Author Topic: Щитът за прокопаване на двупътните тунели на МД2 "Herrenknecht"  (Read 72294 times)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Ако изчисленията ми са правилни трябва вече да е под или след Струма и да напредва към Цар Симеон. Което означава, че до седмица-две максимум трябва да е на ЦУМ. Според една от статиите началото на юни трябваше да е на ЦУМ и да потегля към Аптека, нали така?

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Ето от къде идват тюбингите. Снимката е направена пред базата на Мостстрой АД в Казичене. Може и да е коментирано, но не се сещам.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Между жп линията и Обеля също има складирани доста тюбинги ;)

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Тези ги знам, там се води склад на Метрополитен/Доуш  :D Имах впредвид, че в Казичене се произвеждат, поне така си мисля, тъй като там има база за производство на стоманобетонни елементи.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Ето от къде идват тюбингите. Снимката е направена пред базата на Мостстрой АД в Казичене. Може и да е коментирано, но не се сещам.
Мостстрой беше подизпълнител на Тайсей за участъка Сердика - Стадиона на първи метродиаметър. Тези тюбинги са останали оттам. Там имахме два еднопътни тунела и тюбингите са различни от двъпътния тунел на метродиаметър 2.

Offline filipkarolev

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 93
  • Ω∆Ψ – ЗНАНИЕТО ПРОМЕНЯ СЪЗНАНИЕТО!
    • View Profile
Аз пък не мога да спра да се кефя че си имаме къртичка, само че не знам колко и е технологичната годност, т.е. след колко прокопани километра трябва да и се прави ремонт. Един тъп въпрос че малко не съм наясно с мат'риала, тази къртица може ли да се ползва за наземно прокопаване например за тунели на БДЖ-то?

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Тунелите на железниците обикновено минават през скални масиви и е необходима различна технология.

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Аз пък не мога да спра да се кефя че си имаме къртичка, само че не знам колко и е технологичната годност, т.е. след колко прокопани километра трябва да и се прави ремонт. Един тъп въпрос че малко не съм наясно с мат'риала, тази къртица може ли да се ползва за наземно прокопаване например за тунели на БДЖ-то?

Къртицата, както вече е споменавано, е на Доуш. След като излезе при НДК си заминава.

Offline Danchoti

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
giorev, ако се загледаш в снимката ще откриеш доста червени  X-чета. От друга страна, вече е коментирано и документирано, че тюбингите за "София" ги правят до депото!

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Искаш да кажеш, че са брак? Извинявам се, не съм попадал на информация къде се произвеждат тюбингите за МД2, затова и качих снимката.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Правят се до депото. В червено е бетоновият възел, в жълто са местата, където в различни периоди от време складираха тюбингите. В различни, защото сега се поизчистиха, но по едно време имаха доста складирани.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Наистина са много бързи - след около 10 дни щита ще е на Св. Неделя :) Нямам търпение вече, макар че и там ще си откара около месец, преди да тръгне към НДК.

Offline jordan

  • Писател
  • **
  • Posts: 49
    • View Profile
TBM-a вече е пред ЦУМ :) но имах само телефон.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Е хайде да ни е честит поредният изграден тунел от щита :) Браво, много се радвам, че стигна до Св. Неделя - сега остава да захване и последният тунел до НДК  :fan:

Offline Danchoti

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
лелее  :fan:
Аз преди два дни надничах и видях, че са изляли бетона за придвижването на ТБМ вътре във станцията...

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
С цел да не срутят Св. Неделя, скоростта на къртицата до Съдебна палата би трябвало да е доста по-бавна от обикновено, нали?
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline gogo

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 242
    • View Profile
Супер. :fan: Кога трябва да стигне до НДК?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
С цел да не срутят Св. Неделя, скоростта на къртицата до Съдебна палата би трябвало да е доста по-бавна от обикновено, нали?
МД2 е дълбоко заложен (под МД1), а и черквата е на нещо като хълмче. Така че, едва ли е вероятно да пострада от тунелопробиването.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
МД2 е дълбоко заложен (под МД1), а и черквата е на нещо като хълмче. Така че, едва ли е вероятно да пострада от тунелопробиването.

И върху руините на форума и императорската резиденция и скала.

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Пропуснах по-дълбокото заложение :) Просто се присетих за МД1 и Военния клуб, но там ситуацията бе друга. Дано няма проблеми все пак. Кога се очакваше да тръгне към Аптека?
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...