Преди 90 и някоя (и със сигурност преди 89-та) правилникът гласи, че водачът в кръговото е винаги с предимство.
Правилата за предимство в кръговото и в Т-образно кръстовище (при липса на знаци, разбира се) отпаднаха много отдавна - още когато знаците от жълти станаха на бели - някъде през 70-те.
Кръговите обикновено са регулирани със знаци (най-вече даващи предимство на движещиге се в кръга), а инерцията за Т-образните кръстовища битува и до днес. Пред нашия офис на Стара планина/Петра пред ИСУЛ става средно по 1 ПТП седмично от засилени по Стара планина, недали предимство на излизащите от Петра.
Май тези постове трябва да ходят в темата, където обсъждахме кръговите движения.
А иначе очаквах по-бързо развитие на строежа на това кръстовище (Кл.Охридски/Ляпчев). Ако не ме лъже паметта, това беше в предизборната програма на ГЕРБ за 2009 г., а се оказва, че е на ниво идеен проект.