Диков на последната ни среща каза, че засега Новия Национален Стадион и метродепото са на един терен и се обмисля възможността депото да се строи под терените, т.е. да е подземно. Тъй като следата свършва на колелото на ТМ-22 не е далече от фантазията да се възприеме, че е възможно да се изгради връзка между трамвайното трасе и трасето на метрото и съставите да достигат до депото и до трасето през връзката, която трамвайната мрежа 1435 вече има на гара Искър - оттам с дрезина (или ако е с горно токоснемане - на собствен ход) може да се изтегли по Шипченски проход и Ботевградско шосе и колелото на трамвая да се превърне в тупик, в който да се вмъкват в депото, което е точно отсреща на подземното му тяло, така че няма да има нужда от всички тия сложности.
Аз все още смятам, че следата ще върти ъм Ботевградско временно и станцията там ще бъде временна, а когато се наложи МД-3 да расте към Враждебна, тя ще се закрие и изграденото трасе ще остане служебна връзка, но изградената вече връзка с трамвайното трасе може да се запази и да се ползва за довозване/извозване на състави от депото.