Author Topic: Плевен  (Read 629839 times)

Offline tabacoff

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1140 on: 19.01.2016, 00:38:11 »
Преди месец монтираха на повечето спирки нови табели с маршрутите и часовете и както виждам няма написани нови маршрути.
http://transphoto.ru/photo/877878/

Единствената причина, за която се сещам, е, че може би се чака Общинският съвет да приеме новата транспортна схема? След което, типично по нашенски, ще тръгнат пак да подменят табелите...  :rolleyes: :devil:

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1141 on: 28.01.2016, 19:59:15 »
Прибрах се в Плевен за няколко дни и направих снимки на поставената към момента мрежа по възловите кръстовища в града:

По бул. "Данаил Попов" и кръстовището с ул. "Гренадерска":











Предполагаемите стрелки с дистанционно управление? (някой компетентен да изкаже мнение)







От кръстовището на ул. "Георги Кочев" с бул. "Русе" и бул. "Европа":





















От кръстовището на бул. "България" с ул. "Св. Климент Охридски":











За какво служи този механизъм, показващ наклонена черта върху електронното табло?



Мрежата по това кръстовище вече се експлоатира, както и новите стрелки:




Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1142 on: 28.01.2016, 21:07:39 »
Супер снимки, супер град, супер мрежа!!! Дано наистина довършат успешно проекта и видим тролейбусите в действие :)

Offline bobi124

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 200
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1143 on: 28.01.2016, 22:14:15 »
Предполагам показва накъде е отворена стрелката. Иначе чудесни снимки, браво.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1144 on: 30.01.2016, 00:43:48 »
Ето малко снимки и от прогреса по бул. "Христо Ботев":





Нова спирка
















Offline tabacoff

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1145 on: 30.01.2016, 23:38:54 »
Предполагам показва накъде е отворена стрелката. Иначе чудесни снимки, браво.
Да, точно за тази цел е. Над някои трамвайни стрелки също има монтирани подобни светодиодни табла.

Offline bobi124

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 200
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1146 on: 31.01.2016, 13:08:14 »
Сменя се мрежата и на Сан Стефано.


Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Плевен
« Reply #1147 on: 31.01.2016, 13:20:30 »
Чехи ли ви правят новата ККМ? :) И каква е скоростта на преминаване през новите чешки стрелки в положение направо и положение наляво/надясно?

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1148 on: 01.02.2016, 15:20:19 »
Браво за репортажите по-горе, чудесни са! Иначе доколкото си спомням фирмата, наета за ремонт на контактната мрежа беше пазарджишко-унгарска, не чешка, а камионите са с чешки номера?!

Offline pleven_dge

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1149 on: 01.02.2016, 18:57:26 »
Браво за репортажите по-горе, чудесни са! Иначе доколкото си спомням фирмата, наета за ремонт на контактната мрежа беше пазарджишко-унгарска, не чешка, а камионите са с чешки номера?!
Фирмата, поставяща стълбовете е пазарджишка, а фирмата, която поставя мрежата е чешка.
Чехи ли ви правят новата ККМ? :) И каква е скоростта на преминаване през новите чешки стрелки в положение направо и положение наляво/надясно?
Не знам каква е допустимата скорост за преминаване през тези стрелки, но тролеите си се влачат постарому с 5 км/ч, даже и през новите криви на завоите, осезаемо намаляват скоростта. Едва ли мрежата е такава, по-скоро шофьорите не й се доверяват все още.
Зиу 9

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1150 on: 01.02.2016, 19:04:04 »
След изграждането трябва да има обучение на шофьорите - показно как трябва да се кара. Това би трябвало да е включено в цената. Освен това мрежата трябва да бъде официално пусната в експлоатация, за да може да се ползва с нормална скорост. Трябва да мине приемателна комисия, която да я сертифицира като годна за експлоатация и отговаряща на заложените проектни параметри.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1151 on: 02.02.2016, 04:05:46 »
Браво за репортажите по-горе, чудесни са! Иначе доколкото си спомням фирмата, наета за ремонт на контактната мрежа беше пазарджишко-унгарска, не чешка, а камионите са с чешки номера?!
Фирмата, поставяща стълбовете е пазарджишка, а фирмата, която поставя мрежата е чешка.
Чехи ли ви правят новата ККМ? :) И каква е скоростта на преминаване през новите чешки стрелки в положение направо и положение наляво/надясно?
Не знам каква е допустимата скорост за преминаване през тези стрелки, но тролеите си се влачат постарому с 5 км/ч, даже и през новите криви на завоите, осезаемо намаляват скоростта. Едва ли мрежата е такава, по-скоро шофьорите не й се доверяват все още.

Да, явно българско-унгарският консорциум изгражда депото - http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2014/01/20/2223870_bulgarsko-ungarski_konsorcium_shte_izgradi/
А впрочем, докъде стигна изграждането на депото?
« Last Edit: 02.02.2016, 04:11:06 by p5yo »

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1152 on: 02.02.2016, 11:01:27 »
Не знам каква е допустимата скорост за преминаване през тези стрелки, но тролеите си се влачат постарому с 5 км/ч, даже и през новите криви на завоите, осезаемо намаляват скоростта. Едва ли мрежата е такава, по-скоро шофьорите не й се доверяват все още.
По теория специалните части от контактната мрежа от новия тип е със скорост 40км/ч но в действителност зависи от терена и състоянието на тролейбуса/контактна глава,токоприемник/.Шофьори които 30 години са карали по мрежа българско производство където скоростта при преминаването на криви по мрежата е не повече от 25км/ч и изведнъж малко трудно е да се отпуснат да увеличат скоростта,но в действителност новата мрежа в жилищен комплекс "Сторгозия" кривете се преминават със значително по голяма скорост 40-45км/ч но това също зависи и от силата на натиска на токоприемника спрямо контактния проводник което това играе много важна роля за удържането на токоприемника върху мрежата.ЗиУ-тата карат по бавно по новия участък защото те нямат устройство за прибиране на токоприемниците от откачването от мрежата и едно откачване може да завърши със фатален край защото както виждаме тя е изработена по нежно а и обтяжните въжета са по тънки и според мен надали ще понесат силни удари.Единствено стрелките, кръстовките и секционните изолатори на входа на новото депо са от старата и добре позната българска конструкция,но новото си е ново и нека всички да се радваме на новата придобивка.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1153 on: 02.02.2016, 14:41:28 »
Настройте натискът на 6,5 кг и си карайте без да се притеснявате. В депото това го могат.
А, и си сменете главите като тези в София. Няма да съжалявате - не са и скъпи.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1154 on: 03.02.2016, 09:09:41 »
Настройте натискът на 6,5 кг и си карайте без да се притеснявате. В депото това го могат.
А, и си сменете главите като тези в София. Няма да съжалявате - не са и скъпи.
Тези работи са ми ясни както с натискът на токоприемника така и с контактните глави.Споделям,че това също е една важна и съществена причина за движение с по голяма скорост и не,че с тези контактни глави които са различни от Софийските не че се постигат скорости от порядъка 30-35км/ч а защото това са скъпи съоръжения и никой не смее да си прави експерименти.За мен и 30км/ч е напълно предостатъчна скорост за разлика от досегашните с които се минаваше 10-12км/ч най-много.Това е лично мнение

Offline zdenda

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1155 on: 03.02.2016, 11:50:46 »
Здравствуте и извините, буду псать плохо по-русскы, но Български незнам.

Здес сайт чешской компание http://www.elektroline.cz/download_area.php?act=download_file&fid=877 , которая производила стрелки для града Плевен. Там скорости через стрелки, но главное, стеклопластичный токоприёмник нужно натискът  8-10кг к КМ.

Тоже самое у нас в ЧР. Как здес псано, проблем у старшей шофоров, которы боятса ехат вышшей скоростей.  Реално можно ехат и скоростей 50-60км/ч через исходящие стрелки при направлении 2,5°.


Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1156 on: 03.02.2016, 12:15:13 »
Ето - човекът го е написал. Това предписание преспокойно може да се даде на шофьорите, за да не се плашат при движение по новата конткактна мрежа.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1157 on: 03.02.2016, 14:03:17 »
Ето и три снимки от мен малко по детайлни
http://transphoto.ru/photo/882893/
http://transphoto.ru/photo/882894/
http://transphoto.ru/photo/882895/

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1158 on: 03.02.2016, 16:00:09 »
На последната снимка се вижда грешка при монтажа, стига да не е илюзия от снимането и самия фотоапарат - кръстосването след разделянето е поставено малко по-рано от необходимото, в резултат на което двата проводника на всяко трасе не са успоредни, а ъглите на отклонение - малко по-големи.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline zdenda

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1159 on: 04.02.2016, 11:01:47 »
Viktorlc: да, но скорост из документа главно для пластичних токоприемников- Шкода 26Тр (Solaris). Зиу тоже преедет, но проблем от ударите на железните токоприемници.
Здес наснимане видео с стеклопластичними токоприемники.
https://www.youtube.com/watch?v=WdDMS5qiS-s
https://www.youtube.com/watch?v=l2Uea9WeUtY