Author Topic: Малко теория, относно разписанията и други експлоатационни въпроси.  (Read 36989 times)

Offline Richi

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
    • View Profile
Тези които ползват А54 се довозват със метрото, 309,82 или 108.
Та, 309,82 и 108 закъсняват по Сливница, няма с какво да се синхронизира. А има и маршрутки до Божурище, нови, климатизирани.
Идеята за тактово разписание е лесното запомняне - във 00 и във 30 тръгва. А не както е сега, - във 09, 31, 53 и т.н.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
54 беше с оптимално разписание при предишната концесия на Карат - на около 15 минути целодневно и било добре да се възстанови такова разписание. 82 няма смисъл да обикаля катуни и коптори, уместно е да минава директно по Кукуш така курсът ще падне с около 10 минути двупосочно и интервалите с 2-3 минути. 108 не е особено смислена линия и колите и могат да се използват за вътрешноквартален довозващ автобус в Люлин. :rolleyes:

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Пейчев, ще ти бъда безкрайно благодарен ако се съсредоточиш върху познатите ти линии около хладилния завод и не даваш крайни мнения за линии, които не ползваш или върху които нямаш поглед.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Всъщност, Richi се е справил доста прилично с разписанието. Има няколко неща, които трябва да се подобрят, но като цяло има едно много важно подобрение - часовете на тръгване от крайна спирка са на 0/5 минути и има тактово движение в над 50% от времето. Неточностите са свързани с пробега, крайните курсове и твърде дългите почивки.
Утре мога да пусна един вариант, който подобрява нещата.

Offline Richi

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
    • View Profile
Почивките, повечето де съм ги преместил на Сливница където има доста по-добри условия, отколкото на колелото в Божурище.
Та там горе, едно кафе е 1 лев :help: