Прав си,Освободен е от работа след друг лек инцидент, пред 1993 -та .
Относно другата ти реплика - преди години бях на 19 с 425 . Изгоря единият двигател - както с 826. Получих нещо като нареждане от диспечерката да отида до Княжево. Аз разбира се си завъртях на Никола Петров и се прибрах в депото.
Не си бил там , не си знаел какво точно е станало , не знаеш кой какво е наредил и т.н.
Съветвам те отново да прочетеш текста - да осмислиш какво е станало през Ноември 2014 година , какво се е случило преди 826 да се удари в предния трамвай , какви действия са предприети след това. Информирай се след катастрофата с 926 какво е направено. Хайде , аз ще ти подскажа - релсите са били измити с водоноска - нещо , което не е било правено от години.
За допълнение ще дам още един пример от скромната ми кариера като ватман - Една сутрин излизам на линия - 12 линия , 7-ма кома с мотрис 802 . Ръи ситен дъжд и духа силен вятър. 10 минути по-късно аз съм на Христо Ботев , от Клокотница към Сливница. Спускам надолу , като държа контролера на спирачна позиция , преди въздушната спирачка , пускам и пясък , който се пали , защото релсите са покрити с паднали листа и са мокри . В момента в който подам около 1 атмосфера въздух , трамваят се разтриса и скоростта му се увеличава. Крепих го до светофара , докато светне зеленото и просто преминах кръстовището , без дори и да спра на спирката , защото това не беше възможно. Обадих се в центъра,от там ми отговори диспечерката - карайте внимателно. Обясних, че не може да се спре на спирката , тя каза , че ще предаде на Главният координатор. На следващия курс релсите бяха осяти с пясък , но от останалите трамваи. Други колеги също са се пързаляли в онази утрин. Не пожелавам на никой да изпита чувството , което изпитах аз при друг случай - изкачвайки се към Журналист ,по улица Христо Смирненски след пряката с Добри Войников,трамваят все повече боксуваше и все повече забавяше ход. Пусканият пясък се палеше под колелата и излизаше на кълбета - като дим . В един момент , когато предницата ми премина изходящата стрелка от долната крива , трамваят спря и започна да се връща назад . Погледнах назад , видях зад мен коли а между трамвая и колите пресичащи пешеходци. Единствено ме спаси това, че на 802 беше монтиран нов вид прекъсвач, който издържа на по-големи натоварвания и по този начин включих директно на паралел , защото и на серия и със задействана въздушна спирачка на 4 атмосфери - блокирани и 6-те колооси , както и МРС - аварийна спирачка , трамваят пълзеше назад. Разбира се , хора, които прекарват работния си ден зад бюрото няма как да знаят това . А, и дървените философи също.