Author Topic: Пътна инфраструктура - обща тема  (Read 391887 times)

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #20 on: 12.10.2006, 20:15:43 »
Quote from: maniak
според мен трябва там (около Плиска) да се направи
1)първият буферен паркинг
2)автогара, от която да тръгват всички автобуси за селата на изток
3)в автогарата да влизат и градските линии, но на специални стоянки
За съжаление вече подобен проект е почти неосъществим.
Причини: малкото място пред Плиска и необходимостта от подземна връзка на автобусите посока Изток с автогарата.
Решение:премахване на локолното посока младост. От там да се направи тунел към автогарата (която е под паркинга на Плиска) и подземен паркинг + автогара.
Сложно, но ако се направи повече няма да има проблеми на Орлов мост от пловдивски, бургаски и др коли от селата  
Много е трудно на това място, иначе съм за буферни паркинги. Просто на Плиска се събира една миниатюрна уличка Коперник, една друга (дето води към БАН) + средно голям паркинг. Ако паркингът го построят под Цариградското ще е може би по-добре, но тогава няма къде да минават хората. Но там трябва Цариградското да е БЕЗ локални, тъй като там може да спират автобусите в отделни ленти, без да се редят един след друг.

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 374
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #21 on: 16.11.2006, 11:25:01 »
Столичният булевард "Шипченски проход" ще бъде отворен за движение в неделя, съобщиха от общината вчера. Освен асфалта по улицата са сменени и трамвайните релси.
До края на месеца трябва да приключи и ремонтът на бул. "Янко Сакъзов" и "Мадрид". С тях основно ремонтираните булеварди през тази година стават 15. Както "Монитор" писа, през следващото лято кметството планира да положи нов асфалт по 40 улици в столицата. Те няма да са само в центъра на града. Ще се ремонтират и улици, по които не се движи градски транспорт, каза зам.-кметът по транспорта Велизар Стоилов.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #22 on: 16.11.2006, 13:20:20 »
днес по новото трасе беше пуснат като пробен 4134-4136, след тях минаха и 2 дювага, сигурно директно за депото. Това означава, че полагането на релсите е приключило. Дано трасето наистина е качествено и издържи колкото предишното

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #23 on: 16.11.2006, 20:16:56 »
а какво става с южното платно на Вапцаров, направиха северното, откриха го и си заминаха ами южното ?????

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #24 on: 17.11.2006, 00:00:30 »
Аз доколкото разбрах в момента и след Универсиада по посока завод Електроника се прави частичен ремонт и се запълват дупки. А на пролет повече...

ПС: Миналото трамвайно трасе около пазара Ситняково колко е издържало?

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #25 on: 17.11.2006, 00:34:04 »
Quote from: bgpower
ПС: Миналото трамвайно трасе около пазара Ситняково колко е издържало?
16 години някъде, но като цяло не беше направено много качествено

Offline AmB3R

  • Писател
  • **
  • Posts: 40
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #26 on: 11.12.2006, 11:17:27 »
спешно да се ремонтира бул.рожен от колелото до стз сега е направо като селд танкова енвазия. тогава може да турат ограничение 70 кмч между колелото и 8 март

НАЙ-ГОТИНИЯ ТРАМ - 817
НАЙ-ГОТИНИЯ ТРОЛ - 2112
НАЙ-ГОТИНИЯ РЕИС - 3695

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 374
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #27 on: 11.12.2006, 14:07:09 »
Столичната община изготвя план за уличните ремонти през 2007 г.

Приключи последната реконструкция на път за тази година

Гергана ДИМИТРОВА

Брой: 47 / 2006-12-11

Столичната община съвместно с комисията по транспорт към общинския съвет ще подготвя схеми за извършване на реконструкция на улици в София през следващата година. Това каза кметът на София Бойко Борисов при откриването на ремонтирания участък на бул. „Мадрид“ - от бул. „Евлоги Георгиев“ до площад „Подуяне“. С председателя на транспортната комисия ще направим ясен и точен разчет за най-наболелите места, каза Борисов. Според него от незабавен ремонт се нуждаят бул. „Ломско шосе“, улици и булеварди в кварталите „Орландовци“ и „Надежда“. Предложенията за ремонти на улици ще бъдат обсъдени от комисиите по бюджет и по транспорт в Столичния общински съвет и тогава подготвеният списък ще бъде представен за обществено обсъждане. Кметът добави, че конкурсите за изпълнител на ремонтите на улиците ще бъдат проведени през зимата.
По думите на Бойко Борисов за тази година няма да има повече ремонти поради започването на зимата. Строително-ремонтните дейности на бул. „Мадрид“ извърши обединението „Мадрид - 2006“ с лидер „СК - 13 Трансстрой“ АД. В ремонтираната отсечка от булеварда са сменени релсовият път, контактната и кабелната мрежа и асфалтовата настилка. На трамвайните релси са поставени шумозаглушители. Към ремонта на релсовия път е включено и изграждането на дренаж под релсите и ревизионни шахти.
На въпрос дали бул. „Цариградско шосе“ е останал в списъка за ремонтите Борисов каза: „Все се надявах, че като правителствено трасе ще помогнат малко. Вчера разбрах, че правителството тайно си е разпределило за знайни и незнайни неща 230-240 милиона лева, а за столицата няма нито един лев. Ние с 15 милиона лева сме направили това, което виждате, а представете си с 237 милиона какво би могло да се случи с града.“
На 11 декември ще приключи ремонтът на площад  „Журналист“. Той започна преди две седмици, сменен е релсовият път и е изградена подпорна стена.
В изготвената схема с приоритетни за ремонт улици през 2007 г. ще се включат обектите, както и срокът на изпълнение и необходимите средства. На заседание на транспортната комисия през октомври тази година също бяха обсъдени някои важни за София обекти. В предварителните планове според доклад на дирекция „Транспортна инфраструктура“ общо за строителство, основен ремонт и ново строителство през 2007 г. се предлагат 11 обекта - улици и булеварди, които са на обща стойност 46 млн. лева. За текущи ремонти и поддръжка са необходими 14.3 млн. лева. За ремонт на мостови съоръжения - 3.810 млн. лв. Основен ремонт е предвиден на осем мостови съоръжения. Това са надлезите на ул. „Черковна“ над жп ареала и бул. „Ген. Данаил Николаев“, надлез „Надежда“, надлез „Чавдар“ по бул. „Дондуков“ над жп ареал и бул. „Ген. Данаил Николаев“, надлез „Бакърена фабрика“ по ул. „Адам Мицкевич“, мост над река Владайска при кръстовище на ул. „Раковска“, надлез по бул. „Цариградско шосе“ над бул. „Александър Малинов“и при отклонението за кв. „Горубляне“. За ремонт на подлези са необходими 1 млн. лева, за ново улично осветление - 815 хил. лева.
Сред приоритетните за ново строителство обекти са пробивите на бул. „Ген. Данаил Николаев“, бул. „Пенчо Славейков“, бул.“Тодор Каблешков“. Приблизителната стойност, необходима за отчуждение на имоти за северното трасе на бул. „Тодор Каблешков“ от бул. „България“ до ул. „Костенски водопад“, е 1.131 млн. лева. Предвижда се да се подготви и проектът за дубльор на бул. „Цар Борис III“. Окончателното трасе на пътя зависи от решение на Министерския съвет и на президента. Става въпрос за трасе през стрелбището на военното поделение в Горна баня, за което разрешение е поискал столичният кмет Бойко Борисов в писма до президента и премиера. За пътния обект е разработен транспортно-комуникационен проект с варианти на трасето. То започва от местността Черния кос, минава над жп линията, северозападно от квартал „Мала Кория“, югоизточно от Домус дере, през стрелбището на поделение №34340 (танковата бригада), пресича с подлез жп линията София - Перник, след което се включва в бул. „Петко Напетов“ и достига околовръстния път. Това трасе с изключение на началните 200 м минава през свободни терени със сравнително малки отчуждения. Трасирането на пътя през военното поделение засяга единствено стрелбището му. Според експертна оценка стойността на строителството ще бъде около 12 млн. евро, или възлиза на 24 млн. лева, информираха от общината.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #28 on: 11.12.2006, 17:43:16 »
Ремонтът на Журналист е меко казано циганска работа .ОТ 50 -те метра релси половината са стари .Оставени са една стара входяща и две стари изходящи стрелки , както и кривата от Журналист към гората. На Мадрид положението е същото - кръпка до кръпка .Мрежата е стара , тротоарите стари , със стари и изпочупени плочки... Абе въобще нямам думи - Военна му работа.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #29 on: 11.12.2006, 18:56:22 »
А къде остана реконструкцията на ул. Опълченска? Нали няма да я забравят

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #30 on: 11.12.2006, 19:49:52 »
Quote
...Приблизителната стойност, необходима за отчуждение на имоти за северното трасе на бул. „Тодор Каблешков“ от бул. „България“ до ул. „Костенски водопад“, е 1.131 млн. лева...
кви са тези имоти бре? Златни, а и аз да си кухя там едно парцелче, че после може да стана билионер      

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #31 on: 11.12.2006, 23:23:58 »
Абе бате Бойко много се изхвърля с тия изказвания, веднъж приказва едно, после друго...

Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 631
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #32 on: 12.12.2006, 17:33:17 »
Ремотът на "Тодор Каблешков" до "Хладилника" го бавят поне 10 години. Сега целият трафик за "Хладилника" минава по "Луи Айер".

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 374
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #33 on: 18.01.2007, 14:24:47 »
Актуално в медиите
Синя зона ще отпуши София
18.1.2007 г.
    142 млн. лева ще инвестираме в пътищата тази година, казва Велизар Стоилов
   
   Европейската конференция на министрите на транспорта (ЕКМТ) определи 2007-а за година на борбата срещу автомобилните задръствания. Това ще е и основната тема на годишната среща на ЕКМТ, която ще се проведе през май в София. България пое председателството на ЕКМТ на 90-ата сесия на организацията на 17 и 18 май 2006 г. в Дъблин. Както е известно, най-голям проблем автомобилните задръствания създават от години насам именно в София. Как се бори с тях Столичната община - потърсихме мнението на заместниккмета по транспорта Велизар Стоилов.
   
   
- Г-н Стоилов, задръстванията в столицата стават ужасни, губят все повече време и средства и създават огромни екопроблеми. Какво прави Столичната община, за да облекчи трафика?
   - Ситуацията наистина е много тежка и доказва, че не е мислено стратегически преди 5,10, да не говорим - преди 15 и повече години. Може би защото никой не е очаквал, че ще има такъв ръст на населението, за съжаление - миграционен, нито такъв бум на автомобилния парк. На никого през ум не му е минавало, че София ще гони 2 млн. души, а автомобилите заедно с ежедневно приходящите 100-120 хил. ще стигнат милион.
   - Така е, но проблемът е не само растящият трафик, а и тесните улици и кръстовища, нали?
   - Проблемите са няколко. Единият е, че София като моноцентричен град с обособен център, към който радиално водят основните пътни артерии, не може да поема нарастващия автомобилен поток. Вторият е, че няма никакво ограничение на вноса на стари коли. Нещо повече, от началото на тази година алогично и антиекологично старите коли поевтиняват, а новите поскъпват. Не може една Сърбия, която дори не е допусната до преговори с ЕС за членство, да е въвела преди години
   забрана за внос на коли, по-стари от 3 г.
   а ние да нямаме ограничения. Затова в Белград се движат 430 хил. коли, а в София - милион.
   - Това са причините за тежкия трафик. Но какво правите вие, за да се подобри движението?
   - Столичната община от година насам полага сериозни усилия да подобри положението. Техен плод е разработената съвместно с главния архитект 4-го-дишна амбициозна "Програма за инвестиции в транспортната и ВиК инфраструктура на Столичната община" за периода 2007-2010 г. С нея целим да подобрим движението чрез пробиви, танген-ти и малки рингове, които да отвеждат от центъра трафика. Те ще се изграждат поетапно и ефектът ще се почувства в края на 2010 година. Дотогава ще провеждаме и други мероприятия за подобряване на движението. Първото, което прилагаме десетина месеца, е разширяването на синята зона. Установихме, че тази мярка се провежда най-бързо и веднага дава положителни резултати. Там, където направихме синя зона,
   движението се отпушва
   Това са бул. "Мадрид" и бул. "Дондуков", ул. "Иван Асен П", пл. "Руски паметник", пл. "Македония", Докторската градина. Когато знае, че плаща, човек си прави по-добре сметката колко време да паркира.
   - Обвиняват общината, че разширява синята зона, за да печели.
   - Така е, но не печалбата е основната задача на общината. Целта е да накараме софиянци да се научат на култура на паркирането. Да се знае, че не може в централна градска част да се паркира безплатно по 12-24 часа. Това го няма никъде по света. Всеки иска да му осигурим място за паркиране. Но за да стане така, човек трябва да си прави сметката, че когато паркира някъде, друг също се нуждае от същото това място, за да паркира и да си свърши работата. И именно тук е регулиращата роля на синята зона. А това, че се изкарват пари, не е лошо, но тези пари с решение на СОС трябва да се инвестират само в уличната инфраструктура, в ограждането на тротоарите, изграждането на паркинги и пр.
   - Колко станаха паркоместата в синя зона?
   - Започнахме с 2000, вече са 6400, а амбициите ни са да станат 15 000 и дори 20 000 места.
   - Няма ли да си навлечете негативи с това?
   - Не. Редовно получавам искания от рода: "Направихте синя зона край Докторския паметник, направете и на моята улица по-надолу, за да се сложи ред и да не паркират повече пред входа." Значи живеещите в центъра софиянци започват да узряват вече сами за ползата от
   синята зона.
   - А къде ще паркират хората, живеещи в центъра?
   - По този въпрос задълбочено разсъждавахме, обсъждахме и чуждия опит. Стигнахме до заключението, което ще бъде внесено за обсъждане в СОС, за плащане на
   годишна такса от 60 лв.
   което прави 5 лв. на месец. Срещу нея живеещият в центъра ще получи смарт карта, в чипа на която ще са вкарани всички данни на автомобила му, адресната му регистрация и пр. На картата ще бъде изобразено каре от улички, в което той ще може да паркира по всяко време. Но картата няма да му гарантира място точно пред неговата кооперация. Това не е възможно, тъй като във вход с примерно десет апартамента живеят хора, които имат 20 и повече коли.
   - Хората искат да гарантирате места, след като плащат.
   - Това не може да стане, тъй като улиците са публична общинска собственост. Трябва да има принципи, не може ей-така да се превземат чужди територии. И за да е честно, ще регистрираме по една кола на апартамент. Останалото е спекулация с морала. В Будапеща видяхме жилища, на които са регистрирани по 30 коли.
   Разпоредих до края на март да внедрим плащане на синя зона с CMC, за да не се гонят хората за талони, да не се чудят откъде да ги купят и пр.
   - Синята зона не увеличава местата за паркиране, а само слага ред. Какво стана с идеите за изграждане на подземни паркинги?
   - От тази пролет започваме да отдаваме за определено време, но не на концесия големи подземни паркинги. Това го дъвчем повече от година, но най-сет-не стигнахме до съгласие с главния архитект. И в момента се изграждат няколко подземни паркинга. Един от тях е за около 500 коли на ул. "Сан Стефано" пред телевизията. Подземен паркинг се строи и над 9-а метростанция на стадион "Юнак". Изобщо на всички метростанции ще има подземни паркинги. Такъв сме направили до "Интерпред" и до месец ще го обявим за продажба. Искам обаче да отбележа, че софиянци не паркират в подземните паркинги. Например на паркинга до Булбанк, с капацитет около 200 места, дори и в пиковите часове остават незаети поне 50-60. Просто
   софиянци не обичат да плащат
   това е истината. Изградихме синя зона с 260 места между Руски паметник и пл. "Македония". Оттогава на това централно място в пиковите часове се заемат 30-35% от местата. А преди това там нямаше игла къде да пуснеш.
   - Все пак паркирането не решава генералния проблем - отпушването на движението.
   - Да. Затова в 4-годишната програма заложихме огромни инвестиции за подобряване на транспортната инфраструктура. Само за тази година сумата е 142 млн. лв., а до края на 2010 г. инвестициите трябва да са над 1,5 млрд. лева. Това е програмата, а какво ще се приеме в бюджета през февруари, един Господ знае.
   - Къде ще инвестирате толкова пари?
   - Основно в изграждането на танген-ти и рингове. Тангента е перпендикулярна улица на основни пътни артерии, които водят към центъра. Пример за тангента е "Тодор Каблешков", която отвежда трафика от центъра. Разбира се, Околовръстното е №1, но за него държавата ще помага, тъй като е част от републиканската пътна мрежа.
   Много е належащо изграждането на няколко пробива. Единият е от бул. "Данаил Николаев" към Централната автогара, за който вече има пълна проектна готовност. След изграждането му меж-дуселищните автобуси няма да минават през Лъвов мост и бул. "Мария Луиза", а директно ще излизат към "Ботевградско шосе". Отчуждаването на сгради и терени за реализацията му започна. Имаме амбицията да свържем и двете разширения на "Опълченска" от "Стамболийски" до "Сливница", за което ни забавиха отчуждавания.
   Другият пробив, който залагаме, е на "Пенчо Славейков". Дано успеем да го прекараме на две нива над бул. "Цар Борис III" и покрай хотел "Шипка" и "Опълченска" да стигне до "Сливница".
   - Колко ще струват тези пробиви?
   - Около 60 млн. ще струват двата. Заедно с довършването на "Опълченска" -може би 70 млн.
   - Откъде ще дойдат тези пари?
   - Вече подготвяме документи да кандидатстваме за финансиране от европейските структурни фондове. Ако трябва, ще теглим и кредити. Имаме проектна готовност, подали сме документи и дори вече имаме неофициално съгласие да получим финансиране за разширението на метрото.
   - Ще продължи ли ремонтът на улици тази година?
   - През миналата обновихме основно 10 улици. За тази година вече сме изготвили къса и дълга листа на улиците в зависимост от това колко пари ще осигурим. Убедихме се, че това е начинът да се оправят улиците. Пълненето на дупки е като кърпене на стара дреха - ти я кърпиш, но тя все повече се къса. Особеното за тази година е, че ще ремонтираме не само в центъра, но и за да оправим някои улици, които са в окаян вид, в кварталите. Сред набелязаните са "Първа българска армия", "202-ра" улица край гробищата и пр. Тези дни ще обсъждаме листите в СОС, може би паралелно с 4-годишната програма.
   - Няма ли да обособите бус ленти за градския транспорт и такситата по примера на Париж?
   - Вече го правим. Очертахме такива по "Цариградско шосе", "Сливница" и "Ал. Малинов". Тази година ще ги разширим. Те не са необходими навсякъде, трябва да ги има най-вече на основните булеварди.
   - Въпросът е обаче кой ги спазва. В Париж никой не смее да влезе неправомерно в бус лентата.
   - Само полицията може да въведе ред. Нито кметът, нито аз можем да застанем и да вардим бус лентите. Редно е правителството да отпусне по-голям бюджет на МВР, да се назначат повече хора в Пътна полиция, за да внасят ред.
   Нека да е ясно, че в Столичната община не спим, а се мъчим с този орязан бюджет да оправим инфраструктурата. При посещението си във Виена, която е голяма колкото София, научих, че нейният бюджет е 9 млрд. евро. Не е трудно да се пресметне, че нашият е 30 пъти по-малък. И когато ме питаха как се оправяме с толкова малко пари, отговорих, че точно това е изкуството. Лесно е да работиш, когато има пари, трудно е, когато няма, да решаваш проблемите.
   Белчо Цанев

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #34 on: 18.01.2007, 14:37:14 »
Quote
- Няма ли да обособите бус ленти за градския транспорт и такситата по примера на Париж?
- Вече го правим. Очертахме такива по "Цариградско шосе", "Сливница" и "Ал. Малинов".
Кога е имало бусленти по Ал. Малинов?        

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #35 on: 18.01.2007, 15:10:05 »
Абе тоя Стоилов говори постоянно едно и също. Интересно ми е защо не го питаха за Околовръстното, защото тогава пак рязнаха лентата и работиха 3 дни, както стана ясно. И забележете: Над МС Юнак бил построен подземен паркинг!!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #36 on: 18.01.2007, 15:38:55 »
Отдавна съм спрял да чета негови изказвания (вкл. и това), въпреки че понякога е забавно човек да се посмее на идеите на такъв палячо.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #37 on: 18.01.2007, 15:44:17 »
Хубаво е като текст, но дано поне тази година да започнат.
 Иначе последното изречение беше хубаво, но не само да се пъчат пред виенчани, че с малко правят много, а наистина да направят нещо като хората, че на думи и за без пари може да се направи
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #38 on: 18.01.2007, 18:01:07 »
Така, така....Колкото до Юнак-от паркинг са го превърнали в склад за стенни плочи за тунелите.
Това за еврофондовете и на мен ми е надеждата, щом са получили неофициално одобрение за метрото-ХВАЛА!И като стана въпрос за Сърбия друг път внасят автомобили на три години!Те и в Дубай, Катар и т.н. не ги бракуват на третата година сигурно    
 Дано и с тези паркинги вече да се започне сериозно, че до месец и аз ще ставам шофьорин с личен автомобил.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #39 on: 18.01.2007, 18:58:38 »
xxaaxaxaxaxxaxaxaxaxaaxxaxaxaxaxaxaxa
Quote
- Няма ли да обособите бус ленти за градския транспорт и такситата по примера на Париж?
- Вече го правим. Очертахме такива по "Цариградско шосе", "Сливница" и "Ал. Малинов". Тази година ще ги разширим.
Ще РАЗШИРИ бус лентата по Ал.Малинов -        тоя човек съм сигурен че не е и минавал по Ал.Малинов щом ги говори такива. А относно улица 202-те нея трябваше да я ремонтират през 2006 г. че и заем взеха ама парите ги взеха (някои) а за улицата ще търсят нови пари, същото е и с 1то платно на Вапцаров- какъв беше проблема да се направят и 2те-хубаво време, има пари .... някъде нещо се губи логиката, по скоро в някой джоб ама ....

нищо де, като гледаме малко по позитивно ще чакаме да разширят бус лентата на Ал.Малинов, може да я направят бус лента с 2 платна