Author Topic: Плевен  (Read 629829 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1460 on: 06.03.2017, 17:20:14 »
Новите тролеи са по-мощни и с надеждна защита срещу боксуване съответно нямат проблеми с изкачванията. При спускане изнесеното на покрива електрооборудване се охлажда ефикасно от въздушния поток съответно няма риск от прегряване за разлика от ЗИУ, също така възможността за рекуперация допълнително намалява нагряването. :rolleyes: Не вярвам в Плевен да има сериозни спадове на напрежението повече от 20%, към такива тролеите с електронно управление наистина са по-чувствителни от ЗИУ. :rolleyes:
« Last Edit: 06.03.2017, 17:22:09 by V.Peichev »

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1461 on: 06.03.2017, 18:08:54 »
9-ти квардал се захранва от ТИС "ЮГ" който има отделен извод "Хаджи Димитър".Дължината на захранващия фидер е дълъг и наистина се усеща някакъв спад когато са два тролейбуса на този извод.Когато се правиха тестове преди откриването на линия 31 със ЗиУ се усещаше че напрежението е по ниско защото той има по голяма консумация заради 170 kw тягов двигател.Вярвам че колеги от другите градове ще споделят същото за подъбен спад на напрежение.

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 714
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1462 on: 06.03.2017, 20:50:59 »
Не е възможно. Превозното средство отговаря на определени параметри, включително и възможност за преодоляване на наклон.

Не е до превозното средство, а до захранващият го източник.
При дълги фидерни линии загубите са по-големи, ако товара също се е увеличил.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1463 on: 07.03.2017, 15:58:55 »
9-ти квардал се захранва от ТИС "ЮГ" който има отделен извод "Хаджи Димитър".


ТИС "ЮГ" в квартал "Мара Денчева" ли се намира?

Offline bobi124

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 200
    • View Profile

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1465 on: 09.03.2017, 17:14:41 »
Интересно ми е също така мрежата по ул. "Гривишко шосе" дали се захранва от ТИС "Дружба" или от ТИС "Гарата" ? Търсих в google maps къде са захранващите кабели, но не успях да видя почти нищо от растителността, която закрива мрежата и стълбовете.

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1466 on: 12.03.2017, 10:17:55 »
Захранването на този участък е от ТИС "Дружба",а ето ти и мястото на захранващите фидери https://www.google.bg/maps/@43.4131111,24.6429452,3a,37.5y,281.33h,91.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1sF1WBtx7w3DobnmXM05jp7w!2e0!7i13312!8i6656

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1467 on: 20.03.2017, 21:41:16 »
Quote
Нови 14 тролея купува Община Плевен, въвеждат и система за електронно таксуване на пътниците

Община Плевен ще получи 17 250 000 лева за реализирането на втория етап на Проекта „Интегриран градски транспорт на Плевен“, който е финансиран по ОП „Регионално развитие“. Това информира на днешния брифинг кметът Георг Спартански. По него ще бъдат доставени 14 нископодови несъчленени тролейбуси, които ще бъдат снабдени с видеокамери, ще бъдат поставени нови компоненти на контактната мрежа, а също така се предвижда внедряване на система за електронно таксуване на пътниците и монтиране на видеонаблюдение на 16 кръстовища. Собственият принос на Общината ще е в размер на 464 000 лева.

ИЗТОЧНИК

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1468 on: 20.03.2017, 22:15:27 »
С това май окончателно ще се сложи края на ЗиУтата...

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline ZIU682

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1469 on: 21.03.2017, 00:52:52 »
Поне две зиута да запазим. Едното за музеен експонат и едното да се поддържа в движение и да се изкарва за специални и случаи. Колкото минават годините, толкова по-уникална ценност придобиват старите съветски машини и след време ще съжаляваме, ако не запазим. Защо да не се направи и един туристически тролейбус. Открит. Вероятно ще сме единствения град с такъв. Може да вози хора до панорамата, до музея и да направи обиколка на града.   

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1470 on: 21.03.2017, 07:59:29 »
Най-хубаво щеше да е да се запази 101 като първият тролей.  Но все пак още имат 112, най-старият към момента.

Иначе в ЗиУтата,  които се движат в момента има още много живот и могат да спасят положението във Враца. Софийски Икаруси се е видяло,  че няма да вземат, но 10-ина ЗиУта могат да се докарат, преди окончателно да са затрили тролейбусния транспорт. Явно обаче това им е целта.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline tabacoff

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1471 on: 23.03.2017, 01:59:31 »
С това май окончателно ще се сложи края на ЗиУтата...
Едва ли. В момента се движат 40 шкоди, с новите 14 тролея ще станат общо 54 нови машини. Преди няколко години, когато взимах интервю от Ангел Несторов, той ме информира, че (към тогавашния момент) тролеите са общо 70: 60 в движение и още 10 - резерв. (Прочее, споменавал е тези цифри и пред други медии.) А сега има и нови линии, което още повече увеличава нуждата от коли. С 54 броя мисля, че няма как да смогнат.

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #1472 on: 13.04.2017, 15:14:29 »
След въвеждане на електронна система за таксуване на пътниците по проектароекта „Интегриран градски транспорт на Плевен 2“ се предвижда да се въведе и таксуване по време с възможност за смяна между различните линии. Информацията е от интервю на служител от Община Плевен, занимаващ се с европейски проекти. За съжаление не мога да открия статията. :blush:

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1473 on: 22.04.2017, 20:38:24 »
Делничен ден в Плевен
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1474 on: 22.04.2017, 20:40:55 »
188 като, че ли е най-запазеното ЗиУ...
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1475 on: 22.04.2017, 20:43:15 »
188 е един от малкото тролейбуси със реклама.
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1476 on: 22.04.2017, 20:56:13 »
188...
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1477 on: 22.04.2017, 20:57:49 »
188
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1478 on: 22.04.2017, 21:00:12 »
Новият маршрут
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1479 on: 22.04.2017, 21:02:05 »
Линия 33
За екологичен и надежден градски транспорт !