Author Topic: Градски транспорт из европейските столици  (Read 116094 times)

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Това въз основа на какво го казваш??? Бил ли си там, живял ли си там, гледал ли си снимки от града?
Тази снимка ли ти е критерии?

Offline snaipera

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1072
    • View Profile
Това въз основа на какво го казваш??? Бил ли си там, живял ли си там, гледал ли си снимки от града?
Тази снимка ли ти е критерии?

Да е по-зле от София не ми се вярва.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Тоя трамвай защо кара в насрещното?
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Виж колко странно е коловозното развитие като цяло. Погледни знакът, забраняващ влизането на МПС, на коловозът, който минава до него има стрелка и за двете посоки.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
В Белгия и в Холандия често срещано е т.нар. обезличено движение, демек допуска се движение по неправилен път. Има и еднопътни участъци с двупосочно движение. Да му мислят бабаитите, дето си мислят, че могат да пердашат по трамвайните линии - не знаеш откъде ще ти изскочи трамвай.
По рейс и по жена не се тича!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Не кара в насрещното, а това му е задницата.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Спорно е, утре ще поразпитам и ако мога, ще кача още някоя снимка.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Вижда се, че светят червени светлини отзад.

Offline Atanas Georgiev

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 76
    • View Profile
    • Publics.bg
малко снимки от Амстердам - най-вече от интересно решената пешеходна зона :)

http://www.publics.bg - Publics.bg - новини/интервюта/публикации за енергетика, транспорт, комуникации, воден сектор, фасилити мениджмънт

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
А имаш ли представа за какво е това сливане на двете линии в една? Че някак, не ми се вижда тясно, отстрани.

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 903
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
 ма то вижте,че не една а са си пак 2 !!!  това тука не съм го виждал никъде???? ако някой може да  ме поправи.... ще ми бъде интересно
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Е,че какво толкова? Две за да се разминават трамвайте,стават в една за повече пешеходно пространство.А брюкселския си е в правилното платно,просто е има пултове за управление и в двете страни.

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Това с двойното застъпване на релси съм го виждал и в Италия, но защо го правят вместо да сложат стрелки?

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Това с двойното застъпване на релси съм го виждал и в Италия, но защо го правят вместо да сложат стрелки?

Защото няма нужда от поддръжка, излишно програмиране на трамвайте или някои човек да бъде защипан. :)

Offline Atanas Georgiev

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 76
    • View Profile
    • Publics.bg
ма то вижте,че не една а са си пак 2 !!!  това тука не съм го виждал никъде???? ако някой може да  ме поправи.... ще ми бъде интересно
Наистина, направено е без стрелка - същото съм виждал и в Прага, а сигурно го има и на други места (снимката не е моя, а от тук: http://www.trekearth.com/gallery/Europe/Czech_Republic/Bohemia/Prague/Prague/photo842696.htm)
http://www.publics.bg - Publics.bg - новини/интервюта/публикации за енергетика, транспорт, комуникации, воден сектор, фасилити мениджмънт

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Бабите не протестират ли, че самолетът не може да кацне поради преминаването на трамвая толкова близо до сградата?

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Наистина, направено е без стрелка - същото съм виждал и в Прага, а сигурно го има и на други места (снимката не е моя, а от тук: http://www.trekearth.com/gallery/Europe/Czech_Republic/Bohemia/Prague/Prague/photo842696.htm)

Незная българското наименование(сигурно няма) но ето повече информация в wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gauntlet_track

Offline iashu

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 513
    • View Profile
тоя подход ми звучи по- евтин за скобелев и за вече закритото трасе при хемус. защо не са го предпочели?

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
За Скобелев не са поставили подобен тип релси по простата причина, че нямаше как да се движат пенделните трамваи. Все пак този вид пресичане на релси не осигурява маневреност и преминаване от единия път на другия.
А при Хемус мисля че причината е голямата дължина на трасето от CCS до музея земята и хората. От снимките в чужбина си личи, че тази комбинация от пресичане на релси се използва само за много къси разстояния.
ПС: Извинявам се за отклонението от темата. :)