Author Topic: Казанлък  (Read 56250 times)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6394
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #220 on: 04.06.2019, 10:26:16 »
https://www.kazanlak.bg/common/pdf/1551797113-doklad.pdf

Китайски бракми за Казанлък:
Марка: CHTC CHUFENG
Модел: HQG6105GBEV
Така изписан, най-вероятно става въпрос за 10,5 метров електробус.

Най-близка версия - 8 метрова - http://en.chtcmotors.com/html/pinpaiyuchanpin/xinnenyuanqiche/xinnenyuanwul/2018/0402/366.html

В интернет нищо не се открива за тези модели. Адресът на представителството в България е в хотел Феста на Петя Славова.

Обществената поръчка се обжалва от Българска автомобилна индустрия на Гриша Ганчев и Ютонг.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #221 on: 04.06.2019, 11:30:46 »
Омръзна ми от биенето на рекордите по слабоумие, слабохарактие, по гнилост и идиотщина!
Казанлък е най-големия необластен град! По-голям е от Търговище, от Разград....
Петя Славова = ДС = Любен Гоцев = БСП = Делфинариум = Венецуела = Мадуро = Инвестбанк

Offline Bulgaria111

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 578
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #222 on: 04.06.2019, 14:12:37 »
Омръзна ми от биенето на рекордите по слабоумие, слабохарактие, по гнилост и идиотщина!
Казанлък е най-големия необластен град! По-голям е от Търговище, от Разград....
Петя Славова = ДС = Любен Гоцев = БСП = Делфинариум = Венецуела = Мадуро = Инвестбанк
Най-големият необластен град е Асеновград, Казанлък е втори.

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #223 on: 04.06.2019, 14:38:57 »
Може и да са си разменили местата (имах такова съмнение). Значи преди беше той. Торицата е Асеновград, Казанлък и Димитровград. Димитровград вече категорично не е (познавам го най-добре), не е и бил.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18621
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #224 on: 04.06.2019, 14:50:31 »
Честито на Казанлък. Скоро ще се сдобият с електробуси. Цената им наистина е доста висока, но може да се помисли и в София да се проведе търг за електробуси с такив апараметри.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5838
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #225 on: 04.06.2019, 15:12:10 »
За София такива електробуси биха свършили работа само на най-слабо натоварените крайградски линии и не е оправдано да се закупуват на такива високи цени.  :help:

Offline Lepos_Grim

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 215
  • The Omsi Possessed
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #226 on: 04.06.2019, 15:30:23 »
7 електробуса едва ли ще покрият целия подвижен състав на Казанлък, така че най-вероятно ще останат някои по-здрави 0407-ици и 0405-ици за щастие.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5838
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #227 on: 04.06.2019, 15:37:02 »
Казанлък е сравнително голям град и малки електробуси трудно ще се справят с пътникопотоците, закупуването на голям брой при тези цени надали е във възможностите на общината. :rolleyes:
« Last Edit: 05.06.2019, 14:17:15 by V.Peichev »

Offline pldbus

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 391
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #228 on: 04.06.2019, 17:29:42 »
Струва ми се пълна глупост градове като Казанлък да си купуват електробуси, да бяха си поръчали повече метанови за тези пари. Това е само да си прави общинското ръководство реклама, колко са модерни и напредничави, но без някаква сериозна полза за хората.

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #229 on: 05.06.2019, 11:41:26 »
Струва ми се пълна глупост градове като Казанлък да си купуват електробуси, да бяха си поръчали повече метанови за тези пари. Това е само да си прави общинското ръководство реклама, колко са модерни и напредничави, но без някаква сериозна полза за хората.

Има ли големи деневилации по маршрутите в Казанлък? Ако няма - то тогава си абсолютно прав , пък и аз мисля като тебе.
Всички тестове показаха, че поне 100 метра деневилация е от полза за този тип превозно средства. В София даде най-добри резултати при 100-150 метра до Симеоново. Ако приемем, че на 67 е началната спирка на около 600 м/нв, а крайната при 730.
Иначе без деневилация кой ще я зарежда тая пуста батерия по време на движение?!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4280
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #230 on: 05.06.2019, 12:28:06 »
Разходът на електроенергия, посочен от спечелилия кандидат, според мен е нереално нисък - 0,32 kWh/km е пълен абсурд да постигне при нормална експлоатация. Ютонг поне са голям производител с опит в електрическите автобуси. Тези CHTC Chufeng са никому неизвестни, кой знае какъв боклук ще се окажат.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6394
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #231 on: 05.06.2019, 13:01:47 »
Според мен търгът ще пропадне, защото предложеният модел няма хомологация и сертификати, за да може да се продава в ЕС. Ако общината по някаква причина стигне до сключване на договор (подкупи КЗК) и съдът разреши, лично аз ще изпратя сигнал до ОЛАФ за злоупотреба с европейски средства.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3477
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #232 on: 05.06.2019, 20:11:08 »
Аз не мога да си обясня как въобще се стига до подобни циркове....Какво ще правят след години, когато ресурсът на батериите или ултракондензаторите се изчерпи, а една нова батерия ще струва колкото половин електробус? Колкото и да не им се иска да се занимават с контактна мрежа, засега по-добро електрическо решение от тролеи с възможност за автономен ход няма, няма и да има в обозримо бъдеще...Електроавтобусите на този етап са си едни суперскъпи играчки и нищо повече....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Bulgaria111

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 578
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #233 on: 05.06.2019, 20:29:10 »
Струва ми се пълна глупост градове като Казанлък да си купуват електробуси, да бяха си поръчали повече метанови за тези пари. Това е само да си прави общинското ръководство реклама, колко са модерни и напредничави, но без някаква сериозна полза за хората.
И аз не мога да разбера защо не купят автобуси на метан , примерно http://gashd.eu/iveco-bus-urbanway-cng-gaz-ziemny/ или нещо подобно.

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #234 on: 05.06.2019, 20:39:37 »
Не се купуват автобуси на метан щото не се печелят местни избори с тях. Електроавтобусите може да не стават за каране, но са изключително удобни и добри в омайване на прост електорат.

Изпратено от моят Moto C с помощта на Tapatalk


Offline Bulgaria111

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 578
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #235 on: 05.06.2019, 20:58:31 »
Електроавтобусите може да не стават за каране, но са изключително удобни и добри в омайване на прост електорат.

Изпратено от моят Moto C с помощта на Tapatalk
Това не променя факта, че живота на един автобус ще е по-дълъг, отколкото на електробусите  ;)

Offline pldbus

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 391
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #236 on: 05.06.2019, 21:30:06 »
На никой не му пука особено колко ще е дълъг живота на автобуса и кое решение е правилно и рентабилно в дългосрочен план. Важното е, че парите ще бъдат усвоени, избирателите ще са доволни че имат чисто нови супер модерни и екологични автобуси, изборите ще минат пък после квото дойде.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #237 on: 05.06.2019, 23:02:00 »
Не е на сметка да се купуват автобуси на метан ако автопарка ти е под 50 броя 12 метрови. Имате жестоки инвестиции в зареждаща станция и необходимост от инфраструктура. Проекта за метанови в София е още от 80-те години не случайно гаражите са до ТЕЦ и газопровод. Частите за метановите са четри пъти по-скъпи от дизеловите не се и намират лесно. Ресурса на двигателя е с 200 000 км по-малък.
The Grand Tour

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13666
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #238 on: 05.06.2019, 23:40:33 »
Ако при нас изкарват едната смяна, то при късите курсове в малък Казанлък без проблем би трябвало да изкарват и двете смени при всякакви условия, още повече с по-мекия климат от София. Отделно кефа да се возиш безшумно, бързо с климатик, така че има логика. Само не знам защо не си вземат нещо по-хубаво като Соларис,Волво или поне като нашите китайски или Сор който беше на тестове, ами са си избрали такава непозната марка. Вярно че китайците имат доста произведени бройки и опит ама все пак...

Принципно няма лошо да с инвестира в нови технологии, все пак електроавтобусите навлизат навсякъде все повече и повече, за крайградските линии до Шипка, Съхране, Стара Загора и подобни може да си поръчат дизелови, дори и съчленени, каквито може и сега да се движат до град Шипка. Тук вероятно става въпрос за някаква чисто градска линия с къс курс и чест интервал за която се поръчват.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 383
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #239 on: 06.06.2019, 06:48:30 »
Не се ли досещате, че единствената причина да искат електробуси на всяка цена е оправданието за унищожения тролейбусен транспорт. Ако в миналото нямаха такъв, нямаше и сега да има такава поръчка въобще.