Author Topic: Проектирането на МД3  (Read 218824 times)

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Re: Проектирането на МД3
« Reply #740 on: 07.11.2011, 13:46:12 »
........При създаването на три възела, метрото ще е организирано основно с градския транспорт, а не с колите, помежду които да се навира и градския транспорт.......
Вашият вариант (по-скоро 4б) в този участък е много добър. Само уточенете, че от трите възела само при двата ще се прави връзка с метрото - Ручей и Гешов/Софийски). 
В случай, че за да има консенсус за продължаване на трасето по Дойран и продължението му до Каблешков (така ще се мине през автогарата за Овча Купел), добре е да се приеме отказ от станция на Гешов и Софийски.
По-добре да се достигне до Каблешков, отколкото да се държи на станция Гешов/Софийски.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Проектирането на МД3
« Reply #741 on: 07.11.2011, 13:59:29 »
Не считам за разумни вариантите за метростанция както на Гешов/Софийски, така и на пл.Ручей. На Ручей е съвсем зле, тъй като е отдалечен от една от двете главни напречни оси в района - Гешов/П.Ю.Тодоров и преминаващия по нея транспорт. А за две станции сигурно ще се хванат за главите, не ми се вижда реалистично.
В случая Диков е прав, че метростанцията на Гешов/България просто си е изписана и без нея цялата извивка в южна посока става безсмислена. Даже метростанцията е достатъчно да е с централни входове/изходи, подобно на Стадион В.Левски и Кюри. Разбира се, може и с входове/изходи по краищата да е - откъм Гешов и откъм Ручей, но това са излишни средства.
« Last Edit: 07.11.2011, 14:03:26 by blagun »

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Re: Проектирането на МД3
« Reply #742 on: 07.11.2011, 19:03:48 »
А представяте ли си отклонение, което да използва съществуващата ЖП инфраструктура, свързвайки трети метродиаметър с летищен терминал 1. На същия принцип може да отпадне и бъдещото отклонение към Илиянци на втория метродиаметър, по предложение на blagun. Ще бъдат спестени огромни средства инвестиции!

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Re: Проектирането на МД3
« Reply #743 on: 08.11.2011, 11:05:28 »
Защо толкова не ви допада идеята за метро до Илиянци? Много хора си купуват дрешки там, пък и кварталите Толстой и Свобода нямат удобен транспорт.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Проектирането на МД3
« Reply #744 on: 08.11.2011, 11:21:12 »
Защо толкова не ви допада идеята за метро до Илиянци? Много хора си купуват дрешки там, пък и кварталите Толстой и Свобода нямат удобен транспорт.
Е чак пък метро! Ако някога полето около Требич се запълни с небостъргачи - може, но сега транспортът си е приличен - и трамваи по автономно трасе, и автобуси, преминаващи на долно ниво през надлез Надежда.
Иначе и Толстой, и Свобода се обслуждат от трасето по Ломско шосе.
« Last Edit: 08.11.2011, 11:26:01 by blagun »

Offline Kraxx

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Re: Проектирането на МД3
« Reply #745 on: 08.11.2011, 11:43:35 »
Ако покрай строителството на ССТ се урбанизира района ще има смисъл, но и аз съм съгласен, че за момента няма смисъл от метро до Илиянци. Все пак там в момента нито има големи предприятия с достатъчно заети, нито има големи квартали, които да могат да запълнят капацитета на 1 метро.
Но това така или иначе е за другата тема :)
To those who don't believe no explanation is possible, to those who do believe no explanation is necessary

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Re: Проектирането на МД3
« Reply #746 on: 08.11.2011, 11:50:31 »
За да се придържаме към темата - допада ли ви идеята за двете разклонения на МД3 - едното по Дойран до Павлово, а другото през Подуяне, Редута, Слатина и до х-л Плиска? Между другото, при този вариант ще имаме две станции на Цариградско шосе.

Offline Zerox

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 243
    • View Profile
    • Email
Re: Проектирането на МД3
« Reply #747 on: 08.11.2011, 11:58:35 »
Първото - да, второто - не толкова.

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Re: Проектирането на МД3
« Reply #748 on: 08.11.2011, 13:00:17 »
Имаш предвид Редута-Слатина-Плиска не ти допада?

Offline iashu

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 513
    • View Profile
Re: Проектирането на МД3
« Reply #749 on: 08.11.2011, 14:46:39 »
да такова отклонение е кофти, идиотско е да завива обратно на юг, пък и да стига само до плиска.

коментиран е добрия вариант да е на изток- към дружба1 и 2. Това ще даде и по- директен метро маршрут на дружбите към центъра а и втората връзка на МД1 и МД3 ще предложи удобни връзки

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Re: Проектирането на МД3
« Reply #750 on: 08.11.2011, 15:12:16 »
Че до Плиска малко ли е? Какво искате? Да прави още една връзка с МД1 на Жолио Кюри може би?

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Проектирането на МД3
« Reply #751 on: 08.11.2011, 15:39:24 »
Първо трасето завършва при Четвърти Километър (Винарово колело) и второ, това я се  осъществи, я не! Просто тия разклонения са толкова пожелателни, че няма накъде. Особено от театър София през Слатина. Много по-смислено би било едно разклонение на втори диаметър от Централна гара по пробивът Данаил Николаев, Раковска, Ал. Невски, СУ, ул. Шипка, през Военната академия, ул. Гео Милев и бул. Цв. Лазаров към Дружба. Освен това да се осъществи нормалнорелсов скоростен трамвай от началото на ул. Слатинска и ул. Боян Магесник по ул. Слатинска, по Шипченски Проход, Иван Асен, Орлов Мост, Евлоги Георгиев и бул. България. Това разклонение е много тъпо замислено и е пльоснато, просто щото трябва да има.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Re: Проектирането на МД3
« Reply #752 on: 08.11.2011, 15:58:12 »
Предложеното от теб разклонение на МД2 донякъде повтаря първоначалния вариант на МД1 от 70-те години на миналия век: Сердика-Паметника Левски-Шипченски проход-Дружба, а МД2 през Лозенец до Младост. Добре че в крайна сметка са се отказали от тази идея, както и от метро под Цариградско. Което обаче не отменя предложеното от теб разклонение на МД2, както и за скоростния трамвай.

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Проектирането на МД3
« Reply #753 on: 09.11.2011, 23:09:12 »
Момчета, утре трябва да подпишем с boleroto протокола от експертния съвет. Аз лично смятам да го подпиша с особено мнение - не съм съгласен с част от трасирането. Вие как мислите. След като го подпишем, ако трябва, ще внесем отново становището, което внесохме в понеделник - резултат от решенията на съвета.
Вие как мислите?
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline kamennikolov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 80
    • View Profile
    • Email
Re: Проектирането на МД3
« Reply #754 on: 10.11.2011, 09:29:11 »
Ами тя темата доста се разводни с последните постове. Може ли пак да пуснеш какво точно ви се предлага за подписване като решение на експертния съвет. Има ли предложени позиции на станците или е само трасе?

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Проектирането на МД3
« Reply #755 on: 10.11.2011, 11:23:00 »
Само трасe, станциите са ориентировъчни:

храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Kraxx

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Re: Проектирането на МД3
« Reply #756 on: 10.11.2011, 11:28:47 »
Аз за пореден път казвам, че трасето в този му вид не ми харесва. Подпиши го с особено мнение. Не, че някой ще го вземе под снимание, но все пак имаш място за маневри.
To those who don't believe no explanation is possible, to those who do believe no explanation is necessary

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Re: Проектирането на МД3
« Reply #757 on: 10.11.2011, 11:48:21 »
Подпишете го, но внесете забележка ако може за трасето под Канала и за вашето предложение за минаване през автогарата в Овча купел ;)

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Re: Проектирането на МД3
« Reply #758 on: 10.11.2011, 12:13:35 »
Ако е идентична със схемата в атачмънта, значи съм за.

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Re: Проектирането на МД3
« Reply #759 on: 10.11.2011, 12:19:28 »
За основното трасе (Левски-Овча Купел) - да. За разклоненията - не!
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...