Виждаме, че автобусите вече стават малки и следващата година ще се наложи да купим още и по-големи електробуси
Новото подпълнение, вече и с ДК№ – СТ2779РТ, е вторият дизелов в комплект с електрическите. Междувременно лятото, след почти едногодишно отсъствие се завърна 7758 (единият от двата с голяма вместимост).
... Но явно се получава, по -различия начин от първоначално предвидения. Предвид ситуацията и декларираното намерение - разтиражирано в съответния момент, навечерието на изборите – излиза че и крайградските линии, които сега се обслужват от ''Дрита'' е трябвало да бъдат част от целия проект за Интегриран ГТ. Затова и са напомня, че автобусите са отеслени, както и по - рано заявеното, че дори алтернатива е било закупуването на CNG, предвид недостатъчните средства по проекта. Действително нещата тук се проточват, дори в един момент бяха замразени ... Или историята с Тролейбусния транспорт се повтаря!
Вероятно въпросът с изтъргуването на тролейбусната мрежа е включвал още нещо, което излиза отгоре не са спазили, а сега се търси, но ситуацията вече е друга. Същевременно се отърваха от стария превозвач, които се явяваше и приватизаторът - къде с основателни, но повече недотам, улики в нарушения.
Че по повод отеснелите автобуси - което бе формален повод, сега копират неговите нарушения, макар и не ''системно''. Просто орязаха някои курсове, което се прави поради липса на пътници или недостатъчен брой, а същевременно пускат линия със същите критерии (№2), която пък не е съществувала повече от 40 години - дори през най -натоварените времена за ГТ.