Author Topic: Т6М-400(София-100)  (Read 188304 times)

Offline Pesho1991

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 293
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1380 on: 22.08.2019, 11:15:14 »
Те даже са две Софиите на снимката.

Offline davidcho10

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 937
  • AUDI RS6-R C7 ABT<3
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1381 on: 22.08.2019, 21:20:08 »
Някой може ли да направи нещо, относно спамът на трамс13??  :help: Няма нищо лошо да пишеш често и навсякъде/ да пишеш в теми, които рядко се отварят, но неговите неща са напълно измислени от самия си него, защото нещата, които разказва от първо лице, просто няма как да ги е видял, защото не е бил роден или е бил памперс на 1 или 2 години!!
373
2707
311
26.05.14
18.01.19
09.06.19

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10697
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1382 on: 22.08.2019, 23:36:03 »
Не че нещо смятам да ви разстройвам прекрасната дискусия, но за твоя информация след точката за края на изречението се оставя интервал.

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2555
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1383 on: 04.09.2019, 22:08:29 »
Първоначално моделът е трябвало да се казва София 80

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1902
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1384 on: 04.09.2019, 22:17:00 »
"София 80" е първоначалният вариант за името на 8-осната версия, която се появява през 1980г. и в последствие заради предстоящият юбилей от създаването на Българската държава е преименувана на "България 1300".
Излишно и Безсмислено... Не!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8592
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1385 on: 05.09.2019, 19:13:17 »
Тия бoклуци с нищо не са по-добри от София 65 и София 70. По-широка кабина... Боже Господи!Явно конструкторът им не се е качвал в последно произведените 30 броя София 70. Паралелно със София 100 са произвеждани и София 70 с инвентарни номера 2ХХ. не знам как могат да сравнят тоя ялов кош с предишния. Не казвам , че София 65 и София 70 са били чудо на техниката , но в сравнение с тия подобия  - в пъти над тях. Новият двигател с намалени габарити вероятно е изкарал само тестовете...
« Last Edit: 05.09.2019, 21:31:06 by София 70 »

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 8709
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1386 on: 05.09.2019, 19:17:32 »
Какви са били разликите в задвижането (двигател, редуктори и талиги) при София 70 и България 1300?

Offline T6M700

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 141
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1387 on: 05.09.2019, 19:18:55 »
Не би трябвало да има разлики.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8592
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1388 on: 05.09.2019, 20:08:33 »
Няма разлики , но има разлика в окачването. Пружините на София 70 бяха с кръгло сечение . Пружините на България 1300 бяха с квадратно сечение - дървена возия .
Ако някой си спомня как возеше 306 - е той беше с пружини с кръгъл профил. , както и някои други Българии , но той е с такива на четирите тележки.


И няма как да се сравнява този салон със салона на София 100. Този е в пъти по-добър.
« Last Edit: 07.09.2019, 14:28:35 by София 70 »

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3055
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1389 on: 05.09.2019, 20:49:12 »
През 80-те, когато имаше само дрънкалаци, нормални трамваи виждахме само на снимки и по филмите, това бяха най-хубавите трамваи - София/София-70 с фазери. Не знаех, че същите са били и с по-широка кабина....За съжаление бяха много по-малък брой от тези с тенекия. София 100/България 1300 - не мога да кажа друго, освен отврат.
« Last Edit: 05.09.2019, 20:52:17 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2555
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1390 on: 05.09.2019, 21:56:15 »
"София 80" е първоначалният вариант за името на 8-осната версия, която се появява през 1980г. и в последствие заради предстоящият юбилей от създаването на Българската държава е преименувана на "България 1300".
През 1978 все още не се е знаело дали късите или дългите ще са София 80

Offline Dimitar155

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 170
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1391 on: 05.09.2019, 22:43:48 »
Кой е този бул. Тр. Китанчев? Чичко гугъл ми измисли едно училище и няколко улици, от които нито една в София.
« Last Edit: 05.09.2019, 22:47:39 by Dimitar155 »

Offline mitakis

  • Vintage vehicles
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3465
  • 2660
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1392 on: 05.09.2019, 22:59:01 »
Quote
И така, булевард "Трайко Китанчев", преименуван на "Сталинград", а по късно "Волгоград" стана бул. "Васил Левски".
http://stara-sofia.blogspot.com/2012/03/blog-post.html

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2555
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1393 on: 05.09.2019, 23:00:41 »
Кой е този бул. Тр. Китанчев? Чичко гугъл ми измисли едно училище и няколко улици, от които нито една в София.
Това е булевардът, който Давидчо10 кръсти БГ (иначе казано, бул. България от Димитър Нестеров до Каблешков)

Quote
И така, булевард "Трайко Китанчев", преименуван на "Сталинград", а по късно "Волгоград" стана бул. "Васил Левски".
http://stara-sofia.blogspot.com/2012/03/blog-post.html
Този е Константин Стоилов, авторът греши.
« Last Edit: 06.09.2019, 09:29:32 by Metan »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1394 on: 07.09.2019, 00:57:24 »
И няма как да се сравнява този салон със салона на София 100.
Поправи ме ако греша но това е салон на София-70 от най-последните партиди - дървена ламперия на покрива, докато останалите бяха с юфка...

Offline T6M700

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 141
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1395 on: 07.09.2019, 09:06:42 »
Да, това е. :)

Offline aleks101

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 330
  • Фен на трамвайния транспорт!
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1396 on: 14.10.2019, 20:47:37 »
Чисто новият модел "София-100", 1979г.

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1902
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1397 on: 17.11.2019, 20:05:10 »
Мотрисата на снимката ми се струва "София 100", мястото е Възраждане и Стамболийски, годината е 1990. Благодаря :)  Източник:
https://agata.rip/photo/album/agata-kristi-v-bolgarii.php
« Last Edit: 17.11.2019, 20:56:47 by София 100 »
Излишно и Безсмислено... Не!

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 610
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1398 on: 17.11.2019, 20:34:01 »
466 - 12

Offline aleks101

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 330
  • Фен на трамвайния транспорт!
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #1399 on: 17.11.2019, 22:12:27 »
466 - 12

Предполагам си искал да пуснеш снимка, но си забравил