Author Topic: Хасково и Димитровград  (Read 33281 times)

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2352
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #180 on: 01.10.2018, 14:29:09 »
Ами то затова трябваше да разиграват варианти за да получат парите.
Само, че нито направиха изследване, нито избраха да поемат линията, нито метанови автобуси, нито тролейбуси.
Просто не направиха нищо.
Освен това, линията е изпуснала сигурно повече от половината си пътници да се спасяват с леки коли. Като се замисля дори едно такси на софийски цени би излязло около 16-17 лв. Делено на 4 пътника излиза по около 4 лв/човек. Вече не помня цените на километър какви бяха за Хасково и Димитровград. Но със сигурност много хора биха ползвали дори легално такси. Мисля, че има и от нелегалните, които возят на цената на билета фиксирано. В Димитровград цената на такситата в рамките на града е 2.50 фиксирано и не пускат апарат.

Малко като виц.В Димитровград имаше обществена пералня сздадена с евросредства. Сигурно е много переспективно пред линията да переш чорапите на хората с европари!
https://www.dimitrovgrad.bg/bg/op-obshtinsko-predpriyatie-obshtestvena-peralnya

А закрили са я това лято:
http://www.dgnews.eu/novini/8224/Zakrivat-obsthestvenata-peralnya-v-Dimitrovgrad--otdavat-oborudvaneto-y-pod-naem-#.W7IF5_loQps

Quote
Преди гласуването в залата се разгоря дискусия, която повдигна с въпрос към кмета председателят на сесийната грепа "Да за Димитровград" Стефан Димитров. „Вярно ли, че искаме да закрием обществената пералня, за да осигурим ниско платени служители на „Язаки”?

„Нищо вярно няма в това. Ако добре помните, аз бях човекът, който лобира за разкриването на обществената пералня по времето, когато вие бяхте кмет. Факт е обаче общината дофинансира предприятието с над  80 000 лв. Каква е логиката и смисъла да продължаваме. Нормалната икономическа логика е след като устойчивостта по проекта приключи, пералнята да бъде закрита”, заяви кметът.

Хора изградили общинска фирма за пране с евросредства нямат акъл да поемат транспортното обслужване по натоварена линия!

Дофинансирали с 80 000 лв пералня, обаче няма да поемат натоварена извънградска линия на градски принцип, която е в основата на  живота на разни деца и възрастни!
« Last Edit: 01.10.2018, 14:38:03 by ooleg »

Offline mgk

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #181 on: 02.10.2018, 13:06:51 »
Едно питане относно тролеите в Хасково, използват ли се тролейбусите в града? От всички снимки, които съм виждал от Хасково тролеите са винаги празни или с по двама-трима човека вътре, града се обслужва от едва 4-5 тролея, има ли въобще бъдеще за тролеите там?

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2352
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #182 on: 02.10.2018, 13:22:10 »
Едно питане относно тролеите в Хасково, използват ли се тролейбусите в града? От всички снимки, които съм виждал от Хасково тролеите са винаги празни или с по двама-трима човека вътре, града се обслужва от едва 4-5 тролея, има ли въобще бъдеще за тролеите там?

Не съм съвсем сигурен дали не са толкова пътниците по всички линии в Хасково. Не, че много съм ходил там последните години, но съм по-скоро с такова впечатление.
Не случайно по-горе казах, че линията Хасково-Димитровград е най-натоварената пътническа линия и в Хасково и в Димитровград. Сега като се замисля, това е най-натоварената линия в Хасковска област като цяло.
Но все пак е добре да каже някой хасковлия, който има наблюдение от делнични и учебни дни. Просто по обясними причини, аз почти винаги в региона съм в почивни дни.

Offline N_D

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 90
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #183 on: 03.10.2018, 19:53:03 »
trolei.haskovo.bg/  Това е собствения сайт на тролеите в Хасково.Те са обединени със синята зона и паяка.Приходите от синя зона компенсират загубите на 2 тролея.Тази схема работи и скоро няма да се спрат.В Димитровград гр.транспорт почти не се използва,защото такситата карат на 2лв.твърда цена за всеки избран маршрут на клиента.
Първият тролей в хасково е пуснат през90г. пробно с тролей от Ст. Загора,а през октомври 91г. започва редовна експлоатация.(имаше надпис на тр. 1001- датата на започване.тролея е нарязан вече.)

Offline mgk

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #184 on: 04.10.2018, 00:15:51 »
А има ли някакви градски автобуси в Хасково/без автобусите Хасково-Димитровград/ или само двата тролея обслужват града?

Offline N_D

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 90
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #185 on: 04.10.2018, 18:51:38 »
Автобусните линии се обслужват от частна фирма(Златно Руно оод) 1,102,3,104 и до селата -Стамболииски,Въгларово и Гарваново
линия 5 от фирма "Тракия бус".