Да Т4 са изключителни трамваи,но в момента те са горе-долу на нивото на София 100
Е не са - за пътниците са в пъти по-добре от София 100/България 1300.
Вози се в 8-цата и слушай бабите какво говорят за трамваите. За последен път ще го кажа в този форум - България-1300 и Т4 са еднакво зле откъм поддръжка и експлоатационно ниво, но Българията е за предпочитане по следните причини:
- 3-секционен трамвай, за разлика от консервата Т4
- По-светло е в салона заради по-големите прозорци
- Салонът на банишорските 3хх е по-поддържан от салона на Т4
- Т4 има много занижен комфорт на пътуване, оттам и за безопасността на правостоящите - рязко превключване на контактора при натискане на газта и "забиване" при натискане на спирачката. При Българията главният проблем е нивото на шума от двигателите и примитивното окачване. Но при вероятността да падна и да се пребия на първата спирачка в Т4 - предпочитам да ми е шумно, мерси.
- Вратите на поддържана България са в пъти по-добре затварящи се от вратите на 10хх. Оттам и по-добре уплътнен салон, по-завишен комфорт.
- Т4 горят като факли (спомнете си 1014), ако ги оставиш включени. Българията няма да изгори (но може да тръгне
)
Сигурно има и още, но вече ще са изсмукани от пръстите ми, затова дотук. И няма повече да се разправям кой вагон по-добър, кой по-малко, да докарат онея бараки от Хале да ги видим - белким знаят как да се отнесат с тях подобаващо в Дъскорезницата и втори парк.