Най-много са в Милано. В Гьотеборг още си чакат 40 бройки от 2007. Иначи ги има в Неапол, Атина. В Самсун има няколко тестови. Не са кой знае какво. По-добре са измислени от Кончара нямат проблеми със стърчащите бордюри, но имат глуха ос, седалките са разположени странично. Вратите на челните и крайни модули са еднокрили отварящи и моторна талига. Интересното е в зависимост от желаната дължина могат да се добавя модул с двукрила врата и модул без врата, но със средна талига. Изцяло с цифрови линии са и имат мрежа от компютри, която използва собствен алгоритъм за комуникация с у-вата в нея. Досегашната практика в БДЖ и ЦГМ с такива возила показва че няма да се справят с поддръжката им освен ако фирмата не я поеме и в извънгаранционният им срок.
Като механика са здрави, моторите им също са добри, тропат по-малко от Кончара и са много по-безшумни.