим справка в онази безумна тема :)

ЕДИТ: Според информацията от онази тема през 2-3 дни има инфо за Ман или Икарус, което не е гаранция, че няма почти всеки ден по един такъв. Във всеки случай понеже не обръщам внимание на БМЦ-тата и често ми се набиват на очи други (съчленени) автобуси.
« Last Edit: 24.02.2011, 23:03:33 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #302 on: 24.02.2011, 22:38:07 »
Не,тя сигурно дължи,както дължи и на Автотранспорт,въпросът е в цифрата.А че на Карат се плаща престъпно много за км.пробег,тва е друг въпрос...
А на Автото имаш ли представа колко плащат???? Много било 3,50 лв/км за къс. С тия 3,50 нафта ли да взимат, заплати ли да плащат, а и това си е бизнес - трябва и печалба, мивка, поддръжка и т.н....

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #303 on: 24.02.2011, 23:04:48 »
Това момче има златна акция в Карат, казвам ви :)
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: A204/304
« Reply #304 on: 25.02.2011, 00:11:50 »
Ако имаше щеше да е разбираемо всичко, но няма ...

Offline Nicky

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 593
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #305 on: 25.02.2011, 11:18:57 »
А на Автото имаш ли представа колко плащат???? Много било 3,50 лв/км за къс. С тия 3,50 нафта ли да взимат, заплати ли да плащат, а и това си е бизнес - трябва и печалба, мивка, поддръжка и т.н....
И отново да си попитам за източник на информацията? Не работи с точни цифри с недоказан произход или от гаражения фолклор

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #306 on: 25.02.2011, 11:25:24 »

Аз пък имам наблюдение, че към момента има доста съчленени на А309, ще видим как ще е като спрат Чавдар-ите, но пък Люлин има и метро.

Това е защото по 94 и 280  излизат на линия общо 24 автобуса и остават 16, половината са резерви, на ТР, без водач и т.н. А останалите се чудят къде да ги пласират и 309 им е най-удобно. Етсествено аз имам съвсем различно предложение - да се пускат на 310 вместо икаусите, но Ганьо няма да даде кочината си и да кара по-хубав автобус - все пак разликата между икарус и Ман е от земята до небето.
По 305 в момента половината автобуси са БМЦ.
Обаче пътникопотокът и по 309, и по 305 е значително по-малък от този на 204, където явно е нетърпимо.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #307 on: 27.02.2011, 21:03:29 »
Не,тя сигурно дължи,както дължи и на Автотранспорт,въпросът е в цифрата.А че на Карат се плаща престъпно много за км.пробег,тва е друг въпрос...
А на Автото имаш ли представа колко плащат???? Много било 3,50 лв/км за къс. С тия 3,50 нафта ли да взимат, заплати ли да плащат, а и това си е бизнес - трябва и печалба, мивка, поддръжка и т.н....

Сложи нафтата на автобусите в натоварения трафик да е 35/100, като това прави около 90лв. (за сто километра). Заплащането по 3,50 на км пробег прави 350лв (пак за сто километра). Заплатите във фирмата можеш да бъдеш сигурен, че не се формират само от тези пари. Карат С е голяма фирма, извършваща превози из цяла Европа, и е смешно да се говори, че едните 3,50 на километър може да бъдат спънка за нормалното обслужване.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: A204/304
« Reply #308 on: 27.02.2011, 23:11:08 »
Едва ли отделните направления на бизнеса покриват загубите от другите. Карат са си правили сметката да са на печалба в рамките на тези 3,5, а не пътниците до Испания са плащат билета на бабите в 404. Естествено, едва ли са прогнозирали такава инфлация при горивото...
« Last Edit: 27.02.2011, 23:12:44 by difian »

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #309 on: 28.02.2011, 00:30:07 »
Направо да ги ожали човек Карат-С. Че и нулевият пробег им плащат от СО...

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #310 on: 28.02.2011, 10:34:21 »
Смятам, че разходи за гориво + заплати + осигуровки + амортизации + лихви са по-малко от 300 лв. за 100 км. Т.е. има си добра печалба. Естествено, това моето са сметки наум. Нямам данни за всички показатели, но със сигурност основните приходи на Карат идват от градските им линии, стига СО да ги плаща. Дори и заплатите в междуградските и международните линии са по-ниски, а какви приходи могат да генерират. Кой ще пътува за 100 евро до Париж с автобус?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #311 on: 28.02.2011, 10:57:08 »
Повярвай ми, много хора пътуват за 100 евро до Париж с автобус.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #312 on: 28.02.2011, 15:38:47 »
Смятам, че разходи за гориво + заплати + осигуровки + амортизации + лихви са по-малко от 300 лв. за 100 км. Т.е. има си добра печалба. Естествено, това моето са сметки наум. Нямам данни за всички показатели, но със сигурност основните приходи на Карат идват от градските им линии, стига СО да ги плаща. Дори и заплатите в междуградските и международните линии са по-ниски, а какви приходи могат да генерират. Кой ще пътува за 100 евро до Париж с автобус?

Ето, който защитник на Карат не го е гледал това, да обясни свястно, не да мрънка глупости, като онзи смешник в клипа, защо в Стокхолм се плаща 2-3 пъти по-малко:
http://www.btv.bg/shows/tazi-sutrin/reportazhi/story/84833523-Kak_shte_gi_stignem_amerikantsite_ili_zashto_rodniyat_gradski_transport_e_poskap.html
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #313 on: 28.02.2011, 17:08:56 »
Зад другите оператори да не би да не седят интереси? За Юнион Ивкони се спряга ДПС. Това е реалността в България. Но от концесионерите за сега най-добре се справя Карат,според мен.Виждате в какво състояние са автобусите и на Еридан и на Ивкони,за автото да не говорим.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #314 on: 01.03.2011, 13:25:11 »
И най-голямата кочина на автото не е по-зле от който и да било автобус на Еридан  :D
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #315 on: 01.03.2011, 14:31:08 »
Абе на кантар са нещата-по 76 какви кошници пускат...

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #316 on: 01.03.2011, 14:32:41 »
И най-голямата кочина на автото не е по-зле от който и да било автобус на Еридан  :D

Хайде стига вече, икарусите са по-хубави от 5032 или 5019, несериозно е.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #317 on: 01.03.2011, 21:52:16 »
Всеки автобус е за времето си, а подръжката е мноооого скъпо нещо . 80 % от автобусите в Дружба нямат здрави амортесьори-друсат и лягат по завоите- / наклоняват се /, 50 % не работят ABS , RETARDER- които са неизменна част от спирачната система, а частите европейско-скъпи !
Спрете си просташките мнения !

Offline adi_bg

  • Писател
  • **
  • Posts: 40
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #318 on: 16.03.2011, 18:46:18 »
В резултат на анализите със Заповед на Кмета на Столична община г-жа Й. Фандъкова, считано от 15 март 2011 г. обслужващите линията автобуси се увеличават с 2 броя.

Допълнителните коли ще се движат по маршрута в пиковите часове от 6.30 ч. до 9.30 ч. сутрин и от 15.30 ч. до 19.00 ч. вечер. С тази промяна линия 204 вече ще се обслужва от 17 автобуса, от които 9 съчленени. Прогнозата е така да бъде подобрено транспортното обслужване на ползващите тази автобусна линия граждани.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #319 on: 16.03.2011, 19:02:28 »
Те с това увеличение нищо не са направили, 2 коли се прибират сутринта (едната - 08:36, другата 09:23) и повече не излизат. На практика нищо не е увеличено след 09:30...
А скандалната заработка на една от колите (05 часа и 59 мин.) е по-малка дори и от тази на 123 (6 ч. 01 мин.). Срамота! :angry: