Author Topic: Плевен  (Read 271486 times)

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 127
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #1580 on: 19.04.2018, 01:24:36 »
Върна ли се 33 към жк Кайлъка? А по повод няколко поста по-горе, някой има ли наблюдение дали автобусните линии (освен 12) все още се движат?

Движат се автобусни линии 1, 7А, 9 ,12 и 84. Отскоро автобусна линия 1 се дублира изцяло от тролейбусна линия 1, а разликата с тролейбусна линия 31 е само една спирка... След изграждането на тролейбусна мрежа в кв. "Юнско въстание" (9-ти квартал) Общината не посмя да прекрати договора с автобусния превозвач, за да не плаща неустойки. Явно сега затягат примката около автобусите като дублират автобусната линия 1, с аналогична тролейбусна. Вероятно се надяват превозвача сам да се откаже от линията. Какви времена! Преди около 27-28 години се пускаха автобуси по тролейбусните линии, за да имало конкуренция. Сега тролейбусите се опитват да задушат автобусите...  :crazy: 

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 148
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1581 on: 19.04.2018, 09:07:37 »
Силно се надявам да оставят за експонат някое от Зиутата в по - добро състояние за спомен
Ще остане 112 който е избран за музеен експонат и учебният тролейбус 124 така че имаме два сигурни тролейбуса които ще останат.Пък за средства за реставрацията освен фирмата няма кой друг да финансира проекта.

Offline p5yo

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 84
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1582 on: 19.04.2018, 13:33:42 »
Пиар, атракционни пътувания, реклама, имидж как да не носи. То ако не носеше нямаше по цял свят да ги търсят и реставрират. И ако на скрап струва 5-6 000 лева то реставриран с времето може да струва няколко десетки дори стотици хиляди лева.

Като знаеш за какви глупости се дават пари, винаги може да се намерят за това.

За финансиране може да направи кампания, като тази за купуването на тролеите за София от цялата страна -- с дарители. По повод същата акция малко ме е яд за GM-a от Едмънтън, който отиде на скрап. А по повод предназначението, сещам се за поне още едно:
 

Offline N_D

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 90
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1583 on: 20.04.2018, 22:03:14 »
Добре е човек да е оптимист.Надявам се Управителят на Тр.транспорт да реализира проектите за музейни експонати.Аз лично съм сменил 4 управителя ,но всички имаха склоност да режат тролеи.Да отделят пари от фирмата за такова дело беше невъзможно, тъи като загубите са големи и за това понякога се чакат средства за закупуване на части случвало се е да се ба
вят заплати до 3 месеца.Успех!

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1584 on: 20.04.2018, 22:26:09 »
Старото депо...
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1585 on: 20.04.2018, 22:32:01 »
...и след дъжда.
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1586 on: 22.04.2018, 16:41:54 »
Да потвърдя, старите тролеи излизат на линия само в пиковите часове на делничните дни.
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1587 on: 22.04.2018, 16:47:30 »
Интересно, че 195 е със сравнително скорошна реклама на стъклата.
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4834
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1588 on: 23.04.2018, 00:53:39 »
Да потвърдя, старите тролеи излизат на линия само в пиковите часове на делничните дни.
Тоест вече си е чист късмет да уцелиш такъв, дори и в работен ден . :(

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1589 on: 23.04.2018, 21:59:16 »
Да, изисква се извесно търпение, но ако човек застане в един от пиковите часове на "Дома на Книгата" или "Гренадерска" ще може и да снима и да се вози.
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1590 on: 23.04.2018, 22:37:14 »
Горещо препоръчвам който има възможност и желание да посети Плевен, за да се вози на старите тролеи (в допълнение към другите интересни неща). Може да не ги мият много често, но отвътре са добре запазени. Изкачването на хълма за Дружба както и новият участък в квартал Кайлъка са невероятни на ЗиУ.
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1591 on: 23.04.2018, 22:44:08 »
169
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1592 on: 24.04.2018, 22:47:11 »
Подмяната на пътната настилка по улица "Сан Стефано" леко затрудни работата на градския транспорт.
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1593 on: 24.04.2018, 22:49:56 »
194
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 148
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1594 on: 29.04.2018, 16:46:21 »
Водачите дали свикнаха с новата мрежа?
Карат ли както трябва да се кара или още се влачат.
Новата мрежа почти една година беше с характеристиките които завода даде.Близо 60% от съораженията не могат да понесат скорост над 30км/ч.Затова не очаквайте пъргавост и бързана в Плевенските тролейбуси.

Offline Chezare

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1595 on: 29.04.2018, 19:41:54 »
А, що така?
« Last Edit: 29.04.2018, 19:45:56 by Chezare »

Offline tabacoff

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1596 on: 30.04.2018, 00:38:00 »
Водачите дали свикнаха с новата мрежа?
Карат ли както трябва да се кара или още се влачат.
Новата мрежа почти една година беше с характеристиките които завода даде.Близо 60% от съораженията не могат да понесат скорост над 30км/ч.Затова не очаквайте пъргавост и бързана в Плевенските тролейбуси.

В последно време започна често да ми прави впечатление, че водачите силно намаляват при преминаване през съоръженията, почти като при старата мрежа. Чудех се след толкова време все още ли не са свикнали, а причината явно била друга... Та наистина, защо така? Не се ли поддържа според предписанията на производителя или е некачествено монтирана?!

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1597 on: 30.04.2018, 22:07:42 »
169: Интериор
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline mad_devil_k5

  • Писател
  • **
  • Posts: 38
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1598 on: 05.05.2018, 07:12:08 »
Здравейте колеги имам питане?.На предната страница на една от снимките постната от колега  видях тролей номер 197 чисто бял/ ако деиствително е той!!!!/в много окаяно състояния!!!!!!.Защо така.Той заедно с номер 196 бяха последно доставените през 1992 год от Шумен чистонови,а сега вида е потресаващ...да не говорим че предпазителната шапка на токоснемателите е от по старите модели. :blink:

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1599 on: 05.05.2018, 23:57:39 »
mad_devil_k5,

Благодаря...

Потвърждавам, че белият тролей е 197 и изгледите не са добри...

Предпазителната шапка на токоснемателите наистина е сменена.

Снимката от 2006 е на pleven-trolley

http://www.freewebs.com/pleven-trolley/apps/photos/photo?photoid=63368965

За екологичен и надежден градски транспорт !