Author Topic: Плевен  (Read 629850 times)

Offline ZIU682

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1120 on: 08.01.2016, 11:42:59 »
Някой знае ли какви ще бъдат новите маршрути, след построяването на контактната мрежа? Не по кои улици е новата мрежа, това е добре известно. Интересно е дали ще се променят съществуващите линии или ще има нови маршрутни номера.
Ето моите предположения за това как е логично да се промени тролейбусния транспорт след новите трасета. Две променени линии и две нови:
НОВА ЛИНИЯ: Тролейбус номер 1 Сторгозия – 9-ти квартал:  По линията за 9-ти квартал изглежда логично автобус номер 1 да стане тролейбус номер 1. Без изменения.
НОВА ЛИНИЯ (например двойка)  Дружба – Мара Денчева – Кайлъка:  Старата линия на девятката от обръщалото в Дружба през пощата, след това по Трети март, наляво по бул. Хр Ботев – ж. К. Мара Денчева – и наляво към Моста по "Сан Стефано". След това обратно по същия път.
ПРОМЯНА: Тролейбус номер 9 Ж.П Гара – Дружба 4.  „Девятката” от бул. Русе при хотел Балкан не завива надясно по бул. Хр. Ботев, както е сега, а продължава към ортопедията, а след това надясно по новото трасе на бул. Европа, след това бул. България и включване към старата линия при бл. 311 в Дружба.   Това ще направи пътуването до Дружба 3 и 4 по-кратко. Хората, използващи втората спирка в Дружба (срещу пощата) няма да са особено щастливи от промяната, защото ще трябва да използват 5-цата и да ходят малко пеша.
ПРОМЯНА: Тролейбус номер 7 (или на номер 3) – ЛВТ – ж.к. Кайлъка:  По цялото си сегашно направеление, непосредствено преди Моста, завива наляво по новото трасе към ж.к. Кайлъка, върти през квартала, покрай гробищата и се спуска към бул. Хр. Ботев. След това на кръстовището с ул. Сан Стафано в Мара Денчева завива надясно и си продължава по обичайни маршрут.   Така обичайните пътници от ЛВТ пак ще могат да си стигат до Калйлъка (въпреки, че тролеят ще ги оставя на 200 преди парка, а не на самия вход, както е сега)

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #1121 on: 08.01.2016, 20:20:30 »
В едно от интервютата си шефът на фирма  "Тролейбусен транспорт" беше споменал. че до ж. к. "Кайлъка" ще бъде удължена тролейбусна линия № 3.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1122 on: 08.01.2016, 23:39:19 »
НОВА ЛИНИЯ: Тролейбус номер 1 Сторгозия – 9-ти квартал:  По линията за 9-ти квартал изглежда логично автобус номер 1 да стане тролейбус номер 1. Без изменения.

Не съм сигурен дали автобусна линия №1 ще бъде преустановена след пускането на тролейбусната линия в 9-ти квартал, тъй като се обслужва от друга фирма ("Импорт-Експорт" май се казваше?). Може да сложат друг номер на тролейбусния маршрут, въпреки че се припокрива с този на автобуса. Предстои да разберем в близките няколко месеца. :)

Offline tabacoff

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1123 on: 09.01.2016, 03:06:16 »
НОВА ЛИНИЯ: Тролейбус номер 1 Сторгозия – 9-ти квартал:  По линията за 9-ти квартал изглежда логично автобус номер 1 да стане тролейбус номер 1. Без изменения.

Не съм сигурен дали автобусна линия №1 ще бъде преустановена след пускането на тролейбусната линия в 9-ти квартал, тъй като се обслужва от друга фирма ("Импорт-Експорт" май се казваше?). Може да сложат друг номер на тролейбусния маршрут, въпреки че се припокрива с този на автобуса. Предстои да разберем в близките няколко месеца. :)


Наскоро от една кондукторка в автобус по линия 1 научих, че с пускането на тролеите до 2-ра база, линия А1 със сигурност ще бъде закрита. (За съдбата на А12 не се знае нищо засега, май. Или тя поне не знаеше.) А от друга страна, ТБ1, ТБ2 и ТБ10 са отдавна закрити, така че като номера нищо не пречи да бъдат използвани отново. (До неотдавна мислех, че и ТБ11 е закрита, но се оказа, че не е - има 1 или 2 курса дневно.) А и в Плевен е възприета практиката номерата на тролейбусните и на автобусните линии да са независими едни от други (както е в София, например.) Така че, и аз не виждам пречки отново да има линия ТБ1 и тя да е именно до Втора кл. база, така, освен, че ще се запълни тази "липса" в номерацията, като допълнителен плюс и на пътниците ще им е по-лесно да се ориентират и да свикнат. Що се отнася до ТБ3 - да, действително Ангел Несторов беше споменал, че тя ще обслужва жк Кайлъка. Но в крайна сметка какво ще се реши - нека наистина изчакаме Общинският съвет да приеме новата транспортна схема.
И малко офтопик: като иде реч за номерацията на линиите - недоумявам поради каква логика в Плевен беше премахната тази на "селските" линии?! Например, миналата вечер забелязах, че на спирката до Кауфланд на Гренадирска, на новата табела, която са поставили, пише: "Линия Плевен - Гривица", без номер, естествено. Навремето, допреди 20-ина години, тази линия си имаше номер 15. Както имаха и всички останали, обслужващи селата. Така, както и до ден-днешен е и в София, и в Пловдив, и във Варна, а и в много други градове. И концесиите по никакъв начин не пречат на това - пример: вътрешноградските линии, които сега се обслужват от "Импорт-Експорт".

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1124 on: 09.01.2016, 17:04:31 »
Да, и аз си спомням преди около 20-тина години до Славовица вървеше No. 35.

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3194
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1125 on: 09.01.2016, 22:40:04 »
Да, и аз си спомням преди около 20-тина години до Славовица вървеше No. 35.
Село Славовица е на територията на община Долна Митрополия, а доколкото знам, по закон(колкото и глупаво да е това), автобусите от град Плевен трябва да тръгват от автогарата на града и да бъдат без номера, защото линията не е част от транспортната схема на община Плевен, а от тази на област Плевен.
От друга страна, остава отворен въпроса защо линията до с. Гривица, което е на територията на община Плевен, също е без номер.
« Last Edit: 09.01.2016, 22:42:31 by Magirus deutz »

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1246
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1126 on: 09.01.2016, 23:29:44 »
Ето това е супер като идея,имам в предвид това,че във форума другите градове си имат такава тема за линиите в миналото(т.е.през 80-те и 90-те)градски и селски,а защо да не се направи и за този град такава тема или ако не нека някой ако може да изреди в списък всички номера на линиите през годините и градски и селски ако може,ще е много ценно като информация наистина.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Плевен
« Reply #1127 on: 09.01.2016, 23:44:06 »
Най-хубаво ще е, ако и Плевен си има раздел по подобие на другите градове. Все пак има какво да се пише, а и има колеги от града, които пишат в тази тема и ще е хубаво всичко да е подредено и да има вид.

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1128 on: 10.01.2016, 04:52:40 »
И друго, което си спомням, баща ми ми беше казвал, че преди пускането на тролеите в града до стъкларския и циментов завод в Западна индустриална зона е ходил 47 (или 49) ако не ме лъже паметта. И много отдавна ровя из интернет в търсене на подробна карта на градския транспорт от началото/средата на 80-те, но засега безуспешно. Би било интересно да се види тогавашната схема.

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1129 on: 10.01.2016, 04:57:36 »
Да, и аз си спомням преди около 20-тина години до Славовица вървеше No. 35.
Село Славовица е на територията на община Долна Митрополия, а доколкото знам, по закон(колкото и глупаво да е това), автобусите от град Плевен трябва да тръгват от автогарата на града и да бъдат без номера, защото линията не е част от транспортната схема на община Плевен, а от тази на област Плевен.
От друга страна, остава отворен въпроса защо линията до с. Гривица, което е на територията на община Плевен, също е без номер.

Да, но по-скоро номерацията тогава е била за по-лесно ориентиране, не толкова за означаване на градски транспорт. Тогава автобусите за селата тръгваха от Автогара Север (свързната с централната гара и автогара с подлез).

Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1130 on: 10.01.2016, 22:58:14 »
И друго, което си спомням, баща ми ми беше казвал, че преди пускането на тролеите в града до стъкларския и циментов завод в Западна индустриална зона е ходил 47 (или 49) ако не ме лъже паметта. И много отдавна ровя из интернет в търсене на подробна карта на градския транспорт от началото/средата на 80-те, но засега безуспешно. Би било интересно да се види тогавашната схема.

До ДЦЗ (Държавен циментов з-д) ходеше №28 с маршрут Моста-СИЦ-ДЦЗ като линията се обслужваше целодневно.Имаше и поне още 1 линия , минаваща по  бул.Хр.Ботев чийто  № съм забравил.

Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1131 on: 10.01.2016, 23:18:51 »
Някой знае ли какви ще бъдат новите маршрути, след построяването на контактната мрежа? Не по кои улици е новата мрежа, това е добре известно. Интересно е дали ще се променят съществуващите линии или ще има нови маршрутни номера.
Ето моите предположения за това как е логично да се промени тролейбусния транспорт след новите трасета. Две променени линии и две нови:
НОВА ЛИНИЯ: Тролейбус номер 1 Сторгозия – 9-ти квартал:  По линията за 9-ти квартал изглежда логично автобус номер 1 да стане тролейбус номер 1. Без изменения.
НОВА ЛИНИЯ (например двойка)  Дружба – Мара Денчева – Кайлъка:  Старата линия на девятката от обръщалото в Дружба през пощата, след това по Трети март, наляво по бул. Хр Ботев – ж. К. Мара Денчева – и наляво към Моста по "Сан Стефано". След това обратно по същия път.
ПРОМЯНА: Тролейбус номер 9 Ж.П Гара – Дружба 4.  „Девятката” от бул. Русе при хотел Балкан не завива надясно по бул. Хр. Ботев, както е сега, а продължава към ортопедията, а след това надясно по новото трасе на бул. Европа, след това бул. България и включване към старата линия при бл. 311 в Дружба.   Това ще направи пътуването до Дружба 3 и 4 по-кратко. Хората, използващи втората спирка в Дружба (срещу пощата) няма да са особено щастливи от промяната, защото ще трябва да използват 5-цата и да ходят малко пеша.
ПРОМЯНА: Тролейбус номер 7 (или на номер 3) – ЛВТ – ж.к. Кайлъка:  По цялото си сегашно направеление, непосредствено преди Моста, завива наляво по новото трасе към ж.к. Кайлъка, върти през квартала, покрай гробищата и се спуска към бул. Хр. Ботев. След това на кръстовището с ул. Сан Стафано в Мара Денчева завива надясно и си продължава по обичайни маршрут.   Така обичайните пътници от ЛВТ пак ще могат да си стигат до Калйлъка (въпреки, че тролеят ще ги оставя на 200 преди парка, а не на самия вход, както е сега)

Моите предложения са следните:
№1 е логично да стане ТБ1.
Нова линия №2 Сторгозия,или Ж.П.Гара-Ив.Вазов-Хр.Ботев-Моста с инт.30 мин.
№5 и/или №9 да се разредят за сметка на нова линия 10,която ще движи по бул."Русе"(новия у-к) с инт. 20 мин.
№6 промяна от Стоматология-наляво х-л Балкан-надясно В.болница-Лагера и по маршрута си.
№4 промяна в посока Моста - от Битова техника направо - Първа база- х-л Балкан - Ив.Вазов-наляво и по сегашния маршрут.
№11 се закрива ,а курсът му се поема от №4 под № 4а като в 16,20 вместо по Г.Кочев от Първа база минава през Славина и по маршрута си.
А84 също може да стане тб под същия,или друг №.

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1132 on: 11.01.2016, 07:28:27 »
А това е моето предложение.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1133 on: 11.01.2016, 08:26:13 »
Във връзка с предположенията за промените в маршрутите, ето и моите:

ТБ1 вместо автобус №1 (май всички сме съгласни за това)
ТБ3 - ж.к. "Сторгозия" -  ж.к."Кайлъка"
ТБ4 - ЛВТ - Първа клинична база - бул. "Христо Ботев" - Моста
ТБ6 - да минава по бул. "Русе" и в двете си посоки, вместо както сега минава по бул. "Георги Кочев" към ЖП гарата.
ТБ 14 - Моста - бул. "Христо Ботев" - Първа клинична база - Славина - ЖП Гара - ул. "Иван Вазов" - бул. "Христо Ботев" - Моста
ТБ93 и ТБ97 - ж.к. "Дружба" - бул. "Европа" - бул. "Георги Кочев" - Първа клинична база - ул. Гренадерска - ж.к. "Сторгозия"/ЛВТ

 

Offline todorow_211

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1131
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1134 on: 12.01.2016, 11:03:23 »
Quote
Днес затварят 2 кръстовища в Плевен заради ремонта на тролейбусната мрежа

Променят маршрутите на тролеи с номера 12 и 13.
Две възлови кръстовища ще бъдат затворени днес, 12 януари, заради ремонта на тролейбусната мрежа, предупреждават от общината. От 9:00 до 16:00 ч. няма да е възможно преминаването на автомобили по кръстовището на бул. „Д. Попов” и ул. „Гренадирска” до кръстовището при БИЛЛА. Последното няма да бъде затваряно. Затворен за движение практически ще е целият бул. «Данаил Попов». Автобусите с номера 1 и 12 ще се движат в посочения интервал от време по ул. „Дойран”.
Затворено също от 09.00 до 16.00 ч. ще бъде и кръстовището на булевардите „Русе”, «Г. Кочев» и „Европа”. Трелейбусите с номера 12 и 13 ще се движат в интервала 09.00 – 16.00 часа по следните маршрути:

№ 12 - ПГ по лозарство и винарство – „ВАПЦАРОВ” Начална спирка за линия №12 - ШПК – Сторгозия 1 - ул. „София” – жп гара – бул. „Герги Кочев” – Кауфланд 2 – „Славина” – „Полима” – ПГ по металообработване – „Димитров” ООД - „Вапцаров” В обратна посока за линия № 12 - „Балканстрой” - „Вапцаров” – „Димитров” - ПГ по металообработване –– „Полима” - „Славина” - Кауфланд 2 – бл. „Съдружие” - „Гренадирска” – жп гара – ул.”София” – „Сторгозия” 1- ШПК -ПГ по лозарство и винарство.

№ 13 - „СТОРГОЗИЯ” – „ВАПЦАРОВ” Начална спирка за линия №13 - „Сторгозия” бл. 51 - „Сторгозия” бл.5 - ул. „София” – жп гара – бул. „Герги Кочев” – Кауфланд 2 – „Славина” – „Полима” – ПГ по металообработване – „Димитров” - „Вапцаров” В обратна посока за линия №13 - „Балканстрой” - „Вапцаров” – «Димитров» - ПГ по металообработване –– „Полима” - „Славина” - Кауфланд 2 – бл. „Съдружие” - „Гренадирска” - жп гара – ул. „София” – „Сторгозия” 1- бл.61 – ПГ по транспорт- „Сторгозия” бл.51.
От 09.00 до 16.00 часа няма да се движат тролеите по линия № 6 - от жп гара до „Балканстрой”.

Източник

Offline tabacoff

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1135 on: 15.01.2016, 00:26:32 »
Някой знае ли какви ще бъдат новите маршрути, след построяването на контактната мрежа? Не по кои улици е новата мрежа, това е добре известно. Интересно е дали ще се променят съществуващите линии или ще има нови маршрутни номера.
Ето моите предположения за това как е логично да се промени тролейбусния транспорт след новите трасета. Две променени линии и две нови:
НОВА ЛИНИЯ: Тролейбус номер 1 Сторгозия – 9-ти квартал:  По линията за 9-ти квартал изглежда логично автобус номер 1 да стане тролейбус номер 1. Без изменения.
НОВА ЛИНИЯ (например двойка)  Дружба – Мара Денчева – Кайлъка:  Старата линия на девятката от обръщалото в Дружба през пощата, след това по Трети март, наляво по бул. Хр Ботев – ж. К. Мара Денчева – и наляво към Моста по "Сан Стефано". След това обратно по същия път.
ПРОМЯНА: Тролейбус номер 9 Ж.П Гара – Дружба 4.  „Девятката” от бул. Русе при хотел Балкан не завива надясно по бул. Хр. Ботев, както е сега, а продължава към ортопедията, а след това надясно по новото трасе на бул. Европа, след това бул. България и включване към старата линия при бл. 311 в Дружба.   Това ще направи пътуването до Дружба 3 и 4 по-кратко. Хората, използващи втората спирка в Дружба (срещу пощата) няма да са особено щастливи от промяната, защото ще трябва да използват 5-цата и да ходят малко пеша.
ПРОМЯНА: Тролейбус номер 7 (или на номер 3) – ЛВТ – ж.к. Кайлъка:  По цялото си сегашно направеление, непосредствено преди Моста, завива наляво по новото трасе към ж.к. Кайлъка, върти през квартала, покрай гробищата и се спуска към бул. Хр. Ботев. След това на кръстовището с ул. Сан Стафано в Мара Денчева завива надясно и си продължава по обичайни маршрут.   Така обичайните пътници от ЛВТ пак ще могат да си стигат до Калйлъка (въпреки, че тролеят ще ги оставя на 200 преди парка, а не на самия вход, както е сега)

Моите предложения са следните:
№1 е логично да стане ТБ1.
Нова линия №2 Сторгозия,или Ж.П.Гара-Ив.Вазов-Хр.Ботев-Моста с инт.30 мин.
№5 и/или №9 да се разредят за сметка на нова линия 10,която ще движи по бул."Русе"(новия у-к) с инт. 20 мин.
№6 промяна от Стоматология-наляво х-л Балкан-надясно В.болница-Лагера и по маршрута си.
№4 промяна в посока Моста - от Битова техника направо - Първа база- х-л Балкан - Ив.Вазов-наляво и по сегашния маршрут.
№11 се закрива ,а курсът му се поема от №4 под № 4а като в 16,20 вместо по Г.Кочев от Първа база минава през Славина и по маршрута си.
А84 също може да стане тб под същия,или друг №.

Изцяло се присъединявам, особено в частта за двупосочно движение по маршрута на линия 4, както и за №11! Дано да се сетят сложат и стрелка на Иван Вазов наляво, в посока общината. Що се отнася до номер 11 - при този вариант той също може да бъде присвоен на някоя от новите линии. Ако напр. бъде закрита сегашната А12 и бъдат пуснати тролеи от ЛВТ до Втора база. А предложената линия ТБ2 - дори не пречи да е с маршрут Сторгозия - жп гара - и натам по описания маршрут. (Впрочем, интересно е дали ще сложат и стрелка на ул. Асен Халачев, така, че и линия 1 да минава по маршрута на сегашната А1, със завой директно по бул. Данаил Попов, без да обикаля градинката пред Централна гара?)

P.S. А ТБ3 задължително ще върти пак на Моста, защото линията в жк Кайлъка е еднопосочна. От Китайската стена - нагоре по бул. Ботев, оттам - покрай гробищата, обикаля из квартала (приблизително по маршрута на сегашната маршрутка) и накрая се спуска по Райски кът към моста. Само с тази малка разлика, че бъдещата му крайна спирка се намира 15-20 метра над сегашното обръщало на ТБ3, 4 и 7. Намира се между двата завоя на Райски кът, даже вече са поставили и знак, че там има спирка.
« Last Edit: 16.01.2016, 21:40:17 by tabacoff »

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #1136 on: 16.01.2016, 21:02:48 »
Аз предлагам пускането на още една, обиколна, линия, която да свързва Първа и Втора Клинична база на Университетската болница, Клиниката по ортопедия (и болница "Св. Панталеймон") с ж.п. гара Плевен. По този начин ще се осигури по-удобен транспорт както за работещите в лечебните заведения, така и за хората пристигащи за консултация и лечение. Болница "Св. Панталеймон" се пада малко встрани от маршрута.
Маршрутът на линията е следния:
Тролейбусното обръщало в ж.к. "Дружба" - бул. "България" (маршрута на ТБ 9) - ул. "Св. Климент Охридски" - бул. "Европа" - бул. "Русе" (покрай Клиниката по ортопедия) - хотел "Балкан" - бул. "Христо Ботев" - бул. "Георги Кочев" (покарай първа клинична база на УМБАЛ) - ул. "Гренадирска" - ж.п. гара Плевен - бул. "Данаил Попов" - ул. "Д. Константинов" (у-ще "Цв. Спасов") - Община Плевен - Регионален исторически музей - IX-ти квартал - Втора клинична база на УМБАЛ.

Мисля, че изграждането на ККМ пред хотел "Балкан" за завой от бул. "Русе" към бул. "Христо Ботев" (посока УМБАЛ)  и от бул. "Европа" към бул. "Русе" не е  проблем.

Смятам, че линия А84 трябва да стане тролейбусна и да съществува успоредно с предложената от мен линия като има следния маршрут:
Втора клинична база - Регионален исторически музей - Община Плевен - у-ще "Цв. Спасов" - Стоматология - х-л "Балкан" - бул. "Хр. Ботев" - ул. "Трети март" - ж.к. "Дружба" (по маршрута на ТБ 5).

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1137 on: 17.01.2016, 14:43:05 »
Предвид зимната обстановка ми е интересно дали днес се работи по контактната мрежа и какво е движението на тролеите в града? Някой има ли актуална информация?

Offline tabacoff

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1138 on: 17.01.2016, 15:38:29 »
Временна организация на движението на 16, 17 и 18 януари

Поради продължаващата подмяна на контактната мрежа на 16, 17 и 18 януари /събота, неделя и понеделник/ се въвежда следната временна организация на движението от  09.00  до 16.00 ч.: отново ще бъдат затворени  участъците от кръговото движение при бензиностанция SHELL до  кръстовището при БИЛЛА, от Гаровата градина до кръстовището на бул. „Д. Попов” и ул. „Гренадирска”, както и двете платна от същото кръстовище до Дома на книгата. Затворено ще бъде и кръстовището на булевардите  „Русе”, „Г. Кочев” и „Европа”.
На същите дати и в същия часови интервал ще бъде преустановено движението по дясната лента от кръстовището на ул. „Сан Стефано” и бул. „Хр. Ботев” по посока кръстовището на ул. „Чаталджа” и бул. „Хр. Ботев”.

Източник:
http://pleven.bg/новини/4317-временна-организация-на-движението-на-16,-17-и-18-януари.html

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1139 on: 18.01.2016, 10:06:11 »
Преди месец монтираха на повечето спирки нови табели с маршрутите и часовете и както виждам няма написани нови маршрути.
http://transphoto.ru/photo/877878/