Хубава схема... има неточности:
... И още. Линия 13 – повечето курсове започват от бл. 26 в ж - к '' Изгрев", където е като обръщало. Докато за ''Зорница'' – тук става въпрос за Хотел, а не за името на улицата. Тоест някои курсове отиват до него, който е в самия западен край на улицата.
Линия 1 и 8 от западната посока са с начална спирка ''Кремона'', правилно е посочено: движение - по и обратно на стрелката.
Линия 12 отново западна посока от ''Абаята'' завива надясно по ''Пушкин'', съответно двете спирки и наляво ''Никола Вапцаров'' и ''Албена'', пак наляво - ''Сефт'' до бл. 17, ''Кремона'' после излиза на ''23 -ти Шипченски полк'' и към Кауфланд.
Това си е всъщност подобие на старата двойка /север-юг/. Най-напред /вероятно още 60-те год./ в града има само две градски линии - 1 /изток-запад, сега е 12/ и 2 /север-юг/.
Сигурен ли си за тази стара линия 2? Би трябвало тя да е била сегашната линия 3, която тогава е отивала на Язовира. Обслужвана е от автобуси с ремаркета. По -късно за с. Копринка е запазен №3, но с отделни курсове до въпросния Язовир.
... Споменахме че линиите 5 и 6 са в това направление, докато този предполагаем маршрут поради дублирането става излишен. Още повече, че 10, 11 и 12 се появяват едва с пускането на тролейбусите. А едва тогава Казанлък става с уреден ГТ.
Линия 15 е била Казанлък - Мъглиж. Но преди 20 -ина години, както впрочем и Павел баня са отделени в самостоятелни административни единици. А сега 15, мисля е до Горно Изворово.
Впрочем и маршрутът на другите линии север - юг. Също неуредица е че линия 5 е с два маршрута, като спирките в Казанлък са от ИРЕМК до ''Арсенал''.