Вижте страниците на сдружение Градски транспорт и инфраструктура bgtransport.org и Facebook
Ето от къде идват тюбингите. Снимката е направена пред базата на Мостстрой АД в Казичене. Може и да е коментирано, но не се сещам.
Аз пък не мога да спра да се кефя че си имаме къртичка, само че не знам колко и е технологичната годност, т.е. след колко прокопани километра трябва да и се прави ремонт. Един тъп въпрос че малко не съм наясно с мат'риала, тази къртица може ли да се ползва за наземно прокопаване например за тунели на БДЖ-то?
С цел да не срутят Св. Неделя, скоростта на къртицата до Съдебна палата би трябвало да е доста по-бавна от обикновено, нали?
МД2 е дълбоко заложен (под МД1), а и черквата е на нещо като хълмче. Така че, едва ли е вероятно да пострада от тунелопробиването.