Author Topic: Казанлък  (Read 37780 times)

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 276
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #200 on: 23.09.2018, 20:32:26 »
Да, фирмата на Динко реже тролейбусната мрежа:
http://www.presstv.bg/новини/от-региона/09/22/динко-и-ромите-от-казанлък/

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 702
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #201 on: 24.09.2018, 21:58:48 »
Много я защитаваш кметицата.

Трябва наистина да си много заблуден за да изтърсиш подобен бисер.
Една равносметка. Да речем, че Общината купи мрежата. Купи токоизправителните станции, депото и стълбовете.
Какво ще притежава Общината? Една мрежа, която единствено става за нарязване, изтънял проводник, изгнили носещи въжета, елементи, който се държат с помощта на Божията помощ, изтърбушени ТИС-ове и депо, което е превърнато в нещо, не по предназначение.
Това ще притежава Общината. Как точно това всичкото "нещо" ще и послужи?! Отговор - никак. 
Да кажем, че ще кандидатства по ОП и отпуснат средства след колко, има няма 5, 6 години... Започне ново изграждане на горе изброените активи. Къде ще е сметката от това, след като дори малка част от отпуснатите пари, няма да могат да покрият разходите по изграждането на тролейбусен транспорт от начало.
Ще обложим гражданите с данък 200 %, колко от тях ще могат да покрият подобни вноски? Колко от тях ще са в трудоспособна възраст?! И за финал, всичкото това ново нещо трябва да е и на печалба, да си избива вложените разходи, че дори и да е на печалба.
Хубав филм се заформи, обаче края му хич не е добър.

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2348
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #202 on: 24.09.2018, 23:05:43 »
Много я защитаваш кметицата.

Трябва наистина да си много заблуден за да изтърсиш подобен бисер.
Една равносметка. Да речем, че Общината купи мрежата. Купи токоизправителните станции, депото и стълбовете.
Какво ще притежава Общината? Една мрежа, която единствено става за нарязване, изтънял проводник, изгнили носещи въжета, елементи, който се държат с помощта на Божията помощ, изтърбушени ТИС-ове и депо, което е превърнато в нещо, не по предназначение.
Това ще притежава Общината. Как точно това всичкото "нещо" ще и послужи?! Отговор - никак. 
Да кажем, че ще кандидатства по ОП и отпуснат средства след колко, има няма 5, 6 години... Започне ново изграждане на горе изброените активи. Къде ще е сметката от това, след като дори малка част от отпуснатите пари, няма да могат да покрият разходите по изграждането на тролейбусен транспорт от начало.
Ще обложим гражданите с данък 200 %, колко от тях ще могат да покрият подобни вноски? Колко от тях ще са в трудоспособна възраст?! И за финал, всичкото това ново нещо трябва да е и на печалба, да си избива вложените разходи, че дори и да е на печалба.
Хубав филм се заформи, обаче края му хич не е добър.
Общината нищо не може да обложи щото събира местни данъци и такси, които са в рамките определени от държавата.
Иначе:
- Щеше да притежава стълбовете, които не са изгнили.
-Медния проводник няма как да изтънее щото не е ползван и 10 години. И да е ползван 10 години, това няма нищо общо с онова примерно 30 годишно интензивно ползване във Варна около ЖП Гара или накъде другаде във Варна. Като знаеш медта не корозира заради патината.
-Един ТИС не знам колко струва, но определено ще е по-евтин като материали от някогашните. За сравнение трансформатор и стабилизатор на руски лампов телевизор и съвременно импулсно захранване.
-Носещите важета ще ги подмени, а старите ще предаде на скраб.
-Ако нямаше изгода нямаше да питат преди 2 години управляващия орган на Региони в растеж, което съм го постнал в тази тема.
-Оперативната програма изтича 2020 и има 2 години за завършване. Няма как да чакат 6.


Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk


Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 276
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #203 on: 25.09.2018, 07:05:47 »
Конкретно за Казанлък бях писал преди, че след като минавах два пъти по едно и също място през града, ми се стори по- изтънял проводника, отколкото същия беше по габровската мрежа. Обаче сега като гледах снимки преди самия демонтаж в другия край на мрежата, се вижда да е запазен, без да е сбръчкан. Възможно ли е ДАКовете повече да са увреждали жиците, отколкото ЗиУто? Определено си трябваше компетентно лице да измери сечението, понеже ако няма достатъчно износване, медния проводник е дълговечен и с една рехабилитация щеше да мине работата.

Едит: За сравнение в Стара Загора посока Мототехника се вижда ясно разликата, където има свързващи клеми между поставения нов на някои места проводник и стария, който е изтънял наполовина.
« Last Edit: 25.09.2018, 08:20:15 by klutsohor »

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 702
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #204 on: 25.09.2018, 09:33:59 »
бла бла

Да те питам, не ти ли втръсна да пишеш алабализми без грам техническа обосновка? Такава демагогия от твоя страна, че и най-върлия гербаджия би ти завидял.
Неспасяем случай си.

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2348
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #205 on: 25.09.2018, 10:29:41 »
бла бла

Да те питам, не ти ли втръсна да пишеш алабализми без грам техническа обосновка? Такава демагогия от твоя страна, че и най-върлия гербаджия би ти завидял.
Неспасяем случай си.
Аз съм инженер по АИУТ със специализация по УПРАВЛЕНИЕ на електро-механични механични системи. Щом съм си защитил дипломната работа значи няма какво да се обяснявам за техническата си компетентност дори на шефът ми. Ако ти е малко имам и средно образование в ТЕ Джон Атанасов в Стара Загора с професионална квалификация техник на радио-телевизионна апаратура.

Освен това в тая тема: https://forum.gtsofia.info/index.php?topic=3379.msg100125902#msg100125902
Quote
Въпроси
Здравейте,
Въпросите  ми  относно  инвестиционен  приоритет "Интегриран градски транспорт" са:
1.Допустим разход ли са:
1.1.  Закупуване  на  нов  подвижен  състав  за  нуждите  на
градския транспорт (автобуси и/или тролейбуси) в случай, че частна компания е превозвач по всички градски линии?
1.2.Изграждане  на  транспортна  инфраструктура  (депо  за тролейбусен транспорт) върху имот частна собственост?
1.3.Обновяване на контактна мрежа,частна собственост?
2.При  какви  условия  са  допустими  всеки  един  от  трите разхода от въпрос 1?
3.Как са относими разходите от въпрос 1 към държавната
помощ?
4.Изисква  ли  се  партньорство  с  превозвач  в  проект,  в който са включени единствено мерки за въздействие върху
инфраструктура  общинска  собственост  (изграждане  на велотрасета, реконструкция на спирки, подлези, надлези и
други  обекти),  без  включени  мерки,  относими  към подвижния състав и собствеността на превозвача? Такъв
проект допустим ли е без партньорство с превозвач?


Тези въпроси на какво те навеждат? Освен това, като е толкова гадна мрежата що са си мислили да я обновяват и то частна собственост?И Изобщо коментирай кореспонденцията!
« Last Edit: 25.09.2018, 11:00:39 by ooleg »

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 702
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #206 on: 25.09.2018, 10:57:51 »
Аз съм инженер по АИУТ със специализация по УПРАВЛЕНИЕ на електро-механични механични системи.

 :D Забавно, инженер обяснява, как стълбовете ставали, видял ги един път, стават. Иди на място да погледнеш и останалата "ставаща" скрап и напиши едно становище. :D От забавно взе да става тъпо. Дано си го усетил. А дано ама надали.

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2348
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #207 on: 25.09.2018, 11:01:57 »
Аз съм инженер по АИУТ със специализация по УПРАВЛЕНИЕ на електро-механични механични системи.

 :D Забавно, инженер обяснява, как стълбовете ставали, видял ги един път, стават. Иди на място да погледнеш и останалата "ставаща" скрап и напиши едно становище. :D От забавно взе да става тъпо. Дано си го усетил. А дано ама надали.
Никога не съм ходил в Казанлък и не съм инспектор да правя анализи на стълбовете. Щом в другите градове им няма нищо, значи им няма нищо и там. Коментирай въпросите на община Казанлък!

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 702
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #208 on: 25.09.2018, 11:43:59 »
Ти наистина ли не си болен от нещо или се правиш на прост?!  :eek:
Задал си въпроси, хората са ти отговорили. Какви коментари очакваш?! Всичко това ти го синтезирах в 10 изречения. Кое точно не разбра? Отговорите на Общината или моето?!

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2348
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #209 on: 25.09.2018, 11:49:17 »
Ти наистина ли не си болен от нещо или се правиш на прост?!  :eek:
Задал си въпроси, хората са ти отговорили. Какви коментари очакваш?! Всичко това ти го синтезирах в 10 изречения. Кое точно не разбра? Отговорите на Общината или моето?!
Ти можеш ли да четеш?
Тези въпроси са ги задали от Община Казанлък на Управляващия орган в МРРБ на ОП "Региони в растеж".
Откъде  го измисли, че аз ще питам нещо си някаква кметица на Казанлък?! Те са си питали. И щом са питали такива неща, представи си какво са се чудили да правят.
Единствената моя връзка в случая е, че прегледах по онова време сайта на Оперативната програма и проверих кой какво го е вълнувало.

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 702
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #210 on: 25.09.2018, 11:53:11 »
И щом са питали такива неща, представи си какво са се чудили да правят.

И като са разбрали, че трябва да купят скрапта и, че няма да им стигнат средствата, са се отказали.
Нещо не ясно?!  :help:

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2348
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #211 on: 25.09.2018, 12:00:48 »
От всички въпроси се вижда, че не са имали намерение нищо да купуват,  а само да наливат пари в чуждото. На каква логика - спорно е. Накрая не са наливали пари в чуждото - решил е да ги налива Динко под формата на бригада с шлайфове. Винаги така се оказва в българската действителност.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2827
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #212 on: 06.10.2018, 20:16:30 »
Тролейбусната мрежа в Казанлък вече се сваля,купувачът е Динко ;).

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2348
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #213 on: 10.10.2018, 13:34:17 »
Т'ва го могат навсякъде. Обикновено там си и остават - в железарската работа!

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 276
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #214 on: 10.10.2018, 16:51:31 »
Градовете, които поддържаха/ат тролейбусен транспорт (вкл. Казанлък) също така показваха/ат признак на интелигентност. Не просто да си зависим от кабелна мрежа, а да умееш да поддържаш и експлоатираш цяла система. Освен екологичния ефект, тук има и морален аспект. За съжаление почти навсякъде това е последното, на което се държи.

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2348
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #215 on: 11.10.2018, 10:19:07 »
Така е, обаче нивото на хората е такова, че докато ти взимат хляба от устата, ти обясняват, че те хранят в ресторант...и то масово кълват.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk


Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5416
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #216 on: 19.11.2018, 13:20:41 »
http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93,812251&_dad=portal&_schema=PORTAL&url=687474703A2F2F7777772E616F702E62672F63617365322E7068703F6D6F64653D73686F775F6361736526636173655F69643D333633333338

ДОСТАВКА НА 7 БРОЯ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ АВТОБУСИ И ДОПЪЛНИТЕЛНО ОБОРУДВАНЕ КЪМ ТЯХ ”, включваща Електрически автобуси: Тип 1 – с дължина минимум 8 м. – 7 броя;Допълнително оборудване: Двойни зарядни станции - 4 броя;Обучение на персонала.Техническите характеристики са съгласно техническа спецификация, нeразделна част от настоящата обществена поръчка.

Документация:
https://www.kazanlak.bg/common/pdf/1542112570-dokumentacia.pdf
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2403
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #217 on: 20.11.2018, 12:45:41 »
http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93,812251&_dad=portal&_schema=PORTAL&url=687474703A2F2F7777772E616F702E62672F63617365322E7068703F6D6F64653D73686F775F6361736526636173655F69643D333633333338

ДОСТАВКА НА 7 БРОЯ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ АВТОБУСИ И ДОПЪЛНИТЕЛНО ОБОРУДВАНЕ КЪМ ТЯХ ”, включваща Електрически автобуси: Тип 1 – с дължина минимум 8 м. – 7 броя;Допълнително оборудване: Двойни зарядни станции - 4 броя;Обучение на персонала.Техническите характеристики са съгласно техническа спецификация, нeразделна част от настоящата обществена поръчка.

Документация:
https://www.kazanlak.bg/common/pdf/1542112570-dokumentacia.pdf
На така заложените критерии, от европейските модели отговаря единствено SOR EBN 8 и вероятно това ще бъде крайният победител.

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5416
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #218 on: 20.11.2018, 13:30:45 »
Също така и Карсан имат подходящ модел, но с оглед - демонстрациите на място - най-вероятно ще купят СОР-ове.
храна за мозък - http://www.banitza.net/