Т4 са си много хубави трамваи, салона е наистина по-малък от на Софийте, но самия кош не се клати постоянно, както при София 100 и България 1300. Почти всички ватмани, които бяха на Т4Д караха по начина тръгни-спри. От което се разваляха много често самите трамваи. Когато дойдоха Т4Д в София, салоните им бяха много хубави, седалките имаха тапицерия и бяха доста удобни. Но след пълното им занемаряване салоните заприличаха на обори, да не говорим за задънването на кабините със лепенки, кашони и талашит. Иначе са произвеждани и Т6, КТ4 със подобни седалки и не мисля, че не са удобни.
А старите пляки са под всякаква критика, доколкото помня нито мие било кой знае колко по-топло от БГ трамваите, нито по уютно, заради супер тесния салон и липса на пространство. Да не говирим за техническото състояние на великите Т4
Явно не си пътувал зимата в Т4Д, под всяка седалка има печка и в салона е страшно топло. Дори зимата с дебелите дрехи ти става горещо. В българските трамваи е страшно студено, почти всяка зима стъклата са замръзнали и отвън и отвътре. Т4 дойдоха в добро техническо състояние, но нашата поддръжка вероятно ги съсипа.
Друго предимство на българските е, че има по-широка пътека (за сметка на един ред седалки), което прави разминаването много по-лесно.
Ако си ги бяхме поръчвали нови можеше и да определяме с какви и колко седалки ще са, като сме ги взели втора ръка ще търпим предпочитанията на другите.
И пляките и София 100 и Българиите са грозни, само че Т4 са ми по-грозни от Софиите и Българиите.
А защо изглеждат така? Виж снимки когато пристигнаха в София и ги сравни със сегашното им състояние.