Author Topic: Т6М-400(София-100)  (Read 340908 times)

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #780 on: 19.05.2011, 23:17:24 »
Емо беше писал,че 462 е с това осветление още от 1986г.,а защо не е сменено нямам представа. :bb:Между другото дори 900 в III-тата си секция е с такова осветление,явно в депото слагат каквото имат.
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 903
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #781 on: 20.05.2011, 00:49:39 »
мммммм не не:900  си е с плафони от София 100 и България 1300...както беше до преди ремонта и 701.  А 462  е с осветление на София 70.....значи от 1986....  :bb: :bb:
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline Tisho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 614
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #782 on: 22.05.2011, 20:51:43 »
Нямам търпение да дойде деня в който 458 е без пътници и тавана в задната му част падне от цялото кривене.Всъщност това не важи само за него,а за повечето дрънкалници :angry: .
В 0135 СН - уникалният автобус на Варна!
Фен на швейцарските автобуси MAN 10.190 HOCL / Lauber, MAN SG280H, SL200, NL202, NG272, Lion's City, MB O305/G/Heuliez, Conecto/G, Citaro/G, нови возила, електробуси, тролеи, трамваи, метро и влакове.

Почивай в мир, Тони!

Ама О405 са много грознииии

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #783 on: 02.06.2011, 11:36:06 »
А да не би големите предни стъкла на 3--, 4--, 7-- и 8-- да са подменени с по-малки за повишаване устойчивостта на коша? Защото ми прави впечатление, че сегашните прозорци не следват контурите на каросерията, а са правоъгълни, като така се удебеляват колонките в долната им част.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #784 on: 02.06.2011, 12:53:51 »
Отслабването на конструкцията при Софиите и другите български мотриси се получава само в отворените краища на коша , близо до геленка.Това едва ли е причината за премахването на големите предни стъкла.Дори 457 в най-предната си част(около и малко след I-ва врата)е стабилен,но ако седнеш на седалка близо до II-ра врата вече се усеща люлеене на стените на коша.Интересно е обаче защо само на серията Т6МД-1000 коша е с частично затворени краища(вместо подсилващи арки)?
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline Nicky

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 593
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #785 on: 02.06.2011, 13:40:35 »
Интересно е обаче защо само на серията Т6МД-1000 коша е с частично затворени краища(вместо подсилващи арки)?
Например защото, ако изключим 900, са последните произведени нови трамваи от завода? :)
« Last Edit: 02.06.2011, 14:06:27 by Nicky »

Online emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #786 on: 02.06.2011, 14:29:10 »
Отслабването на конструкцията при Софиите и другите български мотриси се получава само в отворените краища на коша , близо до геленка.Това едва ли е причината за премахването на големите предни стъкла.Дори 457 в най-предната си част(около и малко след I-ва врата)е стабилен,но ако седнеш на седалка близо до II-ра врата вече се усеща люлеене на стените на коша.Интересно е обаче защо само на серията Т6МД-1000 коша е с частично затворени краища(вместо подсилващи арки)?

Това, че "коша е отворен", т.е. салона за пътници е преходен от секция в секция не означава, че рамата е отслабена. Напротив, откъм съчлененията рамата на всички модули имат усилени греди предвид съчленението и големите усукващи усилия.
Що се отнася до "люлеенето на стените на коша", то това "люлеене" на колоните е от старост - корозия на материала, скъсани заварки и т.н.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #787 on: 02.06.2011, 16:15:10 »
... само на серията Т6МД-1000 коша е с частично затворени краища(вместо подсилващи арки)?
Само че снимката която си качил е на C6К. :) Иначе ето тук снимка от салона на Т6МД-1000.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #788 on: 02.06.2011, 16:25:19 »
Ситуацията при съчлението си е сходна. Според мен не е укрепване, използвали са същия диаметър на кръга като на трамваите за 1009 мм, а тук кошът е по-широк и с тези плоскости са обрали луфта.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #789 on: 02.06.2011, 20:20:21 »
Тези плоскости ми приличат на допълнително наставяни след начало на експлоатацията. Освен това не виждам по какъв начин биха могли четири парчета тенекия да укрепят лашкащите се стени. Арките, за сравнение, са си цели връзки от стомана (предполагам) и неделима част от каросерията.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #790 on: 02.06.2011, 20:47:57 »
Защо решихте че трябва да имат арки?
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #791 on: 02.06.2011, 21:29:54 »
Това, че "коша е отворен", т.е. салона за пътници е преходен от секция в секция не означава, че рамата е отслабена. Напротив, откъм съчлененията рамата на всички модули имат усилени греди предвид съчленението и големите усукващи усилия.
Що се отнася до "люлеенето на стените на коша", то това "люлеене" на колоните е от старост - корозия на материала, скъсани заварки и т.н.
Аз не съм твърдял,че рамата е отслабена,само стените са отслабени в краищата на кошовете.
« Last Edit: 03.06.2011, 01:43:34 by difian »
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #792 on: 02.06.2011, 21:45:08 »
452 (456) е здраво изгнил. В депото са свалени капаците от при геленка, като ламарините са подменени с нови. Но отдолу всичко е изгнило. Този трамвай си беше определен за брак, не знам защо го спасиха, вместо предишният 452, който края на 2007 бе минал ОР.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #793 on: 02.06.2011, 21:50:57 »
456 е оригиналният 448.Този трамвай е като котките-с девет живота  :D
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 903
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #794 on: 03.06.2011, 00:07:21 »
между другото стигам до извода,че София 100 няма една ,която до ден днешен да си се движи с оригиналния инвентарен номер,даден и от завода!   То май само при тези трамваи е така,или бъркам?  Не съм чул за други  сменени номера при Българии или Т6М 700 например  :bb:
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #795 on: 03.06.2011, 00:20:10 »
между другото стигам до извода,че София 100 няма една ,която до ден днешен да си се движи с оригиналния инвентарен номер,даден и от завода!   То май само при тези трамваи е така,или бъркам?  Не съм чул за други  сменени номера при Българии или Т6М 700 например  :bb:
Напротив, Софиите с неоригинален номер, които се движат сега са само 430,433,452,465.
« Last Edit: 03.06.2011, 16:02:52 by Tatra »
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 903
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #796 on: 03.06.2011, 00:40:58 »
aз знам,че 90% почти от Софиите са преномерирани по всевъзможни начини,както и че повечето са бнили и в двете депа... в смисъл...463 примерно е била в Красна.... и така нататък
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #797 on: 03.06.2011, 09:34:53 »
между другото стигам до извода,че София 100 няма една ,която до ден днешен да си се движи с оригиналния инвентарен номер,даден и от завода!   То май само при тези трамваи е така,или бъркам?  Не съм чул за други  сменени номера при Българии или Т6М 700 например  :bb:
Напротив, Софиите с неоригинален номер, които се движат сега са само 430,433,452.

Едвали твърдението ти е вярно.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #798 on: 03.06.2011, 10:45:08 »
Е май е вярно, поне от това, което имаме като инфо. Доста преномерирани ги нарязаха - 461, 437, 467, 403, 445.
Обаче 465 май беше сбирщина от две кочини.
От 1 октомври предполагам ще нарежат още 15 такива.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #799 on: 03.06.2011, 11:21:51 »
Да , 465 е най -мистериозният трамвай в момента .
Със заводските си инвентарни номера са бракувани - 401,404,406,407,409,411,413,415,420,421,423,424,427,428,431,434,436,438,439,441,443,444,446,447,451,453,459,460, в движение в момента с оригинални заводски инвентарни номера са - 402,408,414,419,422,425,426,429,432,435,440,449,457,458,462,463,464,466.