Може да се види идеално във филма "Дърво без корен" (има го и в тръбата, и в маймундата за сваляне). Там се вижда също и огромния тухлен навес на началната спирка, по-голям дори от този в Княжево. Много по-късно лично ходех за кебапчета на същото място, където Гатю и ватманът ядоха шкембе-чорба. Въобще там всичко се промени до неузнаваемост - на мястото на бензиностанцията имаше голям супермаркет, въпросната шкембеджийница - кебапчийница, сравнително луксозна сладкарница (е не като "Магурата", разбира се), голяма промишлена баничарница с много вкусни, но и много бързо свършващи закуски, а отсреща, където сега е болница "Вита", голям "Плод и зеленчук", почти винаги доста добре зареден - не помня колко пъти, след като станах на 6, майка ми ме пращаше да ходя с рейс 72 да пазаря по въпросните места. Е, след около година се преместихме в Обеля.....Та тогава точно пред въпросната конфигурация спираха една върволица рейсове - 11,72,104,211, а малко по-назад - 79 и тролеите 3 и 8. Единственото останало нещо от всичко това е аптеката, точно до старото колело на тройката. Нямаше я и спирката точно пред гарата - тогава нямаше автобус през Ситняково и Данаил Николаев, абсолютно всички, включително 72, минаваха през Театър София, където се правеше връзка с 13 и 213, по-късно с 313 за Центр. гара (когато 13 го спряха, а 213 почна да не спира на Театър София). 13, 213 и 313 правеха слалом пред театър "Зад Канала", за да се включат към улицата в посока Данаил Николаев, която тогава беше двупосочна. Единствено 211 не минаваше през Театър София, но той в посока Лъвов Мост правеше доста интересна врътка - от Мадрид по Черковна, после наляво по моста Чавдар, и надясно през връзката между Биризьов (сега Дондуков) и Данаил Николаев.
Малко след като се преместихме, прекараха тройката по Кракра и Биризьов, без да минава през паметника (както сегашните трамваи), а преди това и тролеите, идващи от Хаджи Димитър, също и 75 го направиха бърз, пуснаха му Икаруси и го отбиха през Театър София (това специално май стана едновременно с пускането на тролей 5 от Ст. Гара до Младост). По-сетне, като почнаха големия ремонт на Мадрид, 213 и 313 ги прекараха през Подуене, като след него 313 го оставиха за постоянно оттам, а 213 пак почна да спира на Театър София. 305 по-късно, 90-та година го удължиха до гарата. Оттогава е и трирелсовото трасе на Кракра в едната посока - трамваи 3 и 4 влизаха през Дондуков и Кракра, а излизаха през паметника, преди да удължат 20-ката до Мл. Театър.
То тогава Подуене не беше голяма гара и повечето бързи и експресни влакове не спираха. Лично гледах какво става като се прибирах следобедите от пазар: "Белият кон" с първокласните вагони за Пловдив - транзит, "Чайката" - транзит, "Тракията" - транзит, "Дианата" - транзит, бързият "Шипка" за Габрово - и той транзит, бързият за Карлово, Казанлък, Дъбово, Велико Търново, Русе и Силистра - той вече спираше.
Всъщност тогава се хванаха да правят Подуене, Ботевградско шосе и Мадрид, понеже на Подуене системно си имаше задръствания дори и при тогавашния трафик - всичко за Скъпарна, Русе, Плевен и Бургас минаваше оттам, магистрала Тракия беше само до Пловдив, съответно в посока Бургас основно движението беше по подбалканския път...