Първо за моста стария мост още стои или по точно западния му устой се намира западно от сегашния мост. Стария мост беше перпендикулярно на релсовия път докато новия е кос и от страната на Ботевградско е по на изток. Може би наистина връхната конструкция на стария мост беше метална, мостовете на релсовите пътища масово са метални, но е демонтиран и сега е стоманобетонен. Стария мост беше и много по тесен, на новия е направено разширение на коловозното развиите на гара Подуене.Сега в остатъка от стария мост, във формата на триъгълник е склад на плочки. Относно Александър Екзарх,западно от кръстовището се намираше автограра София Изток, сградата на автогарата още седи. Мястото на старата автогара е площад Пирдоп , който го няма вече. Кремиковските автобуси през седемдесетте години правеха една триъгълна обиколка по тогавашните улички северно от площад Пирдоп. През осемдесетте беше направена автогара за кремиковските автобуси успоредно на самото Ботевградско шосе пред блок 17, като сега въргу нея е трамвая и северното платно на Ботевградско. Старото Ботевграско се намираше под южното платно и беше паваж. Относно меторстанцията такава не е строена а при строителството на пътен възел Подуене са набивани пилоти на такава дълбочина така че когато се изгради бъдещото метротрасе да станат колони на метрото. По същия начин при строителството на подлеза на Софийски университет бяха направени пилоти с идеята на минус четвърто ниво на подлеза да мине метро, но метростанцията беше построена 21 век.