Кампания: Подкрепете запазването на тролейбусната история на България
Преди месец монтираха на повечето спирки нови табели с маршрутите и часовете и както виждам няма написани нови маршрути.http://transphoto.ru/photo/877878/
Предполагам показва накъде е отворена стрелката. Иначе чудесни снимки, браво.
Браво за репортажите по-горе, чудесни са! Иначе доколкото си спомням фирмата, наета за ремонт на контактната мрежа беше пазарджишко-унгарска, не чешка, а камионите са с чешки номера?!
Чехи ли ви правят новата ККМ? И каква е скоростта на преминаване през новите чешки стрелки в положение направо и положение наляво/надясно?
Quote from: p5yo on 01.02.2016, 15:20:19Браво за репортажите по-горе, чудесни са! Иначе доколкото си спомням фирмата, наета за ремонт на контактната мрежа беше пазарджишко-унгарска, не чешка, а камионите са с чешки номера?!Фирмата, поставяща стълбовете е пазарджишка, а фирмата, която поставя мрежата е чешка. Quote from: Petko21 on 31.01.2016, 13:20:30Чехи ли ви правят новата ККМ? И каква е скоростта на преминаване през новите чешки стрелки в положение направо и положение наляво/надясно? Не знам каква е допустимата скорост за преминаване през тези стрелки, но тролеите си се влачат постарому с 5 км/ч, даже и през новите криви на завоите, осезаемо намаляват скоростта. Едва ли мрежата е такава, по-скоро шофьорите не й се доверяват все още.
Не знам каква е допустимата скорост за преминаване през тези стрелки, но тролеите си се влачат постарому с 5 км/ч, даже и през новите криви на завоите, осезаемо намаляват скоростта. Едва ли мрежата е такава, по-скоро шофьорите не й се доверяват все още.
Настройте натискът на 6,5 кг и си карайте без да се притеснявате. В депото това го могат.А, и си сменете главите като тези в София. Няма да съжалявате - не са и скъпи.