Аз проблеми нямам, просто чета кой какво пише. А именно - ако цената изключва някъде да има метро трасе, това означава ли че трябва да предпочетем да се строят само ускорени трамвайни трасета като по-евтини? Не, нали? Така че метро под България може да има, стига да се предпочете втория по натоварване булевард като място за разполагане на диаметъра, а не съседните му улици. Всичко е до преценка къде би обслужвало повече хора, защото това е целта на метрото. Тъй че думите как е изключено метро под България са свободни съчинения. И малко по-спокойно с тона.
А да, забравих - превръщането на трамвая по България в скоростен ще е по-евтино от метро, да, така е, но нима това ще е маршрута му? Що за обслужване би било от Околовръстното до НДК? Или как беше, ще се правят и тунели под Канала, под Иван Асен Втори и т.н.? Е кой вариант е по-евтин тогава, ако гледаме изобщо скоростното обслужване на кварталите покрай България?